Gå til innhold

Møtt en ny fyr og han vil ta forholdet seriøst, men det vil ikke jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste snakket med en super snill man, begge 2 har vært gjennom mye truma fra barndommen, eller hatt en dårlig oppvekst, han fortalte meg ikke hva han gikk gjennom fordi han ikke var klar for det, han spurte hvilken type gutter jeg liker, da skrev jeg «toxice gutter som vil ødlegge livet ditt, og mentalsk misbruker deg». Han likte ikke det jeg skrev, han har lyst til å bli rundt positive mennesker siden han blir fort påvirka, derfor har jeg sagt til han at jeg ikke er den rette, han vet at jeg liker toxice gutter pga hva jeg gikk gjennom, og sa at vi begge kan heale hverandre, men først må jeg droppe denne tankegangen, og bare stole på han, at han kommer til å behandle meg bra. Men det klarer jeg bare ikke å stole på siden jeg har trust issues, føler at han kommer til å bli utro, det tenker jeg med alle gutter. Jeg har lyst til å bli sammen med han, og han sa han vil ta dette seriøst, men jeg vet bare ikke om jeg er den rette for han. Hva tenker du?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du truffet han i det virkelige liv? Hvis ikke, så skader det vel ikke å treffe han for en kaffe eller en tur på kino bare for å se hvordan det ligger an? Alle menn kan være utro, så om det er han her du treffer eller en mann som er 'toxic' spiller jo liten rolle. Men noen menn er jo også trofaste. Man har ingen garanti uansett hvem man er eller hvem man treffer. Om du liker å snakke med han hadde jeg tatt en sjanse på å møtes.

Anonymkode: b59fe...0e8

Skrevet

Usikker på om du er klar for relasjoner med menn utover det vennskapelige. 

Er det ikke bedre å ta en pause enn å treffe menn som behandler deg dårlig? 

• Liker 3
Skrevet
norw skrev (1 minutt siden):

Usikker på om du er klar for relasjoner med menn utover det vennskapelige. 

Er det ikke bedre å ta en pause enn å treffe menn som behandler deg dårlig? 

Hvor står det at han har behandlet meg dårlig? 

Skrevet
Hedilove skrev (10 minutter siden):

Hvor står det at han har behandlet meg dårlig? 

Ikke ham, men de andre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si jeg beundrer din evne til å gå videre fra en til en annen. Men jeg tenker at du virkelig burde fokusere på å få bedre mental helse, istedenfor å fokusere så mye på gutter.

Anonymkode: 2ac43...4e2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han kan ikkje fikse deg og du kan ikkje fikse han.

Fokuser på deg sjølv først.

Betyr ikkje at du trenger å droppa han, men ta det litt rolig. Man trenger ikkje å bli saman med ein gong, det er lov å bli betre kjent med han før det er definert kva det er. Folk har så hastverk.

Anonymkode: 509f3...698

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 077fe...a18

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem i all verden svarer noe sånt når de får spørsmål om hva slags gutter de liker? Er dette trolling eller? Hvis ikke så har du myyyye healing arbeid å gjøre sammen med psykolog lenge før du går inn i noe forhold ellers blir du den giftige som ødelegger andre. 

Anonymkode: d9352...89f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er åpenbart ikke den rette for han. Han har vært gjennom nok dritt i oppveksten og trenger en stabil og trygg dame, noe du er langt fra med dine issues og oppførsel. 

Meningen med forhold er heller ikke å heale hverandre. Man skal være ferdig healt på egenhånd eller ved hjelp av psykolog FØR man er en god partner og klar for forhold 

Anonymkode: d9352...89f

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...