AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Jeg var hos lege i september, hvor han gjorde en klinisk sjekk av brystene mine. Han var ikke bekymret, kjente ingen kuler eller abnormaliteter. (Har små, kjipe hengepupper) har vært gjennom litt hormonell ubalanse etter vaks.. Og etter undersøkelsen ble det helt borte etterhvert. begynte på P pille, og nå er den tilbake. Bare innimellom, ikke vondt, bare en ubehagelig svie som varer 10 sek av gangen. Kommer og går. kan det være hormonelt? Det er bare en pupp, så derfor jeg blir litt stressa.. Og sikkert legger enda bedre merke til det😅 Anonymkode: b8480...a0b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #2 Skrevet 8. januar 2023 I gen som opplever eller har opplevd noe lignende? jeg informerte legen om at når det er pms, er det vondere i den puppen enn den. men han kjente godt etter og var overhode ikke bekymret.. Det er ikke så uttalt, legger ikke merke til det hvis jeg driver med noe. Anonymkode: b8480...a0b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #3 Skrevet 8. januar 2023 Jeg kjenner det på samme måten. En form for stikking/svi i den ene puppen. Gikk til legen som ikke fant noe, men likevel henviste meg til mammografi. Alt helt fint. Mest sannsynlig hormonelt styrt fikk jeg beskjed om. Skjønner ikke helt HVA det er som gjort vondt men… Anonymkode: 38c7e...37e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå