Gå til innhold

Er det noen her som har prøvd å sende «pussy-pics»? Dvs bare sende bilder til en fyr av musa uten at han bedd om det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordsn var i så fall reaksjonen?

Anonymkode: 9fd73...f29

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det må jo være ulovlig

Anonymkode: 600dd...366

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått det men kun av tidligere FWB eller samboer og da synes jeg det er fint å få. Hadde jeg fått av en jeg ikke alt har sett naken så hadde det blitt rart

Anonymkode: ce555...5e3

• Liker 3
Skrevet

Og hvorfor i all villeste verden skulle man det?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei.. det er ikke hvem som helst som får se den. 

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg er ikke blotter. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette tror jeg svært få kvinner gjør. Og hvis de gjør det er det til en mann de er i et forhold med eller hvertfall har en seksuell relasjon med over tid. Ikke til vilt fremmede menn. Det kan sikkert skje, men det blir som at det kan tordne om vinteren og snø om sommeren, men det er svært uvanlig. Vi kvinner har ikke så lett for å ha behov for å blotte den mest intime kroppsdelen vår, som ganske mange menn tydeligvis har behov for. 

Anonymkode: e2863...e37

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er en forskjell mellom kjønnene på hvordan de ser på underlivet. Menn viser stolt frem pikken fra ung alder, mens flesteparten av kvinner er redd for å vise underlivet.

Vi kan bare se på alle trådene her om "er underlivet mitt normalt", "er kjønnsleppene for lange" og så videre. Mange damer tar kosmetiske operasjoner i underlivet, vet ikke hvem de viser det til, men jeg vet ihvertfall at mange av de som operer puppene liker å vise de frem.

Så kanskje det er flere grunner til at jenter ikke sender bilde av underlivet, kanskje de har angst for tilbakemeldingen. Mange jenter sier også at de synes peniser er stygt, men de har ennå ikke klart og påføre menn like mye skam for underlivet som de selv har for eget underliv, menn bare fortsetter og flashe stoltheten sin og deler den gladlig på bilde om du spør.

Ja dette var satt på spissen, men kan det være et snev av sannhet i dette.

Anonymkode: 0813c...596

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje det er en forskjell mellom kjønnene på hvordan de ser på underlivet. Menn viser stolt frem pikken fra ung alder, mens flesteparten av kvinner er redd for å vise underlivet.

Vi kan bare se på alle trådene her om "er underlivet mitt normalt", "er kjønnsleppene for lange" og så videre. Mange damer tar kosmetiske operasjoner i underlivet, vet ikke hvem de viser det til, men jeg vet ihvertfall at mange av de som operer puppene liker å vise de frem.

Så kanskje det er flere grunner til at jenter ikke sender bilde av underlivet, kanskje de har angst for tilbakemeldingen. Mange jenter sier også at de synes peniser er stygt, men de har ennå ikke klart og påføre menn like mye skam for underlivet som de selv har for eget underliv, menn bare fortsetter og flashe stoltheten sin og deler den gladlig på bilde om du spør.

Ja dette var satt på spissen, men kan det være et snev av sannhet i dette.

Det har jo vært mange, mange tråder fra menn også da, om hvor lang pikk kvinner foretrekker, hvor tykk den bør være, "er min godkjent?" og "kunne du blitt sammen med en mann med 14 cm pikk" osv.

Det er tydeligvis mange menn som også er engstelige for hvordan underlivet deres tar seg ut og om det er "godkjent".

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er jo damer som legger det ut på nett da.. så hvem som helst kan se.. gratis. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei det har eg ikkje.

Anonymkode: 6cfb4...b24

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har kun en gang har sendt ett bilde av den ene puppen. Hadde ett ganske hot seksuelt forhold til han. Var i tidlig 20 årene 🙈

Har ingen behov for å flashe musa.

Anonymkode: 77beb...57f

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det kunne jeg aldri funnet på. Det er noe i veien med folk som driver på med sånt. De er ikke riktige i hue 

Anonymkode: 7c995...b0a

• Liker 4
Skrevet

Nei, det kunne virelig aldri falt meg inn. Blotting er en kriminell handling, et seksualovergrep.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg begynner å tenke på det så lurer jeg på hvorfor det er så forskjell. Så mange menn sender dixk pics, men nesten ingen kvinner gjør det. 

Anonymkode: 43d75...c38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (2 timer siden):

Det har jo vært mange, mange tråder fra menn også da, om hvor lang pikk kvinner foretrekker, hvor tykk den bør være, "er min godkjent?" og "kunne du blitt sammen med en mann med 14 cm pikk" osv.

Det er tydeligvis mange menn som også er engstelige for hvordan underlivet deres tar seg ut og om det er "godkjent".

Sant det, men tror det er en liten forskjell uansett. De bare konstaterer hvordan pikken ser ut og ber om tilbakemeldinger. De leser og hopper over de negative tilbakemeldingene, fokuserer kun på de positive og tenker, dette er jo gode odds.

Kvinner konstaterer at underlivet deres er unormalt eller stygt, og vil ha bekreftelse på sine observasjoner. Neste steg er kosmetisk operasjon.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare dødsdigg. Får det ofte fra kjæresten, og det tenner meg.

Anonymkode: 91c29...135

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Når jeg begynner å tenke på det så lurer jeg på hvorfor det er så forskjell. Så mange menn sender dixk pics, men nesten ingen kvinner gjør det. 

Fordi kvinner har et anstrøk av empati med mottakeren? Vett på å verne om seg selv?

Det som er av det mest interessante å utforske med mine nære og kjære er det jeg absolutt vil ha minst befatning med på fremmede.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er jo bare dødsdigg. Får det ofte fra kjæresten, og det tenner meg.

Anonymkode: 91c29...135

Du har vel kanskje gitt utrykk for at dette er ok da. 
Og blir dermed ikke det ts spør om, siden de spesifiserte "uten at han har bedt om det" 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg det??? Det hadde jeg jo ikke fått noe som helst ut av, annet enn sannsynligvis en potensiell overgriper på døra.

Anonymkode: ac896...750

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...