Gå til innhold

Influensa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk influensa kastet på meg på lørdag, har ligget rett ut i feber og hatt ekstremt vondt i brystet. Feberen har nå gitt seg, men almenntilstanden er helt forferdelig og jeg har fortsatt ekstremt vondt i brystet (ikke halsen). Så vondt at det er forferdelig å hoste. Har vondt nedover ryggen og masse "stikking" og sviing i lungene. Er redd for at jeg får lungebetennelse. Har astma, men foreløpig er jeg bare litt tungpustet. Jeg lurer på om jeg bør kontakte lege. Har ikke lyst til å belaste helsevesenet unødig heller.

Anonymkode: 61cce...2c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt korona test? 

Anonymkode: 502bf...e1a

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tatt meg en tur til legen. Det høres ut som normalt sykdomsforløp, men det er greit å bli sjekket av lege så kan du slappe av og bli frisk. Det virker som om influensaen er ekstra hissig i år.

Anonymkode: 6a818...7fa

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som covid.

Anonymkode: a87b2...7ed

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg har ikke tatt koronatest, har ikke kommet meg på apotek for å kjøpe. Men om jeg får en legetime i morgen, så kan jeg kanskje dra innom apoteket først for å kjøpe en koronatest og ta den før jeg går inn til legen. Litt usikker på hva jeg skal gjøre om den er positiv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

TS her. Jeg har ikke tatt koronatest, har ikke kommet meg på apotek for å kjøpe. Men om jeg får en legetime i morgen, så kan jeg kanskje dra innom apoteket først for å kjøpe en koronatest og ta den før jeg går inn til legen. Litt usikker på hva jeg skal gjøre om den er positiv.

Syns heller du skal få noen andre til å dra på apoteket for deg! Apoteket har mange sårbare kunder, der bør man ikke gå når man er smittsom! Hører at legekontor ikke tar inn heller nå med symptomer på covid/influensa, men du kan jo ringe de og snakke med de. Høres normalt ut, både influensa og covid er hard og sitter lenge i i år. 

Anonymkode: 98719...7a0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Syns heller du skal få noen andre til å dra på apoteket for deg! Apoteket har mange sårbare kunder, der bør man ikke gå når man er smittsom! Hører at legekontor ikke tar inn heller nå med symptomer på covid/influensa, men du kan jo ringe de og snakke med de. Høres normalt ut, både influensa og covid er hard og sitter lenge i i år. 

Anonymkode: 98719...7a0

Jeg var hos legen i dag, hørte ingenting om at jeg ikke kunne komme, verken da jeg bestilte time eller da jeg kom. Og legen sa selv "åsså stikker du ned på apoteket nå og henter medisinen din".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...