AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #1 Skrevet 5. januar 2023 Noen som har erfaring med en god skotørker? Har sett på denne som også har vottetørker: https://www.clasohlson.com/no/p/44-2542?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google surfaces&gclid=Cj0KCQiA5NSdBhDfARIsALzs2EChhiXAl_4HVHqkvT96s4dLR28m2X4uRL75Sa_xMDXyKCk7Xmw-M2QaAv6qEALw_wcB Men MÅ den henges på vegg? Eller kan den brukes uten å henges opp?😅 Er det noe spesielt jeg bør ta hensyn til når jeg skal bruke skotørker? Eller er det bare å feste til sko og sette på? Anonymkode: 185cb...227
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #2 Skrevet 5. januar 2023 Vi har den, og er fornøyd med den. Men merk: må være forsiktig når man skrur på timeren, om man skrur den for langt, noe som er fort gjort (sepsielt om den henger så ungene kan skru på den...), får den i stykker. Genialt med vottetørker. Den må henges opp, ja, slangene må henge nedover, de er ikke spesielt bøyelige. Ikke noe spesielt å ta hensyn til. Annet enn å være nøye med å dra ut støpsel når den ikke er i bruk, alltid bruke den med timer. Vi har også noen som ikke må henges opp, men da får du bare ett par sko om gangen i dem. Veldig greie å ha i skuffen i gangen så man bare kan dra frem. Anonymkode: 43be0...5b2
Kaisada Skrevet 5. januar 2023 #3 Skrevet 5. januar 2023 https://hedgehogdryer.no/products/wall-white?variant=40677162352847¤cy=NOK&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=google+shopping&gclid=CjwKCAiAh9qdBhAOEiwAvxIok1wmiqIt_dClZv1tNlP9zLIDx21jX5t62gCioeMIs4rTsKjz3niKhRoCeToQAvD_BwE Anbefaler denne om du har mye som skal tørkes på en gang.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #4 Skrevet 5. januar 2023 Jeg elsker vår skotørker, ikke akkurat den modellen du viser til. Men vil anta de er rimelig like. Vi tørker sko og votter hver dag. Vinterhansker må tørkes med slik for å ikke råtne Kjekt at den henger på veggen, men vi brukte vår først på gulvet Anonymkode: 00863...5f0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #5 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Vi har den, og er fornøyd med den. Men merk: må være forsiktig når man skrur på timeren, om man skrur den for langt, noe som er fort gjort (sepsielt om den henger så ungene kan skru på den...), får den i stykker. Genialt med vottetørker. Den må henges opp, ja, slangene må henge nedover, de er ikke spesielt bøyelige. Ikke noe spesielt å ta hensyn til. Annet enn å være nøye med å dra ut støpsel når den ikke er i bruk, alltid bruke den med timer. Vi har også noen som ikke må henges opp, men da får du bare ett par sko om gangen i dem. Veldig greie å ha i skuffen i gangen så man bare kan dra frem. Anonymkode: 43be0...5b2 Takk for svar! Hadde håpet den kunne ligge på gulvet, så da utgår den dessverre. Har ikke noe sted der jeg kan henge den opp😅 Hvilken type er det dere har som ikke henges opp? Tørker den skoene til dagen etter? Kan en bruke den på votter også?😄 Anonymkode: 185cb...227
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #6 Skrevet 5. januar 2023 Kaisada skrev (47 minutter siden): https://hedgehogdryer.no/products/wall-white?variant=40677162352847¤cy=NOK&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=google+shopping&gclid=CjwKCAiAh9qdBhAOEiwAvxIok1wmiqIt_dClZv1tNlP9zLIDx21jX5t62gCioeMIs4rTsKjz3niKhRoCeToQAvD_BwE Anbefaler denne om du har mye som skal tørkes på en gang. Så på en annen fra hedgehog som kunne henges som «kleshenger». Men blir litt dyrere enn jeg hadde tenkt, tenkte nemlig Max 600kr. 😅 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg elsker vår skotørker, ikke akkurat den modellen du viser til. Men vil anta de er rimelig like. Vi tørker sko og votter hver dag. Vinterhansker må tørkes med slik for å ikke råtne Kjekt at den henger på veggen, men vi brukte vår først på gulvet Anonymkode: 00863...5f0 Jeg har dessverre ikke plass/mulighet til å ha den på vegg. Så leter etter en som fungerer på gulvet. Vet du hvor dere kjøpte deres?😄 Anonymkode: 185cb...227
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #7 Skrevet 5. januar 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Så på en annen fra hedgehog som kunne henges som «kleshenger». Men blir litt dyrere enn jeg hadde tenkt, tenkte nemlig Max 600kr. 😅 Jeg har dessverre ikke plass/mulighet til å ha den på vegg. Så leter etter en som fungerer på gulvet. Vet du hvor dere kjøpte deres?😄 Anonymkode: 185cb...227 Vår er eldgammel! Men akkurat lik i designet som den du linker til. Den kan vel fint ligge flatt på gulvet? Bare å ha skoene liggende hvis slangen ikke bøyer seg Anonymkode: 00863...5f0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #8 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vår er eldgammel! Men akkurat lik i designet som den du linker til. Den kan vel fint ligge flatt på gulvet? Bare å ha skoene liggende hvis slangen ikke bøyer seg Anonymkode: 00863...5f0 Åja, jeg trodde ikke det gikk. Visste ikke om det var noe luftinntak eller noe på baksiden av den🫢 Hadde ikke lyst til å starte brann med den🫢 Men hvis det går, så tror jeg at jeg går for den. Anonymkode: 185cb...227
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #9 Skrevet 5. januar 2023 Vi bruker vår mest på votter faktisk 😊 Anonymkode: 1ecd7...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #10 Skrevet 5. januar 2023 Vi har akkurat den du linker til. Slangene kan jo trekkes ut og bøyes helt fint. Vi har vår liggende nå, synes det fungerer bra. Luften er i forkant der, så ingen problem å ha den liggende. Anonymkode: b86f9...5f2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #11 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har akkurat den du linker til. Slangene kan jo trekkes ut og bøyes helt fint. Vi har vår liggende nå, synes det fungerer bra. Luften er i forkant der, så ingen problem å ha den liggende. Anonymkode: b86f9...5f2 Kjempebra! Da skal jeg kjøpe den i helgen 😄 Fungerer den bra på votter også? Anonymkode: 185cb...227
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #12 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi bruker vår mest på votter faktisk 😊 Anonymkode: 1ecd7...6e3 Hvilken type er det dere har? Ja, er veldig lei våte votter. Hadde vært fint å få tørket dem litt fortere! Anonymkode: 185cb...227
Trøndelag84 Skrevet 5. januar 2023 #13 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Noen som har erfaring med en god skotørker? Har sett på denne som også har vottetørker: https://www.clasohlson.com/no/p/44-2542?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google surfaces&gclid=Cj0KCQiA5NSdBhDfARIsALzs2EChhiXAl_4HVHqkvT96s4dLR28m2X4uRL75Sa_xMDXyKCk7Xmw-M2QaAv6qEALw_wcB Men MÅ den henges på vegg? Eller kan den brukes uten å henges opp?😅 Er det noe spesielt jeg bør ta hensyn til når jeg skal bruke skotørker? Eller er det bare å feste til sko og sette på? Anonymkode: 185cb...227 Har denne fra Clas. Jeg legger den på gulvet når jeg bruker den. Funker fint det 😊
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #14 Skrevet 6. januar 2023 Trøndelag84 skrev (19 timer siden): Har denne fra Clas. Jeg legger den på gulvet når jeg bruker den. Funker fint det 😊 Supert! Fungerer det på votter også? Har bestilt denne nå😄 Anonymkode: 185cb...227
Trøndelag84 Skrevet 6. januar 2023 #15 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Supert! Fungerer det på votter også? Har bestilt denne nå😄 Anonymkode: 185cb...227 Bruker på votter og sko 😁
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #16 Skrevet 6. januar 2023 Skotørker er gull!! Vi har hatt forskjellige varianter, og har i perioder hatt dem liggende på gulvet. Funker helt fint. De har noen «knotter» bak som får den et par cm opp fra gulvet (eller ut fra veggen hvis de henger), så luftstrømmen er ok. Vi har nå to stykker, og de brukes daglig til barnas votter og sko. Tørker igjennomvåte votter på halvannen time. Skjønner ikke hvordan vi skulle klart oss uten skotørkere. Du kommer ikke til å angre kjøpet!! Anonymkode: 93ea1...5fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå