AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #41 Skrevet 5. januar 2023 Jeg ville prøvd vanlig brus. Etter å være vant til sukkerfri brus så er vanlig brus veldig søt og "sirup-aktig" og sukker spiker ikke dopaminet på samme måte som sukkerfri gjør så det er mindre avhengighetsdannende. Jeg pleide å drikke mye sukkerfri brus, men bytta til brus med sukker og nå klarer jeg ikke å drikke opp en stor flaske på en kveld om jeg så prøver fordi det er så mektig. Det er også mye lettere å holde seg til vann når man drikker sukker-holding brus, for er jeg faktisk tørst så blir ikke tørsten lesket av brusen med sukker, så det krever null viljestyrke å drikke vann mesteparten av tiden når valger er vann eller brus med sukker. Sukkerfri brus derimot er mye mer leskende, så var jeg tørst så falt jeg lett for fristelsen å drikke brus istedet for vann. Anonymkode: 73232...70a 5
flusa Skrevet 6. januar 2023 #43 Skrevet 6. januar 2023 Fun light med julebrussmak,den brune Fun light med istesmak🤩
Gjest Innsikten Skrevet 6. januar 2023 #45 Skrevet 6. januar 2023 Solbærsaft med tilsatt sukker. Altså den «normale» solbærsaften. Jeg drikker sjeldent saft, men hvis jeg gjør det så er det kun den typen. Det er kjempegodt å lage toddy av den også.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #46 Skrevet 6. januar 2023 Fun light skogsbær er min favoritt saft 👍 Anonymkode: 6c024...916
Lill3My Skrevet 6. januar 2023 #47 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 4.1.2023 den 23.12): Hjelp meg å kaste pepsi max utav livet mitt for godt! Jeg trenger tips til saft. Hva er din favoritt saft? Helst uten sukker men også de med. Jeg har forsøkt og ikke likt: Fun light Appelsin Fun light bringebær Fun light Mandarin Zeroh cherry & raspberry Coop Frii Fruktsmak Jeg har forsøkt og likt, men de er for kvalmende som tørstedrikke en hel dag: Fun Light fruktfest Zeroh lemon & lime Kommentarer som "drikk vann, det er best" blir bare ignorert. Hadde det vært så enkelt så hadde jeg gjort det. Anonymkode: 26cf1...a4b Zeroh sin med ananas er knallgod, men selges ikke i så mange butikker, har dog sett den på Xtra. Den med appelsin + ett eller annet til (Zeroh sin andre gule saft) er også god. Selv liker jeg godt å blande det med Sofa stream /kullsyre-vann
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #48 Skrevet 6. januar 2023 Saft: Solbærsaft og usikret økologisk av forskjellig slag Brus: Taffel -har mindre kullsyre enn Farris og kan blandes med saft om de med smak ikke er gode for deg Anonymkode: 9efbd...c73
Cisco Skrevet 6. januar 2023 #49 Skrevet 6. januar 2023 Hva med brus MED sukker 2 dager i uken? Kutt ut det sukkerfri sølet. 3
Hatsumomo Skrevet 6. januar 2023 #50 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 4.1.2023 den 23.12): Hjelp meg å kaste pepsi max utav livet mitt for godt! Jeg trenger tips til saft. Hva er din favoritt saft? Helst uten sukker men også de med. Jeg har forsøkt og ikke likt: Fun light Appelsin Fun light bringebær Fun light Mandarin Zeroh cherry & raspberry Coop Frii Fruktsmak Jeg har forsøkt og likt, men de er for kvalmende som tørstedrikke en hel dag: Fun Light fruktfest Zeroh lemon & lime Kommentarer som "drikk vann, det er best" blir bare ignorert. Hadde det vært så enkelt så hadde jeg gjort det. Anonymkode: 26cf1...a4b Jeg liker veldig få saft, men den jeg liker er faktisk Fun Light Wildberrys.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #51 Skrevet 6. januar 2023 Lill3My skrev (27 minutter siden): Zeroh sin med ananas er knallgod, men selges ikke i så mange butikker, har dog sett den på Xtra. Den med appelsin + ett eller annet til (Zeroh sin andre gule saft) er også god. Selv liker jeg godt å blande det med Sofa stream /kullsyre-vann takk for tips, den med ananas har jeg ikke sett. Må prøves. Skal sjekke extra. Skal også forsøke kullsyrevann og se om saften blir bedre. Anonymkode: 26cf1...a4b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #52 Skrevet 6. januar 2023 Er helt avhengig av Lerum Lime og Sitron. Halv dosering og kullsyrevann. Fantastisk! Anonymkode: 02c28...81e
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #53 Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): takk for tips, den med ananas har jeg ikke sett. Må prøves. Skal sjekke extra. Skal også forsøke kullsyrevann og se om saften blir bedre. Anonymkode: 26cf1...a4b Hva med plain kullsyrevann? Eldorado boble med granateple anbefales i så fall Eller så anbefales zeroh GREEN APPLE & PASSIONFRUIT Anonymkode: f523e...93d 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #54 Skrevet 7. januar 2023 Cisco skrev (22 timer siden): Hva med brus MED sukker 2 dager i uken? Kutt ut det sukkerfri sølet. Hvorfor skal man drikke med sukker, om man foretrekker uten sukker? Anonymkode: 65a4a...76a
Cisco Skrevet 7. januar 2023 #55 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor skal man drikke med sukker, om man foretrekker uten sukker? Anonymkode: 65a4a...76a Opplever at de som er avhengig av brus drikker den sukkerfrie varianten. Drikker man MED sukker , drikker man mindre hyppig og sparer penger. 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #56 Skrevet 10. januar 2023 Da har jeg prøvd noen av de dere har foreslått. Har funnet ut at fun light er den verste saften som finnes, ingen faller i smak og de har en ekkel ettersmak. Lerum solbærsaft uten sukker var veldig god Zeroh mango & lemon var veldig god First price appelsinsaft var god Zeroh annanas var OK, men ikke til hverdags. Kanskje god om sommeren med isbiter. Fun light rød julebrus var ikke god Fun light iste var ikke god Fun light jordbær var ikke god Fun light cloudy apple var ikke god Tror jeg har snart smakt på all saft som finnes i Norske butikker. Familien begynner å bli lei av å få all saften jeg ikke liker 😅 Tror jeg holder meg til de tre øverste å starte med. Takk for hjelpen folkens. -TS Anonymkode: 26cf1...a4b 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #58 Skrevet 12. januar 2023 Roma bringebærsaft er verdens beste saft!! Finnes både med og uten sukker. Den MÅ du prøve. Anonymkode: 5507c...4fd
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #60 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 10.1.2023 den 23.02): Da har jeg prøvd noen av de dere har foreslått. Har funnet ut at fun light er den verste saften som finnes, ingen faller i smak og de har en ekkel ettersmak. Lerum solbærsaft uten sukker var veldig god Zeroh mango & lemon var veldig god First price appelsinsaft var god Zeroh annanas var OK, men ikke til hverdags. Kanskje god om sommeren med isbiter. Fun light rød julebrus var ikke god Fun light iste var ikke god Fun light jordbær var ikke god Fun light cloudy apple var ikke god Tror jeg har snart smakt på all saft som finnes i Norske butikker. Familien begynner å bli lei av å få all saften jeg ikke liker 😅 Tror jeg holder meg til de tre øverste å starte med. Takk for hjelpen folkens. -TS Anonymkode: 26cf1...a4b Jepp! First price appelsinsaft er veldig god! Ser du har prøvd Lerum solbær uten sukker. Er det en av de som er tilsatt kunstig søtning, eller er det den som er uten tilsatt sukker med kun naturlig lavt innhold av sukker? Jeg mener å huske at Solbærsirupen er bedre. Vi arrangerte cup en gang og ble sponset av Lerum med solbærsirup. Matserveringen var veldig hyggelig og så mange flotte høflige gutter som takket for maten og skrøt av saften. Var den beste saften de hadde drukket noen gang. (Tok det med for jeg tenker at det sier litt at 13-åringer legger merke til sånt.) Anonymkode: 281eb...14f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå