AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Hei! Jeg satt inn hormonspiral etter fødsel av barn nr 2 i 2013, byttet i 2019. Har hatt ingen eller minimale blødninger med spiralen, kun litt spotting når jeg antar jeg skulle hatt menstruasjon. De siste 4-5 ukene har jeg hatt småblødninger en 3-4 ganger og det gjør meg litt urolig. Lurer på om det kan ha noe med spiralen å gjøre, evt overgangsalder. Noen med erfaringer som ligner? Anonymkode: b57a7...a6c
Mezzosoprena Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Det kan være overgangsalder, men har du tatt covid-vaksine? Den kan jo tulle med menstruasjonen, så det kan jo hende dette skjer når man har spiral også... 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Samme skjedde med meg, overgangsalder. Bruker nå østrogen og har ikke lenger blødninger. Anonymkode: 167df...8b9
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Teatrica skrev (31 minutter siden): Det kan være overgangsalder, men har du tatt covid-vaksine? Den kan jo tulle med menstruasjonen, så det kan jo hende dette skjer når man har spiral også... Over et år siden jeg tok tredje og siste så tviler vel på om det kan være det… TS Anonymkode: b57a7...a6c
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Samme skjedde med meg, overgangsalder. Bruker nå østrogen og har ikke lenger blødninger. Anonymkode: 167df...8b9 Takk for svar, hvor gammel var du og hadde du spiral? Kan jeg spørre hvordan du gikk frem for å finne ut behov for østrogen og hvor du fikk det? Fastlege, gynekolog? Anonymkode: b57a7...a6c
Mezzosoprena Skrevet 4. januar 2023 #6 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Over et år siden jeg tok tredje og siste så tviler vel på om det kan være det… TS Anonymkode: b57a7...a6c Ja, det er kanskje litt for lenge siden 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå