Gjest Siri S Skrevet 26. oktober 2002 #1 Del Skrevet 26. oktober 2002 Hei, Vil opplyse alle om et flott jobbsøkerside jeg fant link til her på kvinneguiden. Adressen http://www.cita.no/jobb. Her fant jeg alt jeg trang for å søke jobb, i tillegg var det eksempler på søknader, CV'er og spørsmål man får under et intervju. Er du jobbsøker, da er dette siden for deg. Ha en fortsatt god helg Siri S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 26. oktober 2002 #2 Del Skrevet 26. oktober 2002 Foretrekker Aetat der den samme informasjonen er gratis :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 26. oktober 2002 #3 Del Skrevet 26. oktober 2002 får ikke opp siden: "File not found", så da var det ikke så lett å svare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2002 #4 Del Skrevet 26. oktober 2002 får den ike opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Effie Skrevet 26. oktober 2002 #5 Del Skrevet 26. oktober 2002 Ta vekk punktumet på slutten, så får dere siden opp. :blunke: Er for øvrig enig med Vilde jeg. Kjempekjedelig å måtte betale for slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 27. oktober 2002 #6 Del Skrevet 27. oktober 2002 Ta vekk punktumet på slutten, så får dere siden opp. :blunke: hehe, takk Effie :D Betaling for slike tjenester er helt uaktuelt for meg, den samme informasjonen er tilgjengelig gratis hos f.eks aetat Det kan hende siden er god, men de som driver den burde kanskje finansiere den på andre måter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå