AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Synes dette er så vanskelig. Har 3 barn under 12 år, hus, biler, katt og et fint liv hvor vi samarbeider om oppgaver og oppfølging av barna. men vi krangler så mye. Er uenige i ting. Det føles ikke som vi er på samme lag. Har heller ikke følelser som jeg burde ha for han. Men jeg er glad i han og i livet vårt. innser at det er for barna jeg er her. For å ikke rive hverdagen deres i filler. Men er det riktig? Eller bør dette jobbes med. Kan jeg få følelser tilbake for mannen min? Anonymkode: 41bb6...bc7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Har dere vurdert parterapi? Anonymkode: 57722...0d6
Guddla Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 En tur i parterapi kanskje? Hverdagen kan ta knekken på hvem som helst om man ikke jobber med forholdet hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Jeg har det helt likt. Barn, katt, hus, båt, bil.. Han er en god far. Jeg har lite følelser og vi har sluttet å ha sex. Vi går nå i par terapi, for å se om forholdet kan reddes. Det føler jeg vi skylder barna. Jeg vet ikke om vi ender opp skilt, eller klarer å redde forholdet. Kontakt Familievernkontoret i din kommune og be om parterapi. Da kan dere sammen finne ut av veien videre. Syns vi skylder barna våre å prøve i alle fall? Anonymkode: 0ff21...2b1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan jeg få følelser tilbake for mannen min? Anonymkode: 41bb6...bc7 Nei, det kan du ikke. Mye bedre å bli singel, ikke gå med på 50 / 50 løsning med barna. Mye bedre at du har de minst 60 prosent. Anonymkode: 02d15...3e2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #6 Skrevet 4. januar 2023 Helt likt her. Tre barn, hus, biler, et kjæledyr. Vurderer å gå. Jeg vil leve igjen. Oppleve kjærlighet, glede, ikke bare gå på akkord med meg selv og ha pliktsex. Men så var det barna da… Anonymkode: 22b1e...116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå