AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Jeg har innsett at han jeg dater/datet ikke er interessert nok i meg. Jada han møtes mer enn gjerne et par ganger i måneden for å være sosial og kanskje få seg sex, men han viser ikke noe mer interesse ut over det! Selv påstår han at han er interessert og svarer ting som "Tror du jeg hadde møtt deg om jeg ikke var interessert?" og "Jeg gir deg jo komplimenter hele tiden! Hvordan kan du tolke det som at jeg ikke er interessert?", MEN han holder meg på gress og viser aldri at han tenker på meg annet enn når han spør om vi skal møtes og det blir sjeldnere og sjeldnere.. Så ja! Har innsett at han ikke er interessert nok! Greien er at han alltid er blid og hyggelig! Når han melder og spør om vi skal møtes tar han det som en selvfølge og har snakket om hvor bra ting vi har gående sammen fordi når vi først møtes har vi det veldig hyggelig og super kjemi så jeg tror ikke han kan tenke seg at jeg syns noe er galt. Hvordan håndterer jeg da neste gang han sender en hyggelig melding og inviterer meg med ut på date? Jeg har alltid sagt ja og alltid gitt uttrykk for at vi ses igjen og det sa jeg sist vi tekstet også at jeg gledet meg til neste gang. Jeg vil ikke fremstå skikkelig butthurt å svare at jeg ikke lenger vil møte han, men hvordan svarer jeg da? Er det bare å avslutte på melding eller burde jeg møte han en siste gang å si mine behov og gi han en sjanse til å svare på om det er noe han kan møte eller ikke? Og er det mulig å ha en sånn samtale uten å fremstå som man prøver å presse han inn i et forhold eller klage på han? Anonymkode: eb58e...376 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 «Jeg er ute etter noe mer seriøst enn hva du kan tilby meg, så jeg velger derfor å avslutte det vi har på gang nå. Lykke til videre!» Om du velger å si det eller skrive det, er helt opp til deg. Anonymkode: 501ac...328 14 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Kan du ikke bare slette han da og uke svare noe mer? Ferdig med det 🤷♀️ Anonymkode: 3e926...917 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan du ikke bare slette han da og uke svare noe mer? Ferdig med det 🤷♀️ Anonymkode: 3e926...917 Nei ikke når vi har vært på flere dates. Det syns jeg blir for uhøflig og butthurt Anonymkode: eb58e...376 10
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): «Jeg er ute etter noe mer seriøst enn hva du kan tilby meg, så jeg velger derfor å avslutte det vi har på gang nå. Lykke til videre!» Om du velger å si det eller skrive det, er helt opp til deg. Anonymkode: 501ac...328 Er så typisk han å vri noe sånt om til at det er jeg som er utakknemlig eller har høye krav, for han påstår selv at han vil noe seriøst med meg men det tempoet når det tar flere uker mellom kontakt tilsier noe annet. Jeg har lissom følt meg ghosta og ignorert mange ganger, noen ganger ikke fått svar før flere dager senere når jeg har sendt han melding men så melder han og later som ingenting igjen! Tok opp at han fikk meg til å føle meg ignorert og at det ga inntrykk av at han ikke var interessert og det var da han sa det med at han ikke hadde vært her med meg nå (da under daten) om han ikke var interessert. Anonymkode: eb58e...376
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #6 Skrevet 4. januar 2023 Det høres ut som du har et situationship. Hvis dere har holdt på i flere måneder så er det jo naturlig at dere blir offisielt sammen om dere er seriøse. Du burde ta initativ til å gjøre forholdet deres mer offisielt så han ikke kan være med andre damer. Hvis ikke så får du velge selv om du vil ha en friend with benefit eller om du vil avslutte det for å finne deg noe serisøst. Anonymkode: 5d00c...9c0 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #7 Skrevet 4. januar 2023 Føler med deg. Ikke lett, fordi du vil jo helst at det skal fungere og har følelser for han - som dessverre ikke er gjengjeldt. Du har prøvd det ut med han, samt gitt han tilbakemelding, men han bare snakker det vekk. Du må stoppe det nå, for dette går utover selvfølelsen og din mulighet til å treffe en annen. Ikke møt han en siste gang, det blir ikke den siste da. Neste gang han tar kontakt, sier/skriver du at det har vært hyggelig å bli kjent med han, men at du ønsker å stoppe det mellom dere. Spør han deg hvorfor, så bare vær ærlig å si at du søker en kjæreste. Da har du ikke brent noen broer, og vært ærlig. Så må du "bare" stå i mot han fremover Anonymkode: 0d258...1bc 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #8 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det høres ut som du har et situationship. Hvis dere har holdt på i flere måneder så er det jo naturlig at dere blir offisielt sammen om dere er seriøse. Du burde ta initativ til å gjøre forholdet deres mer offisielt så han ikke kan være med andre damer. Hvis ikke så får du velge selv om du vil ha en friend with benefit eller om du vil avslutte det for å finne deg noe serisøst. Anonymkode: 5d00c...9c0 Ja enig med deg men siden vi har møttes så sjeldent som 2-3 ganger i måneden og i desember bare 1 gang så har vi ikke rukket å komme så langt som å claime oss offisielle eller eksklusive heller.. Som hvis vi hadde datet hver uke eller flere ganger i uken i flere mnd. Jeg har avfeid sjeldne treff med lang reisevei og hektiske liv men innser at når han ikke engang gidder å opprettholde kontakt i mellomtiden så kan han ikke være mye interessert samme hva han påstår om hvor flott dame han lissom syns jeg er Anonymkode: eb58e...376 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #9 Skrevet 4. januar 2023 Følg magefølelsen din her og avslutt. Magefølelsen skal du ikke kimse med.. det gjør vondt, men det går over. Du fortjener ti ganger mer enn en som er halvveis investert i deg❤️ sender deg masse gode tanker og energi. Anonymkode: 26057...a3e 7 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #10 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Føler med deg. Ikke lett, fordi du vil jo helst at det skal fungere og har følelser for han - som dessverre ikke er gjengjeldt. Du har prøvd det ut med han, samt gitt han tilbakemelding, men han bare snakker det vekk. Du må stoppe det nå, for dette går utover selvfølelsen og din mulighet til å treffe en annen. Ikke møt han en siste gang, det blir ikke den siste da. Neste gang han tar kontakt, sier/skriver du at det har vært hyggelig å bli kjent med han, men at du ønsker å stoppe det mellom dere. Spør han deg hvorfor, så bare vær ærlig å si at du søker en kjæreste. Da har du ikke brent noen broer, og vært ærlig. Så må du "bare" stå i mot han fremover Anonymkode: 0d258...1bc Jeg har veldig lyst til å gjøre det sånn som du skriver, men jeg har hele veien gitt uttrykk for at jeg vil fortsette å date så er redd det blir veldig ut fra det blå å si nei takk til å møtes og at jeg er ute etter kjæreste når han påstår at det er han også. Om han er så dum han later som vet jeg ikke men han virker ikke til å skjønne at han gjør noe galt! Han skulle starte i ny jobb nå 1 januar og sa han trengte første uken på å komme seg inn i nye rutiner og jeg sa at jeg også var opptatt nå på starten av året men at det blir hyggelig når vi får tid igjen begge to.. Så jeg legger lissom opp til å ses igjen og jeg vil jo det men kjenner at det går utover selvrespekten min å holdes på gress og at han fremkaller den følelsen av å bli ignorert. Anonymkode: eb58e...376 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #11 Skrevet 4. januar 2023 Jeg sendte han godt nyttår melding og han svarte tilbake med et forslag om neste date, jeg sa ja til det men så kommer det sikkert til å ta tre uker før han gir lyd fra seg igjen. Det er det som plager meg så sykt! At han bare hopper inn og ut av livet mitt som det passer han! Og jeg sitter igjen å ikke vet hva vi er engang og han vrir seg unna å svare på det når jeg spør Anonymkode: eb58e...376 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #12 Skrevet 5. januar 2023 Vært bortpå flere slike menn de siste åra. Nei, han er ikke interessert nok i deg, og kommer nok aldri til å bli det. Du er kun et tidsfordriv nå som han uansett er singel og ikke har andre i kikkerten. Menn er enkle. Når de virkelig liker deg, så er du ikke i tvil. Tenker det beste er å gjøre kort prosess og avslutte det med en gang. Anonymkode: c5fbc...076 10 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #13 Skrevet 5. januar 2023 Er du sikker på at han er singel? Anonymkode: 1cca0...94d 7 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #14 Skrevet 5. januar 2023 Det virker som om det er du som har mistet interessen for han. Og det er jo egentlig ikke så rart, så ulike dere er på alle plan. Anonymkode: 5612e...8cc 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #15 Skrevet 5. januar 2023 Åååå driver med en som et eksakt på samme måte. Bedyrer han er intrressert og at jeg betyr alt. Men viser ikke at han bryr seg ikke om meg, livet mitt eller hverdagen min. Tar kontakt når han vil møtes for sex. Og da vil han den kvelden han har kontakt....vi avtaler ikke dager frem i tid.han sier han vil se MEG, og at det ikke er bare for sex... Hører med til historien at han er sosialt meget awkward. Nesten sosial angst og ser veldig ned på seg selv. Han har lite dameerfaring utover noen random ligg ...før meg. Utsatt for tillitsbrudd og utroskap. .. Anonymkode: b6020...5e5 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #16 Skrevet 5. januar 2023 Stakkars mann. Ta det nå litt med ro. Det går for fort fram for han. Hvis du liker han, gir du han tid og rom. Anonymkode: b65fe...42c 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #17 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Åååå driver med en som et eksakt på samme måte. Bedyrer han er intrressert og at jeg betyr alt. Men viser ikke at han bryr seg ikke om meg, livet mitt eller hverdagen min. Tar kontakt når han vil møtes for sex. Og da vil han den kvelden han har kontakt....vi avtaler ikke dager frem i tid.han sier han vil se MEG, og at det ikke er bare for sex... Hører med til historien at han er sosialt meget awkward. Nesten sosial angst og ser veldig ned på seg selv. Han har lite dameerfaring utover noen random ligg ...før meg. Utsatt for tillitsbrudd og utroskap. .. Anonymkode: b6020...5e5 Du og. Gi han tid. Vis det. Jeg brukte 1,5 år på å «mørne» mannen min før han innså at jeg var kvinnen i hans liv. Nå er vi gift og har tre barn. Jeg er evig takknemlig for at jeg ikke ga han opp. Anonymkode: b65fe...42c 1
Eva-Lena Skrevet 5. januar 2023 #18 Skrevet 5. januar 2023 Ut fra det du skriver om at det tar flere dager før han svarer deg noen ganger får meg til å tenke at han kanskje har andre han «er interessert i» også. Han vet du er interessert og sier det til deg. Det vet han at du vil høre, men han viser det ikke i handling. Alle kompliment han gir vet han du suger til deg. Er ikke dermed sagt han mener det heller. Han får sex og får slått ihjel litt tid med deg. Han får i pose og sekk de få gangene dere møtes. Møt han en gang til og spør om han kan se en fremtid sammen med deg. Sier han ja til det, så spør hvorfor han ikke viser den interessen. Dere møtes jo ikke veldig ofte heller, så noe må oppta tiden hans utenom jobb. Jeg hadde faktisk bare gått videre, så kan du heller finne en som virkelig er interessert i deg. 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #19 Skrevet 5. januar 2023 Eva-Lena skrev (4 minutter siden): Ut fra det du skriver om at det tar flere dager før han svarer deg noen ganger får meg til å tenke at han kanskje har andre han «er interessert i» også. Han vet du er interessert og sier det til deg. Det vet han at du vil høre, men han viser det ikke i handling. Alle kompliment han gir vet han du suger til deg. Er ikke dermed sagt han mener det heller. Han får sex og får slått ihjel litt tid med deg. Han får i pose og sekk de få gangene dere møtes. Møt han en gang til og spør om han kan se en fremtid sammen med deg. Sier han ja til det, så spør hvorfor han ikke viser den interessen. Dere møtes jo ikke veldig ofte heller, så noe må oppta tiden hans utenom jobb. Jeg hadde faktisk bare gått videre, så kan du heller finne en som virkelig er interessert i deg. Jeg syns det høres masete, stressende og needy ut. Med dette rådet er det fare for at du skremmer vekk en potensielt fin mann fordi du stresser. Sier det igjen - ro ned. Anonymkode: b65fe...42c
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #20 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan du ikke bare slette han da og uke svare noe mer? Ferdig med det 🤷♀️ Anonymkode: 3e926...917 Du høres ut som en flott person en holder ikke på sånn. Man avslutter på folkelig vis. Når man kjenner hverandre. Anonymkode: ef32a...5a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå