AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #1 Del Skrevet 5. januar 2023 Greide å trykke på en mistenkelig link på SMS. SMS-en inneholdt to lenker hvor den ene var «avmelding». Trykket da så på denne hvor det kom opp at jeg var avmeldt, men etter å ha søkt opp selskapet så ser jeg at de er kjent for svindel. Trykket ikke på den andre linken. Hva faen gjør jeg nå? Helsikke…. Anonymkode: c8f40...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #2 Del Skrevet 5. januar 2023 Jeg tror det er greit så lenge du ikke har lastet ned noe Anonymkode: ee23d...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #3 Del Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror det er greit så lenge du ikke har lastet ned noe Anonymkode: ee23d...c2a Har ikke lastet ned noe eller gitt fra meg noe som helst informasjon, annet enn at de kanskje nå har tlf nr mitt? Kan ikke se at noe har blitt lastet ned heller Anonymkode: c8f40...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #4 Del Skrevet 5. januar 2023 ingen andre som vet? Anonymkode: c8f40...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #5 Del Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): ingen andre som vet? Anonymkode: c8f40...76b TS, kjør antivirus / scan som du har på mobil, just in case Anonymkode: ee23d...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #6 Del Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har ikke lastet ned noe eller gitt fra meg noe som helst informasjon, annet enn at de kanskje nå har tlf nr mitt? Kan ikke se at noe har blitt lastet ned heller Anonymkode: c8f40...76b Det tipper jeg de hadde fra før, ellers hadde det vært litt vanskelig å få sendt deg SMS. Men det er klart, du kan jo ha bekreftet for dem at nummeret er i bruk. Anonymkode: 8be9c...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #7 Del Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS, kjør antivirus / scan som du har på mobil, just in case Anonymkode: ee23d...c2a har iphone, og har ikke noe virusscanner. er det noen app jeg kan laste ned for dette til iphone? Anonymkode: c8f40...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå