Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.jpost.com/omg/article-726417

https://www.wionews.com/trending/nostradamus-predictions-2023-world-war-iii-new-scandolous-pope-economic-collapse-mars-landing-and-more-542214

Den franske profeten Nostradamus har spådd at det blir 3. verdenskrig i år. To ting som gjør denne spådommen ekstra skummel er, 1. Nostradamus' tidligere spådommer har vist seg å være sanne som f.eks. Hitler og Nazi-Tyskland, og 9/11, og 2. Den pågående krigen i Ukraina gjør sjansene for 3. verdenskrig enda større enn det var før krigen. Hjelp, jeg føler meg så redd nå! Her sitter jeg og tror på Nostradamus' spådommer om 3. verdenskrig og gruer meg... Vær så snill, si at det ikke er noe å bekymre seg for! Si at denne spådommen nest sannsynlig ikke vil skje! Kom med eksempler på spådommer av Nostradamus som har vist seg å aldri skje, sånn at jeg vet at ikke alle spådommene hans er sanne! Vær så snill, jeg trenger ro i sjela mi! Hjelp meg! 😨

Anonymkode: 98396...74d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Til alle tider har man fryktet det ukjente, og like før år 1000 ga enkelte bort alt de eide i trygg forvisning om at verdens undergang var nær. I 2020 skulle vi alle dø på grunn av pandemien, og i mars 2022 var mange redde for at en atomkrig ville bryte ut.

Nostradamus' profetier er skrevet på et språk som gjør at man kan tolke dem akkurat slik man ønsker, og ifølge ham skulle verdens undergang komme i juli 1999, så du kan slappe helt av; ingenting stort kommer til å skje bortsett fra at man innfører nye avgifter og mer skatt for dem som enda ikke har flyktet til Sveits. Kort sagt - det var intet stort blodbad som tok slutt i "1999 og sju måneder, da en redselsfyrste vil komme fra himmelen.", så Nostradamus bommet kraftig der. Han forutså heller ikke Hitler slik enkelte påstår - det han skrev, kan tolkes på alle mulige måter.

Man kan plukke ut et helt tilfeldig tall, og dersom man leter litt, vil man finne konkrete bevis på at akkurat dette tallet er kjernen i alt fra lottotall, værmeldinger til store begivenheter i historien; det er ikke måte på hvilken betydning som er skjult i det mystiske tallet 1645644; bare rekkefølgen 456 og 44 sier sitt. Dagens dato er for eksempel 5. januar 2023, hvilket vil si 5+1, 2+3, samt 5+1+2+0+2+3 som gir 13=4; sett dette inn i det mystiske tallet, og alt får plutselig en betydning. Et tall som er ...? Ja, det tilfeldige nummeret denne tråden har fått på Kvinneguiden.

Ingen av oss lever evig, og en dag vil klokkene slå for oss alle, men vi er fortsatt i live, og et liv uten frykt er langt bedre enn et liv med frykt.

Altså er det ingen grunn til å være redd - man får ta det som det kommer; det som skjer, det skjer.

Endret av - Brian
Skrevet

Om det ikke skjer i år - så kommer 3 verdenskrig en gang. Naivt er det og tro at vi er fullstendig trygge. 

AnonymBruker
Skrevet

Men hva er det egentlig å være redd for? Det er bare å gjøre det beste ut av situasjonen, samtidig som man forbereder seg til vanskelige tider. Da er du både psykisk og fysisk bedre rustet dersom "shit hits the fan"...

Anonymkode: 9810b...999

Skrevet

Hvis du virkelig er livredd og helt overbevist om at rakettene kommer til deg så selg evt. alt du eier og har og reis til et sted man anser som risikofritt. Om mulig. Hele jordkloden går vel ikke i tusen knas.. Kanskje et afrikansk land blant kokosnøtter og alligatorer. Hvis dette føles noe bedre. Mulig er det sikkert og tipper at hele Afrika er et uinteressant mål for Putin å bruke dyre raketter på. 

Skrevet
PITTY skrev (1 minutt siden):

Hvis du virkelig er livredd og helt overbevist om at rakettene kommer til deg så selg evt. alt du eier og har og reis til et sted man anser som risikofritt. Om mulig. Hele jordkloden går vel ikke i tusen knas.. Kanskje et afrikansk land blant kokosnøtter og alligatorer. Hvis dette føles noe bedre. Mulig er det sikkert og tipper at hele Afrika er et uinteressant mål for Putin å bruke dyre raketter på. 

Venter egentlig helst på at ei atombombe bare topper hele driten og utsletter alt. Tenker at verden på en eller annen måte, går til sanne helvette uansett. 

Skrevet
Maestro skrev (3 minutter siden):

Venter egentlig helst på at ei atombombe bare topper hele driten og utsletter alt. Tenker at verden på en eller annen måte, går til sanne helvette uansett. 

Og da blir det som én som en gang sa; "vet ikke eksakt hvordan 3 verdenskrig vil utføres med type våpen. Men vet hvordan den 4de vil. Den vil bli utført med klubbe og stein."

• Liker 1
Skrevet

Media skriver årlig at Nostradamus har spådd ditt og datt for dette året, for mediaklikk. 

Ikke tro på alt. Kommer mars måned, og vi ikke er i krig, blir det heller ikke. Det går nok bra, eller over. 

• Liker 2
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh. Leselusa, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...