AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Hei. Jeg er 15 uker på vei og er i en litt vanskelig situasjon. Jeg er 22 og samboer er 34. Han viste sitt sanne jeg for lenge siden, men jeg valgte dessverre å være med han å håpte han skulle forandre seg. Han lovte endringer og jeg stolte på det. Tok han i å være utro (i mine øyne) i sommer. Han postet nakenbilder på forskjellige nettsider og chattet om sex med andre damer. Ingen av meldingene var lagret så vet ikke nøyaktig, men vet det han har fortalt selv. Jeg fant ut jeg var gravid i oktober. I november og desember oppførte han seg merkelig og 22. desember innrømte han at han har begynt på de sidene igjen. Han sa jo selvfølgelig at han skulle slette med en gang og ikke gjøre det igjen. Etter det er det bare krangler og diskusjoner om alt mulig. Jeg prøver bare å holde husfreden akkurat nå fordi jeg er så sliten både psykisk og fysisk, men han fortsetter å skal krangle. Jeg vet at jeg er nødt til å gjøre det slutt, men jeg sliter. Dette er min leilighet og han bor sammen med meg, men er ikke på kontrakten eller noe. Gjorde det slutt i desember da jeg fant ut om nettsiden, men sa vi kunne prøve å ha en fin jul i det minste også kunne vi ta det over nyttår. Også har det bare blitt til at vi er sammen igjen og han blir boende. Kan noen komme med noen gode råd? Et eller annet som kan hjelpe meg ut av dette? Han kan være så god mot meg, men også så fæl. Kjenner dette kommer til å ta på skikkelig psykisk om jeg ikke kommer meg ut. Samtidig har jeg så dårlig samvittighet over barnet som ikke vil ha en mor og far som er sammen… skulle så ønske jeg bare gikk fra han tidligere. Værsåsnill å vær grei, er helt knekt allerede. Trenger bare noen ord og råd fra noen💔 Anonymkode: da9a3...816 1
Jadasikkert29 Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Hadde bare bedt han om å flytte, enkelt og greit. Sånn kan jo han ikke holde på.. Om han skulle bli vanskelig så håper jeg du allierer deg med ett familiemedlem eller en venn så han flytter frivillig uten å lage noe styr. DETTE KOMMER TIL Å GÅ FINT❤️ Det å bli alenemor er bedre enn å være i ett dårlig forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Snakk med han og si at nå er julen over og du klarer ikke å fake dette forholdet lenger. At dere har prøvd mange nok ganger og at du har konkludert med at nå er det rette at han flytter ut. Stå på ditt! Anonymkode: 4d81a...56d 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Bytt nøkkellås når han er på jobb, pakk tingene hans og si at han kan hente de den og den dagen klokken det og det! Når den dagen kommer har du noen hos deg slik at han ikke kan prøve seg på noe! Anonymkode: 8eb36...b38 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 Kontakt familievernkontoret? Du er gravid og uansett om dere holder sammen eller går fra hverandre med/uten barn så kan det være lurt å ha noen å snakke med. Jeg venter barn med min mann nå, men for 1 år siden hadde vi det vanskelig fordi vi ikke klarte å kommunisere eller forstå hverandre på en god måte. Det var 2 hyggelige damer som hjalp oss og uten det så er det ikke sikkert vi hadde hatt det så bra i dag. Hvis du skal beholde barnet så høres det ut som dere kan trenge hjelp med kommunikasjon og få et bedre sammarbeid/forhold. Han må du mest sannsynlig forholde deg til nå de neste 18 årene på grunn av baby. Og både for din egen skyld og enda viktigere barnet så kan det være en fordel å få hjelp så det ikke blir full krig senere hvis dere går fra hverandre og skal ha delt omsorg osv Anonymkode: d67c9...d6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå