Gå til innhold

Noen som vet? Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så greia er den at for noen uker siden, så ble jeg så voldsomt deprimert, jeg gikk rett i kjelleren liksom, og hadde det bare tungt og helt forferdelig egentlig.

Men så helt ut av det blå så forsvant depresjonen, men nå er greia at jeg greier ikke og sitte stille, har knapt sovet siden Mandag morgen, og jeg må virkelig si at dette er nesten euforisk på en måte (Jeg har ikke tatt noenting, bare for og ha det sagt) men jeg bobler over av energi, og malte kjøkkentaket i natt fordi jeg hadde lyst. 

Hvor kommer denne energien ifra, og hvorfor slutter den ikke?

Anonymkode: 2cae6...24e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du er bipolar? Manisk fase nå.

Anonymkode: f7af4...43b

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...