AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Vært sammen med samboer i fire år og han kjøpte ikke julegave til meg. Han liker ikke det med julegaver. Jeg kjøper til han. Fikk dere julegaver av kjæresten? Vi har ikke barn og jeg hadde nok syntes det var mer naturlig om vi hadde det og fokuserte på barna istedenfor. Er jeg kjip som synes det er litt kjedelig at han er sånn? Anonymkode: d50c3...37e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Vi kjøper ikke julegave til hverandre. Blir heller enig om å bruke penger på en felles reise eller opplevelse. Anonymkode: 322d1...fb3 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi kjøper ikke julegave til hverandre. Blir heller enig om å bruke penger på en felles reise eller opplevelse. Anonymkode: 322d1...fb3 Det var lurt da Anonymkode: d50c3...37e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Nei du er ikke kjip, han er det. Slik var min eks også. Jeg ga ham gaver, som han satte pris på å få, men fikk ingenting tilbake. Tok det ærlig opp med ham at jeg reagerte negativt på dette, og fikk etterhvert noen gaver (tre totalt på fem år). Veldig kjekt med mannen jeg traff etter ham. Han legger mye innsats i å gi gaver jeg blir glad for, og gir ofte uventet en gave i hverdager også. Føler meg definitivt mer elsket og satt pris på i dette forholdet. Anonymkode: 189d4...7f5 1
Blåjojo Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 Mannen min og jeg gir en liten ting til hverandre i julegave. Det har vi alltid gjort. Men ble tidlig enig om at det ikke skulle koste mye. Vi setter heller av noen 1000-lapper på reise-kontoen.
AnonymousBruker Skrevet 4. januar 2023 #6 Skrevet 4. januar 2023 Vi kjøper til hverandre, men siden vi er hverandres bestevenn på "heltid" så er det ikke store summer. Resten kan på en måte gå til felles utgifter og andre ting i løpet av året.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #7 Skrevet 4. januar 2023 Ja, vi kjøper til hverandre. Jeg hadde blitt lei meg hvis jeg ikke fikk en oppmerksomhet. Men det er mer omtanken enn prislappen som er viktig. Anonymkode: 17bb4...a41
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #8 Skrevet 4. januar 2023 Mannen min er sykt dårlig på dette. Jeg pleier derfor å si at jeg ønsker meg julegave og hva jeg ønsker meg. Da får jeg 😅 Anonymkode: a4931...6f4
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #10 Skrevet 13. januar 2023 Ja, og han finner på ting han vet jeg blir glad for, ved å huske på ting jeg har gjort/sagt i løpet av året 😍 Anonymkode: 1a21b...4ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå