AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Er jeg godt dekket om jeg spiser egg (proteiner og mange vitaminer) , knekkebrød (fiber), blåbær (antioksidanter), paprika (c-vitamin) og en teskje tran (d vit og omega 3) hver dag? i tillegg til varierende daglig middag så klart Noe jeg bør legge til? Intensjon er godt immunforsvar og god helse Anonymkode: 21c62...ff9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #2 Skrevet 5. januar 2023 Hvis du spiser bare rent kjøtt, så får du i deg alt du trenger for godt immunforsvar og god helse. Jeg ville kuttet ut knekkebrødet i alle fall. Det er bare ultraprosessert skvip og fiber er ikke gunstig. Kutt også ut tran hvis den ikke er helt fersk. Omega-3 og omega-6 harskner veldig lett og det meste tran og omega-3-tilskudd man kjøper er harsknet, altså ødelagt. Anonymkode: 17421...d34
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #3 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er jeg godt dekket om jeg spiser egg (proteiner og mange vitaminer) , knekkebrød (fiber), blåbær (antioksidanter), paprika (c-vitamin) og en teskje tran (d vit og omega 3) hver dag? i tillegg til varierende daglig middag så klart Noe jeg bør legge til? Intensjon er godt immunforsvar og god helse Anonymkode: 21c62...ff9 Hvis man spiser variert, mest rene råvarer og fargerikt så får man i seg det man trenger. Jeg spiser veldig sunt og variert, men tar likevel en multivitamin tablett daglig, pluss jerntablett daglig i mensenuka. Det viktige er også å tenke på alkohol/snus/røyk/søvn/fysisk aktivitet/mental helse. Anonymkode: aacf1...288
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #4 Skrevet 5. januar 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du spiser bare rent kjøtt, så får du i deg alt du trenger for godt immunforsvar og god helse. Jeg ville kuttet ut knekkebrødet i alle fall. Det er bare ultraprosessert skvip og fiber er ikke gunstig. Kutt også ut tran hvis den ikke er helt fersk. Omega-3 og omega-6 harskner veldig lett og det meste tran og omega-3-tilskudd man kjøper er harsknet, altså ødelagt. Anonymkode: 17421...d34 Takk for svar spiser knekkebrød istedenfor brød bare Anonymkode: 21c62...ff9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #5 Skrevet 5. januar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvis man spiser variert, mest rene råvarer og fargerikt så får man i seg det man trenger. Jeg spiser veldig sunt og variert, men tar likevel en multivitamin tablett daglig, pluss jerntablett daglig i mensenuka. Det viktige er også å tenke på alkohol/snus/røyk/søvn/fysisk aktivitet/mental helse. Anonymkode: aacf1...288 Takk for svar snus og rødvin sliter jeg med å kutte ut og vet det er dumt for både immunforsvar og helse. Forsøker å veie opp med kosthold og trening. Anonymkode: 21c62...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå