AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #1 Skrevet 5. januar 2023 Vært gift i mange år. Stolt på mannen. Vi har hatt det sånn halvveis i flere år, og nå har det kommet for en dag hvorfor... Han har avskjermet seg fra sin familie. Årsakene til bruddet er nok en samlet sum av hans og mine feil. Dårlig kommunikasjon. Mens jeg føler jeg har kjempet for å bevare ekteskapet har han valgt å innlede et forhold med ei via SoMe, felles interesser. Det forklarer avstanden i parforholdet. Men greit nok, at man får følelser for andre og ønsker å bryte er, vel... livet. Men det var jeg som valgte å gå, før jeg visste dette. Vil ikke si noe om hvorfor, men det var ingen enkel beslutning, som ble tvunget frem. Av han? Min tanke var om at litt avstand KANSKJE kunne hjelpe oss. Det var han enig i. Alt det der er så sin sak. Men HVORDAN er det mulig å svike sin ektefelle så samvittighetsløst gjennom så mange år? Er nok snakk om de siste 5 årene. MINST. Hvordan kan det sitte et "medmenneske" i den andre enden og vite at den man elsker(?) er i stand til å bedra et annet menneske så til de grader? Gir en lang en den nye, selv om jeg synes hun fremstår som et dårlig menneske. Han er verre. I stedet for å kommunisere med meg har han valgt å bygge opp et annet forhold, hun har bidratt. Vært forståelsesfull angående den forferdelige kona... Hvorfor sa han det ikke? Brøyt med meg, jeg hadde aldri stilt meg i veien da. Klart jeg hadde reagert, det hadde gjort vondt. Men det jeg sitter med nå er så mye verre. For all del, jeg er ferdig med fyren. Hadde det ikke vært for barna... Føler meg så liten, så liten. Brukt. Anonymkode: d5da9...027 3 24 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #2 Skrevet 5. januar 2023 Huff, så leit å høre ❤ Anonymkode: b4279...7bd 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #3 Skrevet 5. januar 2023 Så trist. Husk at han nok har fortalt løgner om deg til henne for å forsvare utroskapen sin, så hun har nok tenkt at han i praksis var singel. Når han blir lei av henne, så er det hun han forteller negative løgner om til den nye elskerinnen. Ta vare på deg selv ❤️ Du fortjener bedre ❤️❤️❤️ Anonymkode: 5895b...a39 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #4 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Mens jeg føler jeg har kjempet for å bevare ekteskapet har han valgt å innlede et forhold med ei via SoMe Om dere er på SoMe så er jo det grønt lys for utroskap. 95% på SoMe er om ikke utro, så flørter de og får oppmerksomhet fra andre og emosjonelt utro. Man har ikke et seriøst forhold om den ene eller begge er på SoMe. Anonymkode: 65d43...5b8 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #5 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om dere er på SoMe så er jo det grønt lys for utroskap. Anonymkode: 65d43...5b8 Tull. De fleste er i SoMe for å holde kontakt med venner, hobby og bestemor. Anonymkode: b4279...7bd 6 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #6 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Om dere er på SoMe så er jo det grønt lys for utroskap. 95% på SoMe er om ikke utro, så flørter de og får oppmerksomhet fra andre og emosjonelt utro. Man har ikke et seriøst forhold om den ene eller begge er på SoMe. Anonymkode: 65d43...5b8 Jeg har nok vært naiv ja. Jeg har selv både fb, ig og snap. Men har aldri tenkt i de baner. Anonymkode: d5da9...027 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #7 Skrevet 5. januar 2023 Hva har relasjonen gått ut på da? Anonymkode: 9066d...e85
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #8 Skrevet 5. januar 2023 Han er en patetisk manipulator og hun har psykiske problemer som gjør henne mottakelig for hans manipulering. Jeg har selv vært den andre dama i en historie som din, og jeg slet med depresjoner, selvmordstanker, angst, og møtte en mann som din. Selve djevelen, serverte meg historier på historier om den grusomme kona som ødela livet hans, hvordan han bare ville være med meg osv. Han hadde ikke baller til å være ærlig med hverken kona eller meg, men valge å leve ut sine fantasier og manipulere oss begge. Når kona hans leste samtalene våre så fikk hun sjokk over hvem hun egentlig bodde med, og hvor egoistisk og kald han var. Det skal du også tenke litt på ts, når jeg hører den der "med tanke på barna" så tenker jeg at du også sitter ganske fast i det med ham og ikke helt vet hvordan du skal komme deg vekk. Ta sats og bryt av, han er ikke der og han kommer ikke til å være der for deg. Anonymkode: ea112...798 3 1
Fru Uperfekt Skrevet 5. januar 2023 #9 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Om dere er på SoMe så er jo det grønt lys for utroskap. 95% på SoMe er om ikke utro, så flørter de og får oppmerksomhet fra andre og emosjonelt utro. Man har ikke et seriøst forhold om den ene eller begge er på SoMe. Anonymkode: 65d43...5b8 Wow bare wow. SoMe er ikke synonymt med utroskap. 6 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #10 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om dere er på SoMe så er jo det grønt lys for utroskap. 95% på SoMe er om ikke utro, så flørter de og får oppmerksomhet fra andre og emosjonelt utro. Man har ikke et seriøst forhold om den ene eller begge er på SoMe. Anonymkode: 65d43...5b8 Hva tror du SoMe er? En datingtjeneste?🤣 Anonymkode: 5918b...706 6 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #11 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om dere er på SoMe så er jo det grønt lys for utroskap. 95% på SoMe er om ikke utro, så flørter de og får oppmerksomhet fra andre og emosjonelt utro. Man har ikke et seriøst forhold om den ene eller begge er på SoMe. Anonymkode: 65d43...5b8 Faktisk helt enig. Utstrakt hemmelighold på mobil + hekta på SoMe = tegn på ustødig kjærestemateriale. Glad mim ikke er sånn, eller at jeg ikke er sånn Anonymkode: 8c990...3d4 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #13 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er en patetisk manipulator og hun har psykiske problemer som gjør henne mottakelig for hans manipulering. Jeg har selv vært den andre dama i en historie som din, og jeg slet med depresjoner, selvmordstanker, angst, og møtte en mann som din. Selve djevelen, serverte meg historier på historier om den grusomme kona som ødela livet hans, hvordan han bare ville være med meg osv. Han hadde ikke baller til å være ærlig med hverken kona eller meg, men valge å leve ut sine fantasier og manipulere oss begge. Når kona hans leste samtalene våre så fikk hun sjokk over hvem hun egentlig bodde med, og hvor egoistisk og kald han var. Det skal du også tenke litt på ts, når jeg hører den der "med tanke på barna" så tenker jeg at du også sitter ganske fast i det med ham og ikke helt vet hvordan du skal komme deg vekk. Ta sats og bryt av, han er ikke der og han kommer ikke til å være der for deg. Anonymkode: ea112...798 Du treffer nok ganske godt ibdet du skriver og det er litt ekkelt å tenke på hvordan han kan ha fremstilt meg. Han sliter psykisk. Begge står i vanlige jobber. Jeg undres om hun vet hvor syk han er. Det er nokså langt i mellom hjemstedene deres. Du har rett i at jeg sitter litt fast i han, for jeg tar meg selv i å tenke at det er ham det er synd på, det er han som er syk. Normalt er jeg ansett som et relativt oppegående menneske, ressurssterk. Men i dette føler jeg at jeg mister alle mine ressurser. Er det et slags forsvar mot følelsen av å være bedratt og å ha hatt så liten betydning for han jeg giftet meg med. For det gjør så vondt å være så liten, ha vært så betydningsløs og ha kjempet så hardt for noe som ikke hadde livets rett. Hvorfor holdt han fast i meg... Han blånekter på alt som har kommet frem, men bevis og indisiene er så sterke at det er bare dumme meg som i "anfall" kan finne på å tro på det ham sier. Jeg er så dum, naiv og alt for tillitsfull. Tørr ikke tenke tanken på å finne en ny mann når jeg skulle måtte være klar for det... kanskje aldri. Han har beskyldt meg for ting jeg eller andre overhode ikke kjenner meg igjen i. Jeg kunne aldri tatt han tilbake! Likevel er jeg knust. Anonymkode: d5da9...027 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #14 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tull. De fleste er i SoMe for å holde kontakt med venner, hobby og bestemor. Anonymkode: b4279...7bd Vås, de fleste på SoMe har upassende kontakt med andre. Anonymkode: 65d43...5b8 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #15 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vås, de fleste på SoMe har upassende kontakt med andre. Anonymkode: 65d43...5b8 Jeg er ikke en av dem. Jeg har tatt ekteskapsløftene alvorlig. TS Anonymkode: d5da9...027 3
Lorieen Skrevet 5. januar 2023 #16 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vås, de fleste på SoMe har upassende kontakt med andre. Anonymkode: 65d43...5b8 Bullshit. 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #17 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vås, de fleste på SoMe har upassende kontakt med andre. Anonymkode: 65d43...5b8 Tøv. Jeg har ingen upassende kontakt med andre på facebook og instagram. Anonymkode: cd0bb...29a 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #18 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du treffer nok ganske godt ibdet du skriver og det er litt ekkelt å tenke på hvordan han kan ha fremstilt meg. Han sliter psykisk. Begge står i vanlige jobber. Jeg undres om hun vet hvor syk han er. Det er nokså langt i mellom hjemstedene deres. Du har rett i at jeg sitter litt fast i han, for jeg tar meg selv i å tenke at det er ham det er synd på, det er han som er syk. Normalt er jeg ansett som et relativt oppegående menneske, ressurssterk. Men i dette føler jeg at jeg mister alle mine ressurser. Er det et slags forsvar mot følelsen av å være bedratt og å ha hatt så liten betydning for han jeg giftet meg med. For det gjør så vondt å være så liten, ha vært så betydningsløs og ha kjempet så hardt for noe som ikke hadde livets rett. Hvorfor holdt han fast i meg... Han blånekter på alt som har kommet frem, men bevis og indisiene er så sterke at det er bare dumme meg som i "anfall" kan finne på å tro på det ham sier. Jeg er så dum, naiv og alt for tillitsfull. Tørr ikke tenke tanken på å finne en ny mann når jeg skulle måtte være klar for det... kanskje aldri. Han har beskyldt meg for ting jeg eller andre overhode ikke kjenner meg igjen i. Jeg kunne aldri tatt han tilbake! Likevel er jeg knust. Anonymkode: d5da9...027 ❤️❤️❤️ Det er ikke uvanlig at man blir litt redusert når man opplever slike brutale ting. Og klart du er i sorg. Du har jo sett på han som en annen person enn det han faktisk er, og det er den falske personen hjertet ditt har mistet. Ikke den utro drittsekken som snakker usant om deg. Den personen kjenner du ikke, og visste ikke at eksisterte en gang, så det er ikke den egentlige han du har mistet og savner ❤️. Ta vare på deg selv nå. Det er lett å begynne å gruble på om anklager er sanne, og hva en selv kunne gjort for å unngå dette. Men utroskapen er 100% hans feil. Hvis han var misfornøyd med forholdet, så skulle han ha tatt det opp med deg før han innledet et forhold til noen andre. Han prøver bare å bli kvitt den dårlige samvittigheten sin ved å skylde på deg. Unngå at andre ser på han som en utro drittsekk. Men det er jo det han er. Anonymkode: 5895b...a39 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #19 Skrevet 5. januar 2023 Skulle gjerne gitt et ❤️ til dere som har svart saken, men vil ikke avsløre meg. Anonymkode: d5da9...027
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #20 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ❤️❤️❤️ Det er ikke uvanlig at man blir litt redusert når man opplever slike brutale ting. Og klart du er i sorg. Du har jo sett på han som en annen person enn det han faktisk er, og det er den falske personen hjertet ditt har mistet. Ikke den utro drittsekken som snakker usant om deg. Den personen kjenner du ikke, og visste ikke at eksisterte en gang, så det er ikke den egentlige han du har mistet og savner ❤️. Ta vare på deg selv nå. Det er lett å begynne å gruble på om anklager er sanne, og hva en selv kunne gjort for å unngå dette. Men utroskapen er 100% hans feil. Hvis han var misfornøyd med forholdet, så skulle han ha tatt det opp med deg før han innledet et forhold til noen andre. Han prøver bare å bli kvitt den dårlige samvittigheten sin ved å skylde på deg. Unngå at andre ser på han som en utro drittsekk. Men det er jo det han er. Anonymkode: 5895b...a39 Jeg har ransaket meg selv, reflektert og tenkt. Ser jo også min rolle i avstanden som ble. Men samtidig inviterte jeg til forskjellig, selv om jeg ga opp til slutt. Ut fra det jeg vet nå, skjønner jeg jo. Dette er forhåpentligvis bare en fase. Så jeg skal greie å stable meg på bena. Har mange fine folk rundt meg. Men er så redd for å bruke dem opp også. Prøver å snakke om andre ting, men lett å ramle "utpå" igjen... Anonymkode: d5da9...027 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå