AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Noen som har hatt synshallusinasjoner her? Spør fordi jeg er skikkelig redd for å oppleve det. Har vert psykotisk og hatt vrangforestillinger men (heldigvis) ingen hallusinasjoner. Trodde du det var ekte eller innså du at det ikke va reelt? Hva så du? Så du mye forskjellig eller så du det samme hele tiden? Kunne du høre/føle det også? Anonymkode: 5103b...da0 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Så en gang et øye som rant nedover på tv da jeg var innlagt for mange Herrens år siden. Og det var ikke horror, det var en eldre mann som ble intervjuet på nyhetene. Jeg skjønte at det var en hallusinasjon men det var ubehagelig allikevel. Fortalte det ikke til noen. Anonymkode: 49867...d7c
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Én gang. Så skygger. Hørte ingenting og så ingen fysiske personer. Bare skygger som speilet seg i speilet foran meg. Skjønte at det var hallusinasjoner. Anonymkode: 46854...4ba
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 De var veldig ekte for meg, men jeg forsto samtidig at de ikke var det fordi behandlerne mine fortalte meg at de ikke var det. For det meste dyr, mennesker, skygger og insekter. Hender som tok tak i bena mine når jeg gikk opp trappen, og som stakk opp fra sluket i dusjen. Hadde tre stykker som var med meg fra første til siste psykose, mens andre kom og gikk i perioder. Noen kunne jeg bare se, andre kunne jeg både høre, føle, lukte og smake. Smake i den forstand at for eksempel insekter dukket opp på maten min mens jeg spiste, også smakte jeg insektene mens jeg spiste. Fysj. 🙈 Anonymkode: 7074c...289
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå