Gå til innhold

Hvilken saft er din favoritt? Jeg må bytte ut pepsi max! ​​😬​

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var også på pepsi max-"kjøret" før og drakk flere liter daglig, men ikke nå lenger.

Av de sukkerfrie saftene syns jeg de fra Zeroh er bedre enn de fra Fun Light. Både når det kommer til smak og konsistens (!)
Jeg gjør som flere her inne har tipset om og kjøper taffelvann/kullsyrevann og blander saften med det.

Jeg har ikke prøvd veldig mange av de forskjellige smakene fra Zeroh og det går ofte i perioder hvilken saft det går i.
Brazilian Fruits har det gått endel av

Anonymkode: b4823...aa9

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

En ting jeg stiller meg veldig undrende til her er: Som et presumptivt voksent menneske, slår du deg virkelig til ro med at du må drikke brus eller saft for å slukke tørsten? Synes du at det er noe du kan leve med og føle deg ok med?

Hvorfor ikke heller lære deg til å drikke vann som et normalt voksent menneske? Det er dessuten gratis, og utrolig mye bedre for kroppen enn vann tilsatt alskens tilsetningsstoffer, som brus og saft jo er.

Det går kanskje an å gradvis tynne ut brusen du er vant til å drikke med kullsyreholdig vann, sånn at du til slutt blir fornøyd med å drikke farris og lignende? Og samme med saft, lage den svakere og svakere, helt til du står igjen med bare vann.

For meg er det veldig rart at voksne mennesker ønsker å opprettholde en såpass usunn og barnslig vane som det er å slukke tørsten med annet enn rent vann gjennom dagen.

Anonymkode: feaa2...e9c

For meg er det veldig rart at noen (les du!) har så stort behov for å snakke ned andre mennesker. Det er ihvertfall en usunn og barnslig vane!

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...