Gå til innhold

Flott uniform, flott jobb, ordtlig type hjelper så lite på damer...hvis man ikke har X

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Palle Ydstebø: – Jeg var vel typen til å måtte bli spleiset - VG

Denne mannen har vi sett på skjermen i hele år. Virker veldig ordtlig, til å stole på, er smart og med flott bart, slank, flott uniform, fin jobb /oberstløytnant, men hvorfor kommer likevel ikke damene?. 

Damene vil mye heller ha en blåst fyr, som har x antall lausunger rundt omkring i landet, som ikke er til å stole på, har plenty med gjeld, som jobber litt innimellom, er konebanker så lenge han har litt av X, som trumfer alt det andre.

Dette synes jeg som mann er interessant. Tror de fleste skjønner hva X er. Og det  er veldig bra at menn som egentlig ikke har noenting, og tvert imot damene burde holde seg unna og til og med kan være rene psykopater (bortsett fra at de har X) klarer seg greit på damefronten likevel.

Anonymkode: cc706...079

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Denne mannen har vi sett på skjermen i hele år. Virker veldig ordtlig, til å stole på, er smart og med flott bart, slank, flott uniform, fin jobb /oberstløytnant, men hvorfor kommer likevel ikke damene?. 

Damene vil mye heller ha en blåst fyr, som har x antall lausunger rundt omkring i landet, som ikke er til å stole på, har plenty med gjeld, som jobber litt innimellom, er konebanker så lenge han har litt av X, som trumfer alt det andre.

Dette synes jeg som mann er interessant. Tror de fleste skjønner hva X er. Og det  er veldig bra at menn som egentlig ikke har noenting, og tvert imot damene burde holde seg unna og til og med kan være rene psykopater (bortsett fra at de har X) klarer seg greit på damefronten likevel.

Kan hende han har høye krav og ???

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Damene vil mye heller ha xxxxxx

Dette synes jeg som mann er interessant.

Takk for opplysningen! Hva skulle vi gjort uten menn som fortalte oss damer hva vi damer vil ha?! Du er en engel sendt fra oven! 

Kremt... Altså hva med å heller lytte til damer? Da ville du sannsynligvis hatt dame nå og ikke sittet på et kvinneforum å klagd over kvinner :sarkasme:

women-are-so-hard-to-read-well-actually-we-just-want-such-complex-creatures-if-you-just-listen-so-mysterious.jpg

Anonymkode: e9daa...a14

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet

Kjære TS, det kan være mange tilfeldigheter som spiller inn når livet blir som det blir.

Og hvorfor i alle dager går du rundt og tror at bart og uniform er det som er avgjørende for å vekke interesser hos kvinner? 

Jeg er fristet til å tro at du har sett litt for mange filmer og TV-serier fra 80-tallet ...

Skrevet

Jeg vet ikke hva x er?

Skrevet

Hvordan vet du at damene ikke kommer? For min del er det veldig spesielt å skulle ta kontakt med en person jeg kun har lest om og sett i media. 

Samt at jeg er veldig nysgjerrig på hva du tenker X er. For meg er det kjemi mellom to partner. En partner jeg kan snakke med, som er der for meg og som jeg kan stole på. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På meg virker den fyren som en skikkelig tørrpinn og nerd, så jeg er ikke det spor forundret over at han ikke drar særlig mange spennende damer.

Anonymkode: b340d...ffe

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

X er sjarm. Virker som en tørrpinn, men han uttaler seg om krig så det kan være at han blir litt mere alvorlig enn han pleier å være til vanlig pga alvorlig tema, men får en følelse av at han er litt sånn alvorlig/kjedelig type ellers også.

AnonymBruker
Skrevet

«Smart og flott med bart» 🙈😂 Altså, jeg vil ikke si noe galt, men hver sin smak. Og jeg tror ikke han har et utseende og utstråling som virker tiltrekkende på så mange. Han så litt kjedelig ut, ikke en jeg kunne falt for. 

Anonymkode: 376e6...a66

• Liker 2
Skrevet
exictence skrev (På 5.1.2023 den 14.05):

Jeg vet ikke hva x er?

Ikke jeg heller. Skjønte ikke HI. 

Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

X-faktor eller «swag» som ungdommen sier

Skrevet

For alt vi vet er jo denne militærduden en kødd.
X-faktoren er at du er godt selskap, og kan å sjarmere og få folk til å føle seg komfortable og sett.
Ikke alle har sosial kompetanse. Sånn er det bare.
Iblant viser det seg at sjarmerende folk ikke er den du trodde at de var i den innledende sjarmfasen. 
Noen klarer faktisk å spille omsorgsfulle og empatiske helt til de har deg på kroken, og viser sitt sanne jeg.

Nå ser jeg hverken barter eller uniformer som sjarmerende. Tvert om faktisk. Yrkesmilitær er heller ikke innafor for min del.

Vi får heller barn med Rune Rudberg enn å ta vare på en døll heimføing eller smyge for en medieposør.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2023 den 11.54):

Nok en mann som ikke aner hva kvinner liker eller ser etter.

Og selvfølgelig ikke er istand til å lære det heller.

TS altså.

Anonymkode: 2523f...757

• Liker 5
Skrevet

De fleste menn kan få seg dame.

De fleste menn er i kategorien grei nok i utseende, og grei nok i personlighet og grei nok ifht suksessfaktorer jobb/økonomi til å få seg dame.

Når menn som er greie nok likevel ikke alltid finner seg noen, så handler det nok ofte om at de ikke utmerker seg så mye at damene trekkes mot dem av seg selv. 

De fleste menn må nok aktivt vise interesse for kvinner, så en tilbakeholden mann, og menn som ikke lett faller for kvinner, kan fort ende opp som langtidssingel, selv om han er en bra fyr. 

AnonymBruker
Skrevet

Morsomt hvor desperat mennene er etter damer nå for tida. Og utrolig bitre. Må være fælt at dere faktisk må ha personlighet og ha noe å tilby siden kvinner nå får lov å eie sitt eget hus og bank kort og ikke «trenger» en mann. Stakkars stakkars mann. 

Anonymkode: 22dae...a23

• Liker 4
Skrevet

Ingenting galt med Palle, men hva er greia med den barten?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hedda-78 skrev (14 timer siden):

Ikke jeg heller. Skjønte ikke HI. 

Han overdriver en smule, men han har et poeng.

Anonymkode: 7e0f8...b29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...