Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid sendt snap på my story for å være sosial og dele mine opplevelser med venner og bekjente. Jeg er kreativ med det og  syns det er gøy å dele.

Men jeg har nå for ca 10 mnd siden flyttet fra min eks som er cover narsissist. Jeg har ingen kontakt med han, kuttet all kontakt da jeg forsto hva han er for noe.

Men selvom han ikke er venn på snap, så har han følgt med på absolutt alle ting som jeg legger ut på mystory, men han står på «andre snappere»… 

Han følger med på alt jeg legger ut, og jeg har det fantastisk bra uten han og kjenner virkelig på stolthet og frihet.

Jeg har mulighet å blokke han, kun la venner se min snap osv, men jeg lar han bare se.

Jeg syns det bare er gøy at han ser hvor bra jeg har det uten han, jeg bryr meg ikke mer enn at det er litt morsomt og gøy.

Er det ikke bare positivt ?

Anonymkode: da2c6...43e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som du er ferdig med han ihvertfall.. 

Anonymkode: 7a84c...4d7

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det er bare positivt at han ikke kommer over deg hvis han ikke er en snill person? Hvem vil ha en covert narsissist spionerende på seg? Jeg ville blokkert.

Anonymkode: a7328...98c

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er en av de som VIL at eksen skal stalke, men som prøver å gi uttrykk for at du/ dere er over de. Dere lurer ingen. 

Anonymkode: 03475...cee

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må slutte å fokusere på han. Det er på tide å gå videre i livet ditt. Du blir ikke fri fra grepet hans før du kutter alle bånd og glemmer han. Denne "gode følelsen" din er en følelse han suger til seg. Han vet at du ikke har blokkert han, og at du vet at han følger med. Det er en lek for han, og han vet at han fortsatt har makt og deg. Og du klarer ikke å gi slipp. Du gir han fortsatt narsissistisk energi / supply

Anonymkode: fb6e2...752

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er enormt stor forskjell på å se på snap-storyen til noen, og å være en stalker. Hvor innbilsk er det mulig å bli😂😂😂

Anonymkode: 25ba2...619

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei du bør blokkere han. 

Anonymkode: 52622...e8f

AnonymBruker
Skrevet

Dere kommuniserer enda på denne måten. 

Anonymkode: 09964...150

AnonymBruker
Skrevet

Den dagen du ikke kunne brydd deg en tøddel om han sjekker eller ikke sjekker hva du driver med, da er du over ham på ordentlig. 

Anonymkode: a4f55...ef3

• Nyttig 1
Skrevet

Se snap storyen er stalking? Da er det mange syke folk i verden gitt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg se storyen til andre som jeg ikke har lagt til på snap? Hvordan gjør jeg det?

Anonymkode: abd44...5c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...