AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Sliter så med sug etter godtesnop etter å ha spist så mye av det i jula. Er det andre her som sliter med dette og som har tips til hvordan dempe suget etter godtesnop? Anonymkode: da6c1...c7a
thinkywinky Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Jeg har hørt at krom skal hjelpe. Har kjøpt det selv, men for meg hjelper det nok like mye at jeg bare har bestemt meg og gikk helt cold turkey. Drikker også masse vann og spiser proteinrik mat så jeg ikke går sulten.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Er det du Ronja? Anonymkode: 19cac...0bb 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Er den andre godtesnop tråden død? Anonymkode: cbc76...dce
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 thinkywinky skrev (1 time siden): Jeg har hørt at krom skal hjelpe. Har kjøpt det selv, men for meg hjelper det nok like mye at jeg bare har bestemt meg og gikk helt cold turkey. Drikker også masse vann og spiser proteinrik mat så jeg ikke går sulten. Dette! 🙏 Anonymkode: e6b1a...051
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå