Gå til innhold

Innkjøp til kickstart lavkarbo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva må være i hus så jeg slipper å gå i butikken for en stund?

Nå må jeg klare det, er blitt rund som en ball😅

Anonymkode: 111c3...1bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Egg? Hvis du liker det. Olivenolje, smør, noen grønnsaker med lavt karboinnhold som sellerirot, sopp, oliven, etc.

Anonymkode: 31dfd...0d0

• Liker 2
Skrevet

De selger mye lavkarbo mat på tights.no

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp kjøtt, fisk, egg, grønnsaker og frukt. Blås i lavkarbo, du vet selv hva som er sunt.

Anonymkode: 36fb9...85e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Egg, avokado, nøtter, kjøtt, kylling, fisk, grønnsaker, bær.. smør. Fløte? 

Anonymkode: 5e14a...ed0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste du trenger en en matvekt. 

Anonymkode: bce0d...2da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Egg, ost, avokado, laks, kjøtt, tomater (kan spise litt av det), kylling, brokkoli, blomkål, stangselleri, agurk, nøtter, bær (blåbær og bjørnebær), olivenolje, tunfisk, spinat og ulike typer frø 

Anonymkode: 84672...e1b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2023 den 20.30):

Kjøp kjøtt, fisk, egg, grønnsaker og frukt. Blås i lavkarbo, du vet selv hva som er sunt.

Anonymkode: 36fb9...85e

Jeg lever lavkarbo pga. diabetes. Jeg er slank og lavkarbo holder diabetes i sjakk så jeg slipper å bruke medisiner. Det er sunt😊

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg lever lavkarbo pga. diabetes. Jeg er slank og lavkarbo holder diabetes i sjakk så jeg slipper å bruke medisiner. Det er sunt😊

Men du er vel ikke ts? Ts vil gå på lavkarbo for å gå ned i vekt. Da trenger hun å ha kontroll på kaloriene. Hun må gjerne kjøre på med lavt inntak av karbohydrater, men det viktigste er å ikke spise mer en hun forbrenner. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men du er vel ikke ts? Ts vil gå på lavkarbo for å gå ned i vekt. Da trenger hun å ha kontroll på kaloriene. Hun må gjerne kjøre på med lavt inntak av karbohydrater, men det viktigste er å ikke spise mer en hun forbrenner. 

Men jeg har da ikke spurt deg om ditt synspunkt på kosthold? Da er det faktisk mer relevant for meg å vite at noen synes lavkarbodiett hjelper mot sykdom.

Jeg har fibromyalgi i tilleggtil å være rund, og har hørt det skal være god effekt i lavkarbodiett i forhold til energinivå. Det er jo en fin sideeffekt at man kan gå ned i vekt også😊

Ts.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Men jeg har da ikke spurt deg om ditt synspunkt på kosthold? Da er det faktisk mer relevant for meg å vite at noen synes lavkarbodiett hjelper mot sykdom.

Jeg har fibromyalgi i tilleggtil å være rund, og har hørt det skal være god effekt i lavkarbodiett i forhold til energinivå. Det er jo en fin sideeffekt at man kan gå ned i vekt også😊

Ts.

Nja, du ber om hjelp til hva du trenger for å gå ned i vekt. Du ønsker å ligge lavt på karbo. Jeg anbefaler deg matvekt som pri én. Så kan du veie opp så mye bacon og avokado som du vil på den 😊 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...