Gå til innhold

Dere som har hatt korona nå i den senere tiden, hvordan syk var dere? Symptomer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her har to stk hatt det i julen, og det var ulikt for dem, så jeg er bare nysgjerrig.

Anonymkode: 32603...3ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig lite symptomer, egentlig. Ikke feber. Følte meg litt småforkjøla, tok test bare fordi jeg skulle ha behandling på sykehuset. Litt hoste, litt sår hals, men veldig sliten i kroppen, kvalm og svimmel. Men jeg hadde kanskje bare tenkt at jeg hadde stresset for mye eller sovet litt dårlig om ikke den testen hadde vært positiv. 

Anonymkode: e3abc...870

AnonymBruker
Skrevet

Mitt hovedsymptom har nok forøvrig vært nysing og vondt i hodet. 

Anonymkode: e3abc...870

AnonymBruker
Skrevet

Her var vi to som fikk det i julen, tenåring og voksen 50+

Tenåringen var litt snufsete, ikke feber. Litt nysing og bittelitt hoste, men ikke noe verre enn det. Sa selv at det bare føltes som å være forkjøla. (Er veldig sjelden syk, så Covid var det sykeste på mange, mange år selv om det var mildt forløp)

Jeg ble sykere og i lengre periode. Var ikke sengeliggende, mer enn en dag jeg var skikkelig sliten og sov tre timer på dagen. Mye pga dårlig søvn den natten pga hosting og sår hals.

Jeg fikk fryktelig vondt i halsen, skikkelig piggtrådfølelse. Hostet samtidig, så det var grusomt. Jeg er sjelden syk, sist jeg var syk med feber og var sengeliggende var i 2011. 

Mistet smak- og luktesansen og ingenting smakte noenting. Det varte et par-tre-fire dager eller noe sånt. 

Og så var jeg frisk igjen etter en uke ca. Har hatt søvnproblemer etterpå fordi jeg ikke blir trøtt om kvelden og derfor "aldri" kommer meg i seng. Blir kjappere sliten og andpusten, men ellers ikke noe mer enn det. 

Anonymkode: f1126...f65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...