Gå til innhold

Body i ulik str fra samme merke er like store?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en body i str 74 og en i str 80 fra Polarn o pyret, når jeg legger de over hverandre er de helt like i størrelsen, noen som har vært borti dette? Varier de så mye i størrelse innen samme merke på bodyer i ulik print?

Anonymkode: 17089...d41

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du tørketromlet den største? Da kan den jo ha krympet. Den kan være feilmerking, sånt skjer. Hva med å spørre polarn o pyret.. 

Anonymkode: 20ebe...900

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du tørketromlet den største? Da kan den jo ha krympet. Den kan være feilmerking, sånt skjer. Hva med å spørre polarn o pyret.. 

Anonymkode: 20ebe...900

Nei ikke hatt de i trommel og vasket etter anvisning.

Redd de bare skal tro jeg har tørketromler den etc. 

Anonymkode: 17089...d41

AnonymBruker
Skrevet

Er de fra ulik kolleksjon/ulikt mønster kan de være laget på ulike fabrikker i ulike verdensdeler til tross for at de er av samme merke. Det finnes ingen standardisering av størrelser, så alle størrelser fra prematur til voksen 5XL kan ha svært ulik størrelse/passform uavhengig av hva de er merket med - også av samme merke, type og utførelse.

Anonymkode: 75141...eed

• Liker 2
Skrevet

Dessverre er det store variasjoner også på babyklær. 

AnonymBruker
Skrevet

Har vært borti det samme. 

Anonymkode: d0fc0...3f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært borti motsatt også, at to bodyer fra samme merke som skal være i samme størrelse har avviket minst to størrelser. Helt håpløst. Har også oppdaget en bukse som var merket med to forskjellige størrelser. Lærte meg etter hvert å sammenlikne alle klær med andre i samme størrelse for å unngå sånne dumme feil. 

Anonymkode: 29023...095

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært bort i en bukse i 86 som helt tydelig var 68. Det var åpenbart feilmerking, så feil skjer.

Anonymkode: f9bbb...33a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...