AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Og jeg ønsker noen tips om hyggelige ting for å markere dette store øyeblikket for oss❤️ Kjæresten min skal flytte til min bolig, og det er betydelig langt unna det tidligere hjemstedet. Jeg ønsker så gjerne at hen skal trives, og det har jeg jo tro på at hen blir å gjøre, men hva ville du ha satt pris på om du skulle flytte langt avgårde til en helt ny plass? Hva skal til for at du skal føle deg godt tatt imot? Tips og ideer tas imot med takk🥳🙌🏻💖 Anonymkode: 55cb1...f7d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Greit å vite kjønn, men skjønner at det er en superviktig statshemmelighet så: Lykke til med samboerskapet med hen Anonymkode: 69e5b...f50 8
uglejenta Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Jeg ville satt pris på om: - det var ryddet og klargjort plass til mine ting i klesskap, gangen og badet. - det var tydelig at mine ting har like stor rett til å være fremme som dine. La han henge opp bilder av sin familie, ha fremme pynt eller eiendeler som betyr mye. Innfinn deg i at noen av dine ting må pakkes bort - handle inn mat du vet han liker, planlegg et ekstra godt første måltid som nye samboere😍 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 La hen få en hen-cave 😀 Masse skapplass. Få ha med møbler og pynt, evt bilder om du har fotovegg/reol Anonymkode: 9a31c...be5 1 1
Beccamor Skrevet 5. januar 2023 #5 Skrevet 5. januar 2023 Finne noen fritidsaktiviteter eller introdusere hen for et nettverk der det flyttes til 🥰 Gjerne noe hen kan gjøre uten deg også i tillegg til ting å gjøre sammen
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #6 Skrevet 5. januar 2023 Start med å knulle inn alle rom❤️❤️❤️ Anonymkode: 177e7...be6 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #7 Skrevet 5. januar 2023 Gratulerer. Nå får du vaske hans klær, rydde hans rot og ellers gjøre alt av husarbeid. Anonymkode: a49b4...30d 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #8 Skrevet 5. januar 2023 Gratulerer! Så utrolig koselig 🥰🥰 Jeg mister kanskje at jeg vet hvem du er!! At du er kjæresten til min venn 🥰🥰 så koselig.. Er i samme situasjon selv, bare motsatt.. Tenker det kommer litt an på hvorvidt det er en gradvis prosess eller at det er mer en faktisk hendelse. Jeg tenker du må være ekstra romslig. En ting er å flytte sammen på felles plass eller felles bolig. Men her er det din by og din bolig. Så du må nok jobbe litt. Men stor kudos for å tenke på dette. Det kommer også veldig an på personen. Noen er mer lettvindt og kan nærmest ta med tannbørsten, andre har større behov. Det vil nok være veldig lurt å høre litt rundt dette. Det er vel og bra å skape plass eller gjøre gest, men prøv å finne noe som er med hensikt. Er ikke sikkert alle vil prioritere likt eller ha like stort behov. Dersom det begynner å nærmere seg at senga kanskje kan fornyes så er dette tiden å gjøre det på. Seng er så personlig, så det kan være deilig at det er deres seng. Men igjen, endel gir litt f.. i sånn, så det er ikke poeng I å bytte bare for å bytte altså. Men ja.. for min del hadde det vært deilig. Forbered plass på forhånd. Ikke lag det til deres oppgave eller hens oppgave. Få din samboer til å føle seg ønsket og velkommen med å lage plass på badet, soverommet, klær, gang osv. Dersom vedkommende har noen møbler ville jeg prioritert å la vedkommende ta de med hvis det er mulig. Hvis flytteprosessen er overkommelig, møblene er greie osv. Kanskje vedkommende trenger godstolen for å føle seg hjemme. Ha en avklaring på hvor lenge er det dere forventer å bo der. Hvis dere ser for dere å bo dere over lengre tid, avklar evt ønske om å pusse opp stua med et malingsstrøk. Det handler at det er deres hjem. Selv om det er din bolig. Noe av det viktigste er at du forbereder deg mentalt på at det er deres hjem nå. Slik at du skjønner at det er noen andre å ta hensyn til. At du ikke durer på og gjør alt du tenker er bra, og dine rutiner. Kanskje hen ikke mener at alle rutinene du har er greie. Det hadde vært lettere om dere flyttet til nytt sted, men i ditt hjem har du etablerte rutiner for hvor su mener ting er best. Kanskje vedkommende liker å lufte mer eller mindre, måke snø oftere eller annet, vaske klær på dagtid, spise middag på kvelden, mer lys i boligen, bruke annet Vaskemiddel, ha melka annet sted eller stable oppvaskmaskinen på annen måte. Begges mening er like viktig. Ha en avklaring på når står dere opp i hverdagen, legger dere sammen? Dusje hver dag? Lag plass for at andre kan ha en mening. Ikke ha antakelser, samarbeid. Lag soveplass og åpne opp for at hens familie kan komme og overnatte. Samt venner. Muliggjøre for at hen kan sette personlig preg, blomst, interiør, ølflasker, fotball drakt, høytalere, bilder.. Har dere stor nok bolig kunne dere jo hatt et sted en av dere kan trekke seg tilbake? Anbefaler i hverfall å legge mye ekstra innsats i dette siden vedkommende er den som ofrer alt. Og når vedkommende flytter inn. Kjøp en flaske bobler, åpne den sammen og begynn å pakke ut. Kos dere og nyt tiden sammen 🥰🥰 Anonymkode: dc595...4d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå