Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes dette er så vanskelig. Har 3 barn under 12 år, hus, biler, katt og et fint liv hvor vi samarbeider om oppgaver og oppfølging av barna. 

men vi krangler så mye. Er uenige i ting. Det føles ikke som vi er på samme lag. Har heller ikke følelser som jeg burde ha for han. Men jeg er glad i han og i livet vårt. 

innser at det er for barna jeg er her. For å ikke rive hverdagen deres i filler. Men er det riktig? Eller bør dette jobbes med. Kan jeg få følelser tilbake for mannen min? 

Anonymkode: 41bb6...bc7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere vurdert parterapi?

Anonymkode: 57722...0d6

Skrevet

En tur i parterapi kanskje? Hverdagen kan ta knekken på hvem som helst om man ikke jobber med forholdet hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det helt likt. Barn, katt, hus, båt, bil.. Han er en god far. Jeg har lite følelser og vi har sluttet å ha sex. Vi går nå i par terapi, for å se om forholdet kan reddes. Det føler jeg vi skylder barna. Jeg vet ikke om vi ender opp skilt, eller klarer å redde forholdet. 

Kontakt Familievernkontoret i din kommune og be om parterapi. Da kan dere sammen finne ut av veien videre. Syns vi skylder barna våre å prøve i alle fall? 

Anonymkode: 0ff21...2b1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan jeg få følelser tilbake for mannen min? 

Anonymkode: 41bb6...bc7

Nei, det kan du ikke. Mye bedre å bli singel, ikke gå med på 50 / 50 løsning med barna. 

Mye bedre at du har de minst 60 prosent. 

Anonymkode: 02d15...3e2

AnonymBruker
Skrevet

Helt likt her. Tre barn, hus, biler, et kjæledyr. Vurderer å gå. Jeg vil leve igjen. Oppleve kjærlighet, glede, ikke bare gå på akkord med meg selv og ha pliktsex. Men så var det barna da…

Anonymkode: 22b1e...116

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...