Gå til innhold

Tar far baby hele dagen når dere er syke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller må dere også være oppe å passe baby noe?

Anonymkode: 56fa1...974

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på om babyen trenger noe fra mor (amming). Ellers tar far selvsagt alt dersom mor er så syk at hun er sengeliggende.

Anonymkode: 17914...a06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble dårlig natt til tirsdag. Ca. 3 mnd gammel baby og skulle være hjemme med syk treåring i tillegg. Jeg lå og sov stort sett hele dagen. Far kjørte (andre) barn på fritidsaktivitet og skole. Da lå baby + treåring med meg i sengen. Ellers passet far treåringen. Babyen ble båret opp til meg når han trengte mat. Lå så lenge han ville med meg i sengen og fikk mat og søvn. Far hentet ned i stua når hun ville ha bleieskift, prating og kontakt og ble lei av senga. Karret meg ned på kvelden og da var vi alle sammen. Far er selvstendig og fikk ikke jobbet noe særlig den dagen, men hadde litt mulighet på kvelden. 

Anonymkode: f00d9...9bf

• Hjerte 3
Skrevet

Min eksmann gjorde det med den største selvfølge. Han var en fin type sånn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig gjør han det. Så tar jeg amming og dekker evt nærhetsbehov fra senga.

Anonymkode: 24838...a18

AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvsagt. Den som er frisk, tar baby. 

Anonymkode: ada51...576

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjorde han da sønnen var baby.  Han tilrettela for at jeg kunne amme, og passet på og hjalp meg med alt. 

Anonymkode: b1294...315

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært syk en del i løpet av høsten. Hodepine, forkjølelse, covid, osv. Mannen min jobbet for det om jeg var nærmest sengeliggende enkelte dager. Han har problemer med å ta seg fri fra jobben. Da han selv ble syk så jobbet han også, men til gjengjeld så lå han i senga hele ettermiddagen og kvelden etterpå. Så null avlasting der for han var jo helt i koma. Men nei jeg var ikke like syk som han, han hadde veldig høy feber mens jeg hadde ikke feber men følte meg såpass dårlig at jeg ikke orket stå opp enkelte dager. Heldigvis sover babyen min langt utover morgenen så det gikk jo. Etterpå lå jeg med babyen halvvåken i senga, ammet og snakket osv før jeg karret meg opp til slutt.

Anonymkode: bce79...6b6

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Bærer barnet inn på soverommet til mor når det trenger å die. Ellers alt ansvar.

Anonymkode: 5031e...081

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Såklart🤷‍♀️

Anonymkode: 7f1cb...016

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...