Gå til innhold

Fersket av svigermor

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det vet jeg ikke. Jeg satt hjemme i min egen stue.

Anonymkode: 5dbbb...7ef

Da kan svigermor skylde på seg selv. Hun har krenket ditt privatliv.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (På 5.1.2023 den 16.27):

Da kan svigermor skylde på seg selv. Hun har krenket ditt privatliv.

Var ikke noe mindre flaut fordet...

Har heldigvis ikke hørt noe fra samboer ennå, så tror kysten er klar. Ikke møtt svigermor igjen ennå, men verste panikken har lagt seg, så tror det skal gå fint.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymousBruker skrev (På 5.1.2023 den 16.16):

For det første ville jeg aldri ha gjort i det stua, nettopp fordi andre kan valse inn som de vil, og for det andre, PÅ TVEN?! Høres nesten urealistisk ut, så ikke hendt hos oss i hvert fall.

Du forstår tydeligvis ikke gleden av nakne damer i full UHD på 65 tommer skjerm. Litt annerledes enn på en liten mobilskjerm.

Samt å runke naken gir en helt annen opplevelse enn å gjøre det med klær på.

Og jeg trodde jeg var trygg hjemme i min egen stue på dagtid. Døra var til og med låst...men skjedd er skjedd.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og jeg trodde jeg var trygg hjemme i min egen stue på dagtid. Døra var til og med låst...men skjedd er skjedd.

Jeg føler med deg, Bro. Du er blitt utsatt for et grovt overtramp. 
Håper svigermor er smart nok til å forstå at det er HUN som er in the wrong.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
29_j skrev (7 minutter siden):

Tenker at hun håpte på å ferske han isåfall, eller omvendt? Kanskje dette er ts sin fantasi?:) 

Det høres kanskje ut som noe noen kunne hatt en fetish for. Jeg kan love deg at det føltes som det totalt motsatte. Følelsen kan omtrent beskrives som om man satt på et offentlig toalett der veggene plutselig falt ned og det står 100 mennesker og ser på deg og du har absolutt ingen steder å gjemme deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Apropos toaletter og svigersønner. I høst var jeg sammen med min datter og hennes mann og noen til på fjellet for å plukke bær. Jeg hadde gått et stykke bort fra de andre for å gå på do. Mens jeg satt der på huk dukket plutselig min svigersønn opp. Jeg tror at han ble mer flau enn jeg. Det er ikke nevnt siden.

Anonymkode: c6ff4...52f

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Apropos toaletter og svigersønner. I høst var jeg sammen med min datter og hennes mann og noen til på fjellet for å plukke bær. Jeg hadde gått et stykke bort fra de andre for å gå på do. Mens jeg satt der på huk dukket plutselig min svigersønn opp. Jeg tror at han ble mer flau enn jeg. Det er ikke nevnt siden.

Anonymkode: c6ff4...52f

Sånt som skjer😅 Tvilsomt at det kommer til å bli nevnt av han noen gang også vil jeg tro😅

• 2 uker senere...
Skrevet
Overaltalltid skrev (På 5.1.2023 den 0.14):

Svigers ligger å drømmer om deg nå 😇

Hva drømmer hun om da? Er det du som er svigermor? Spør for en nysgjerrig kompis 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.1.2023 den 22.30):

Hadde mitt livs flaueste opplevelse i dag. 

Hadde fri fra jobb og satt å så på tv. Etterhvert begynte behovet å melde seg jeg bladde gjennom PH og hadde det på storskjermen i stua. Klærne kom av og der satt jeg og nappet i løken glad og fornøyd. Brått hørte jeg det gikk i døra bak meg, og der stod svigermor og sier hun bare skal hente noe. Jeg sitter i stolen med ryggen til så hun ser ikke at jeg er naken, men jeg slår fort av tv'en og vet ikke hvor mye hun fikk med seg. 

Hun går ut på kjøkkenet og henter det hun var for å hente uten å si noe. Men før hun skal gå kommer hun bort for å si noe og ser at jeg sitter pip naken. Hun stotret frem et kort unnskyld og går rolig og stille ut.

Forhåpentligvis sier hun ikke noe til samboeren min, men jeg himmelen kommer til å falle ned i hodet mitt om hun får vite det. Hun er heldigvis på jobb, så får litt tid på å nullstille hodet før hun kommer hjem 😳

Hadde vært mer redd for at svigermor så det enn at samboeren fikk vite det. Det som er veldig rart er at svigermor går rett inn til dere..privatliv som voksen må være lov.....

Anonymkode: df13a...c4a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hadde vært mer redd for at svigermor så det enn at samboeren fikk vite det. Det som er veldig rart er at svigermor går rett inn til dere..privatliv som voksen må være lov.....

Anonymkode: df13a...c4a

Det var dette jeg også stusset på. Den andre delen synes jeg er litt mindre rar. Hun burde selvfølgelig ringt på før hun låste seg inn, men naturlig at hun ikke ventet så lenge når hun "visste" at de var på jobb.

Anonymkode: 6cf6d...61d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.1.2023 den 22.44):

Akkurat dette tror jeg på. Å bli fersket i en eller annen situasjon, er tross alt ganske vanlig.  

Ts; Jeg ble også fersket av svigermor, omtrent akkurat da jeg kom i vasken på badet. Jeg var der for å skifte til treningstøy, og fikk plutselig bare lyst til å ta en runk. Gudene vet hvorfor jeg ikke stengte døra... Hun åpnet bare døra halvveis, men sa fort unnskyld, og gikk igjen.  Det var sikkert like kleint for henne, og hun holdt seg helt nøytral i etterkant. 

Anonymkode: f3729...876

Håper dette var hjemme hos deg selv og ikke hos dem???

Anonymkode: 051f3...a4e

Skrevet
Mystery man skrev (5 timer siden):

Hva drømmer hun om da? Er det du som er svigermor? Spør for en nysgjerrig kompis 😉

Jeg kan være svigermor jeg.. evt svigermors drøm😅

• Hjerte 1
Gjest Agent smith
Skrevet
Maestro skrev (På 4.1.2023 den 22.37):

Hvem sitter i stua og runker hos svigers i utgangspunktet? 

Ja hahahaha 😅🤣

• 3 måneder senere...
Skrevet
Overaltalltid skrev (På 22.1.2023 den 10.56):

Jeg kan være svigermor jeg.. evt svigermors drøm😅

jaaa😍😉

Skrevet (endret)

En voksen moden kvinne har vel sett værre ting.. for det er fort å glemme at voksne også har hatt et spennede sexliv. Kua og kalven.. skjønner du. Hun holder nok klokelig kjeft og holder nok dette skjult, men også fordi hun skjønner konsekvensene med å fortelle episoden til dattera. Er du i begynnende 20 årene, er det mere forståelig for svigermora di. Men hvis du nærmer deg moden alder 40+, vil hun nok se på deg som en guttunge på ville veier

Og med flere gjentakelser vil hun nok rynke på nesen, det er da det begynner å bli varmt.  Svigermor er ikke så dum som enkelte tror😉

Endret av Bamseklemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...