AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #1 Skrevet 5. januar 2023 Sikkert et dumt spørsmål, men jeg panter som regel før jeg handler og leverer lappen med betalingen for varene. Kan man få ut kontanter for pant, uten å kjøpe noe i butikken? evt få det over på kortet?? Anonymkode: 348ab...6d1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #2 Skrevet 5. januar 2023 Du kan det ut i cash. Jeg pleier å gjøre det når jeg mangler litt penger til narkotika. Anonymkode: 47f02...eb7 3
Fru Uperfekt Skrevet 5. januar 2023 #3 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sikkert et dumt spørsmål, men jeg panter som regel før jeg handler og leverer lappen med betalingen for varene. Kan man få ut kontanter for pant, uten å kjøpe noe i butikken? evt få det over på kortet?? Anonymkode: 348ab...6d1 Du kan få det ut i kontanter men usikker på om du kan få de inn på konto
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #4 Skrevet 5. januar 2023 Klart man kan få pengene, har du aldri fått folk på døra som samler inn pant til skoletur eller korps osv? 😗 Men du får det ikke inn på kortet, med mindre du tar i bruk bank i butikk. Usikker på om det fortsatt finnes. Anonymkode: 93a2c...fa2 1 1
Thjelp Skrevet 5. januar 2023 #5 Skrevet 5. januar 2023 Du kan få det i kontant, kan også settes på kort om butikken har KIB (kontant i butikk) og banken din støtter tjenesten. Alle Kiwier har det vertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå