AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Jeg skal på reise til varmere strøk og kunne tenkt meg å vokse bort vinterpelsen 😅 men jeg har tvillinger på 10 måneder, kan man ha med seg barn? Jeg har ikke mulighet til barnevakt, så hvis det ikke går så kommer jeg jo bare til å velge høvelen 😂 men det hadde vært digg å bare få fjernet alt, også slipper man jo å styre med barbering hver andre jævla dag etterpå og 😁 Anonymkode: c3820...011 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Hvis du har med barnevakt også. De kan ikke krype rundt på gulvet der blandt varm voks og kjønnshår. Det er ekkelt. Anonymkode: 357b8...be6 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Hva har du tenkt at tvillingene skal gjøre mens du har behandling? Hvis de sitter rolig i vogna og fikler med noe går det nok greit. Men ikke forvent at de kan løpe rundt mens du er låst til benken. Anonymkode: 8fbfe...f9f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du har med barnevakt også. De kan ikke krype rundt på gulvet der blandt varm voks og kjønnshår. Det er ekkelt. Anonymkode: 357b8...be6 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva har du tenkt at tvillingene skal gjøre mens du har behandling? Hvis de sitter rolig i vogna og fikler med noe går det nok greit. Men ikke forvent at de kan løpe rundt mens du er låst til benken. Anonymkode: 8fbfe...f9f De kan ikke krabbe enda, langt mindre gå😅 så nei, tanken var jo at de skulle sitte i vogna , forhåpentligvis sove også 🙏🏻😁 Jeg ville jo aldri latt dem krabbe på ett gulv NOEN sted utenom i våre hjem 🙄 Anonymkode: c3820...011 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 Skal love deg at de ikke kommer til å sove. Det vil være forstyrrende for både deg og behandleren. Har du ikke ei venninne som kan trille en tur med de imens? Anonymkode: 1a269...c53 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #6 Skrevet 4. januar 2023 Er jo bare å prøve og heller avbryte hvis de blir urolige. Anonymkode: 8fbfe...f9f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #7 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal love deg at de ikke kommer til å sove. Det vil være forstyrrende for både deg og behandleren. Har du ikke ei venninne som kan trille en tur med de imens? Anonymkode: 1a269...c53 Hvis jeg booker time når de har sovetid... Uansett så er de veldig rolige, gråter sjeldent, liker å sitte i vogn osv. Og nei, jeg har ikke venner (som bor her jeg bor)😅 Har bodd en del i utlandet de siste årene og der er jeg vant med at man tar med barna sine på ALT! Der er folk generelt litt gladere i små barn også så det gjør det jo enklere... Anonymkode: c3820...011
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #8 Skrevet 4. januar 2023 Hør med behandleren. Går sikkert greit. Jeg har hatt med baby både til tannlege og gynekolog. Anonymkode: 9b526...fcb 1 1
Kaisada Skrevet 5. januar 2023 #9 Skrevet 5. januar 2023 Barn på den alderen skjønner ikke hva som skjer med mor når hun plutselig legger seg ned på en benk på et fremmed sted, med en fremmed som gjør noe med mamma. De kan fort oppleve dette som utrygt og jeg ville unngått dette om jeg kunne. 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #10 Skrevet 5. januar 2023 Spør behandleren! Her har jeg hatt med både baby og treåring når jeg har vokset legger, hver sin gang, helt uproblematisk hos min hudpleier. Men det er ikke sikkert alle er komfortable med at det er med barn/babyer. Anonymkode: 95098...cc1 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #11 Skrevet 5. januar 2023 Kaisada skrev (37 minutter siden): Barn på den alderen skjønner ikke hva som skjer med mor når hun plutselig legger seg ned på en benk på et fremmed sted, med en fremmed som gjør noe med mamma. De kan fort oppleve dette som utrygt og jeg ville unngått dette om jeg kunne. Du er jo definisjonen på hysteri. Anonymkode: 267c3...7e9 9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #12 Skrevet 5. januar 2023 Kaisada skrev (2 timer siden): Barn på den alderen skjønner ikke hva som skjer med mor når hun plutselig legger seg ned på en benk på et fremmed sted, med en fremmed som gjør noe med mamma. De kan fort oppleve dette som utrygt og jeg ville unngått dette om jeg kunne. Eller man kan oppsøke nye steder med barn og skape barn som er trygge og lett å ta med og er alt. Anonymkode: 8fbfe...f9f 2
Kaisada Skrevet 5. januar 2023 #13 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Eller man kan oppsøke nye steder med barn og skape barn som er trygge og lett å ta med og er alt. Anonymkode: 8fbfe...f9f ja det kan man, men om det er poenget å trygge barna kan man gjøre det på dems premisser. Her høres det ut som du prøver å forsvare egoistiske valg med at det gagner barna. I beste fall uklokt.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #14 Skrevet 5. januar 2023 Nei ikke ta med barna dit. Anonymkode: 55f37...b8f 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #15 Skrevet 5. januar 2023 Vil spurt behandleren, er det en salong du kjent med? Klarer du å komme inn med vogne? Anonymkode: 41aee...112
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #16 Skrevet 5. januar 2023 Jeg driver en skjønnhetssalong, og noe av det verste jeg vet er de som tar med babyer/småbarn uten å forhøre på forhånd. Og det er fordi at hvis barne gråter så forstyrrer du ikke kun din egen behandling, men kanskje andre gjester i salongen også, som tar behandlinger de betaler mye for, og kanskje deres eneste sjanse for egentid i deres hektiske hverdag. Meeen. Hvis du spør meg på forhånd, så sørger jeg for å finne et tidspunkt hvor det ikke er så farlig med forstyrrelser, eller i et tidsrom hvor du er eneste gjest. Da er der null stress! Så spør salongen du skal til om det er mulig å tilrettelegge for deg. Anonymkode: 127c1...df4 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #17 Skrevet 5. januar 2023 Min sønn satt som vitne i bilstolen sin da han var 6 uker gammel og jeg fikk spiral 😁 (han var en tålmodig baby!) og da han var 1 år tok jeg botox mens han sov i vogna.. begge deler var avklart på forhånd! Anonymkode: 9903e...739
Gjest WhisperingWind Skrevet 5. januar 2023 #18 Skrevet 5. januar 2023 Så lenge babyene sover eller er noenlunde stille og fornøyd. Men hadde uansett avklart med behandler først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå