AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #1 Skrevet 5. januar 2023 Det er mange rundt meg som spiller mye på sex når de skal treffe nye folk. De pynter seg med sexy kjoler, sko, viser gjerne hud, stor utringning i brystet, push-up bh osv. Det er foresten helt greit at andre gjør det! Bare så det er sagt men jeg føler meg ubekvem med det selv. Jeg liker jo sex! Men det er liksom ikke verdt det om det ikke er noe mer.. Har vært på Tinder og ute på byen flere ganger, men de fleste der virker jo som å være av den typen som spiller på det. Hvor finner man egentlig de som er annerledes? de som ikke spiller så mye på sex og som holder det litt mer privat, eller hva jeg skal si.. ? Mulig jeg har vært i feil omgangskrets alt for lenge... Anonymkode: 67e82...e43 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #2 Skrevet 5. januar 2023 Hva er den største tingen du søker i et forhold? Hvorfor ikke bare finne deg en kompis? Man finner dem i soffan, eller i aktiviteter som ikke skriker «se på meg». sannsynligvis vanskelig å komme innpå, vanskelig å få sex med, å generelt litt kjedeligere liv-roligere liv Anonymkode: 27585...606 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #3 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er mange rundt meg som spiller mye på sex når de skal treffe nye folk. De pynter seg med sexy kjoler, sko, viser gjerne hud, stor utringning i brystet, push-up bh osv. Det er foresten helt greit at andre gjør det! Bare så det er sagt men jeg føler meg ubekvem med det selv. Jeg liker jo sex! Men det er liksom ikke verdt det om det ikke er noe mer.. Har vært på Tinder og ute på byen flere ganger, men de fleste der virker jo som å være av den typen som spiller på det. Hvor finner man egentlig de som er annerledes? de som ikke spiller så mye på sex og som holder det litt mer privat, eller hva jeg skal si.. ? Mulig jeg har vært i feil omgangskrets alt for lenge... Anonymkode: 67e82...e43 Ser etter samme som du var jeg som hadde en utblåsning at jeg er lei at alle skal bare snakke om sex er ikke verd det. Ikke noe annet enn å sile de ut fort som f… Anonymkode: 1a73a...e99
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #4 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er den største tingen du søker i et forhold? Hvorfor ikke bare finne deg en kompis? Man finner dem i soffan, eller i aktiviteter som ikke skriker «se på meg». sannsynligvis vanskelig å komme innpå, vanskelig å få sex med, å generelt litt kjedeligere liv-roligere liv Anonymkode: 27585...606 Trygghet Tja, men de fleste guttevennene jeg har hatt har enten blitt forelska i meg eller hatt lyst på sex uansett... Så det er litt det samme der egentlig. Jeg går nok etter feil folk og er litt usikker på hvor jeg skal lete. Det som er nytt og ukjent er litt skremmende og foresten, så mulig det hindrer meg litt fra å finne dem. Hehe... Anonymkode: 67e82...e43
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #5 Skrevet 5. januar 2023 Jeg har hatt suksess med det på andre datingplattformer enn Tinder Anonymkode: 10d8d...caf
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #6 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Trygghet Tja, men de fleste guttevennene jeg har hatt har enten blitt forelska i meg eller hatt lyst på sex uansett... Så det er litt det samme der egentlig. Jeg går nok etter feil folk og er litt usikker på hvor jeg skal lete. Det som er nytt og ukjent er litt skremmende og foresten, så mulig det hindrer meg litt fra å finne dem. Hehe... Anonymkode: 67e82...e43 Dessverre så betyr trygghet at du må søke en partner som ikke aktivt oppsøker kontakt med det andre kjønn, dvs du må i større grad være den aktive. Don Juan som er frampå spiller ofte de samme kortene hos flere mange miljøer som har flotte menn som ikke er av den sære/usosiale typen, klatring for eksempel Anonymkode: 27585...606
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #7 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har hatt suksess med det på andre datingplattformer enn Tinder Anonymkode: 10d8d...caf Kanskje jeg skal prøve det ja! hva slags datingsider har du brukt da? Anonymkode: 67e82...e43
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #8 Skrevet 5. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Har vært på Tinder og ute på byen flere ganger, men de fleste der virker jo som å være av den typen som spiller på det. Blir ikke dette litt det samme som å gå inn i et apebur og klage over at det er j..lig mye aper der?? Tinder og nettklubber er arena hvor flertallet drar for hookups og det er førsteinntrykk som gjelder, så selvfølgelig pynter folk seg og fremstiller seg så tiltrekkende de kan. Folk som ikke er av den typen (og de er mange!) drar på andre typer sosiale tilstelninger. De driver med idrett, kultur, veldedighet, eller andre sosiale aktiviteter hvor de treffer likesinnede. Anonymkode: e9f35...cbb
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #9 Skrevet 5. januar 2023 Jeg kler meg helt alminnelig i de fleste settinger. Altså liker jo å se bra ut, men spiller ikke på sex. Jeg har funnet helt alminnelige menn som ikke har vært fokusert på kropp og sex både på Tinder og i det virkelige liv. Det handler om å gjenkjenne dem, og ikke mist om å sette tydelige grenser selv. De som antyder noe i den retningen dropper jeg bare. Jeg viser tydelig at jeg overhodet ikke er interessert i sånt før man har blitt kjent. Da forsvinner de useriøse fort. Anonymkode: a8881...15d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #10 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Blir ikke dette litt det samme som å gå inn i et apebur og klage over at det er j..lig mye aper der?? Tinder og nettklubber er arena hvor flertallet drar for hookups og det er førsteinntrykk som gjelder, så selvfølgelig pynter folk seg og fremstiller seg så tiltrekkende de kan. Folk som ikke er av den typen (og de er mange!) drar på andre typer sosiale tilstelninger. De driver med idrett, kultur, veldedighet, eller andre sosiale aktiviteter hvor de treffer likesinnede. Anonymkode: e9f35...cbb Tja, vet ikke? Det finnes jo folk på Tinder som driver med mye forskjellig og da, blant annet idrett. 😅 Anonymkode: 67e82...e43
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #11 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kler meg helt alminnelig i de fleste settinger. Altså liker jo å se bra ut, men spiller ikke på sex. Jeg har funnet helt alminnelige menn som ikke har vært fokusert på kropp og sex både på Tinder og i det virkelige liv. Det handler om å gjenkjenne dem, og ikke mist om å sette tydelige grenser selv. De som antyder noe i den retningen dropper jeg bare. Jeg viser tydelig at jeg overhodet ikke er interessert i sånt før man har blitt kjent. Da forsvinner de useriøse fort. Anonymkode: a8881...15d Blæ.. Og jeg som er så dårlig på å si nei og stå opp for meg selv osv.. Nå ser jeg litt mer hvordan ting henger sammen :/ Anonymkode: 67e82...e43
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #12 Skrevet 5. januar 2023 Du har nok vært i "feil" omgangskrets ja. I min omgangskrets pynter vi oss aldri når vi går ut på byen, vi er oss selv og forholdene vi havner i er basert på at menn liker personligheten og ikke bare utseendet vårt. Du trenger jo ikke kle deg opp i trange kjoler eller gå på utesteder man må pynte seg selvom andre gjør det? Er masse chille puber osv rundt omkring Anonymkode: 138ec...f11
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #13 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du har nok vært i "feil" omgangskrets ja. I min omgangskrets pynter vi oss aldri når vi går ut på byen, vi er oss selv og forholdene vi havner i er basert på at menn liker personligheten og ikke bare utseendet vårt. Du trenger jo ikke kle deg opp i trange kjoler eller gå på utesteder man må pynte seg selvom andre gjør det? Er masse chille puber osv rundt omkring Anonymkode: 138ec...f11 Hadde jeg hatt en omgangskrets mer lik meg selv så ville det nok vært enklere ja akkurat nå står jeg ganske "venneløs" så er litt ustø.. Valgte å ta avstand fra de gamle, og er ikke bare bare å finne seg nye har jeg funnet ut.. Har nok litt å jobbe med når det kommer til meg selv også.. Kan jo forsåvidt prøve å dra ut alene å se om jeg finner noen om jeg tørr. Anonymkode: 67e82...e43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå