AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Hei, har en kjæreste som har en nydelig, nyoppusset selveier leilighet på Løkka i en klassisk bygård, alt er nyoppusset, og han betalte snaue 6 millioner for kåken som er nesten 80m2. MEN! Han klarer nesten aldri å gjøre den ordentlig rent, han har ikke vasket badet siden han flyttet inn, skal sies at han aldri søler heller, men det er begynt å komme støv på badet, og tannkremspor på veggen mv., han støvsuger aldri, kjøkkenredskap er omtrent det eneste han gjør regelmessigt rent, derfor lukter det også fint i leiligheten. Han har ikke engang pakket ut tingene hans, han har fremdeles klær mv i rotet sammen i diverse kofferter, selvom det snart er et halvt år siden han flyttet inn. Ting ligger heller ikke å flyter eller noe altså, jeg vet at han er vokset opp i et hjem der alt var fullt av rot, fordi hans foreldre var veldig fattige da han var liten, selvom han har klart seg godt. Men jeg klarer ikke å leve slik, og jeg synes det er fryktelig synd for den superfine leiligheten som forrige eier brukte mange hundretusener for å pusse opp og gjøre i toppstand... På den andre siden er det ikke min leilighet og egentlig ikke min business hvordan han har det i sitt hjem, så lenge det ikke ligger søppelposer i senga mv,... Anonymkode: fdda9...293
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Si at det begynner å bli veldig skittent der, og spør om han var vurdert å ansette en renholder som kan komme innom med jevne mellomrom? Anonymkode: 40f67...7d9 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Vel, da vet du jo allerede nå at du blir gratis hushjelp om dere noen gang flytter sammen. Anonymkode: 46970...a00 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Woho! Aldri flytt sammen med han!! Anonymkode: 31944...37a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 Skjønner ikke hva beliggenheten, prisen og nydeligheten på leiligheten har med noe å gjøre? Det er jo irrelevant. Saken her er at han er en gris. Anonymkode: 9231a...547 2 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #7 Skrevet 5. januar 2023 Han høres jo ut som han har råd til vaskehjelp. Og han har IKKE fått vaskeopplæring fra foreldrene. Ser ikke for meg at han plutselig blir flink til å vaske hus om du kommenterer at han burde det. Vaskehjelp. Enten betalt eller deg. Anonymkode: b094d...093 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #8 Skrevet 5. januar 2023 Fortsettelse Ellers så tenker jeg at nå er leiligheten "ny", og det gjerne er derfor at den er såpass bra som den er. Du vet hva han har vokst opp med, og tenker at det vil skli ut mer og mer. Jeg ville IKKE flyttet inn der. Det BLIR du som må gjøre rent. Ikke nødvendigvis noe galt med det om han har andre oppgaver i stedet. Anonymkode: b094d...093 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #9 Skrevet 5. januar 2023 Sørg for at han ansetter vaskehjelp, og at denne er i gang lenge før du flytter inn... Og be han pakke ut , komme i orden .. Bli med han ut på shopping for å velge ut ting til hjemmet. ( Bare forslag da) Og går ann å være ærlig med han, at burde ta seg litt sammen. 😉 Anonymkode: cbc98...74a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå