AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Mine foreldre er Boomere og de har gjort så godt de kan. Anonymkode: 73634...a22
Gjest Adobyen Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Det er like tåpelig som å si at alle som er født i samme periode er sånn og sånn. Dømme en gruppe mennesker ut fra forhold de ikke rår over.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Boomers er baby boomers, født mellom 1946 og 1964. De som bruker det som en nedverdig betegnelse , hersketeknikk, har utspilit sin stemme i det offentlige rom. Anonymkode: 07e1e...9df 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mine foreldre er Boomere og de har gjort så godt de kan. Anonymkode: 73634...a22 Alle generaliseringer vil jo ha unntak. Boomere eller dessertgenerasjonen har sugd ut alt de kunne av fellesskapets penger med eventyrlig boligprisvekst og gullkabtede pensjonsavtaler til seg selv, for så å trekke opp stigen etter seg. Det betyr likevel ikke at alle enkeltindividene fra den generasjonene har gjort dette, eller bært enige i måten det er gjort på. Jeg aner ikke hva du legger i at dine foreldre har «gjort så godt de kan» da. Så godt de kan for deg? Så godt de kan for seg selv? Så godt de kan for fremtidige generasjoner? Solgt sine boliger til langt under markedpris for å være greie mot den stakkars kjøperen? Spist kortreist vegansk mat i alle år og unngått klær meg fleece og annen polyester for å unngå mikroplast i havene? Aldri flydd? Anonymkode: c5eb2...d72 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå