Gå til innhold

Blir lei når mannfolk sier på chat, jo men å snakke om sex kan jo være spennende...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Neeeei det er ikke det... når alle bare skal snakke om det. Kjenner jeg blir så jævlig lei. Hvorfor er det ingen som kan føre en normal samtale??? Noen begynner bra og vi kan snakke om alt mulig og ganske dype ting og så penser de inn på sex og min interesse daler ned til -10... Æsj.:fise:

Da er det bare å begynne på nytt med en ny. Hvorfor skjønner ikke mannfolk at vi damer blir nedrent av menn som vil snakke om sex og at det er da ett tema som ikke er særlig interessant og prate om lengre.

Anonymkode: 33382...2b1

• Liker 12
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig, sånne menn er driiiit kjedelige. Forutsigbare amøber. NEXT!

Anonymkode: 654ca...587

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet

Ikke skjønner jeg hvorfor det er så spennende for menn å snakke med tilfeldige kvinner om sex heller da :vetikke:

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvorfor skjønner ikke mannfolk at vi damer blir nedrent av menn som vil snakke om sex og at det er da ett tema som ikke er særlig interessant og prate om lengre.

Helt enig. Menn skal ikke få lov til å begynne å snakke om sex. Det er kun kvinner som har lov til det.

Disse hankjønnsmenneskene må jo skjønne at kvinner som deg har snakket om sex med andre mange ganger før og kan gjøre det igjen akkurat når de vil. Så da må menn jammen meg undertrykke sine normale menneskelige interesser og lyster. Såpass burde de skjønne.

Anonymkode: a873c...67c

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Helt enig. Menn skal ikke få lov til å begynne å snakke om sex. Det er kun kvinner som har lov til det.

Disse hankjønnsmenneskene må jo skjønne at kvinner som deg har snakket om sex med andre mange ganger før og kan gjøre det igjen akkurat når de vil. Så da må menn jammen meg undertrykke sine normale menneskelige interesser og lyster. Såpass burde de skjønne.

Vil menn ha sex bør de kanskje innse at de bare skyver kvinner bort ved å skulle skrive om sex umiddelbart. Litt tålmodighet kan lønne seg. 

Anonymkode: 62dd6...9b3

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor skjønner ikke mannfolk at vi damer blir nedrent av menn som vil snakke om sex og at det er da ett tema som ikke er særlig interessant og prate om lengre.

Hvorfor skjønner ikke kvinnfolk at ikke alle menn er én homogen masse, men faktisk ulike individer?

Tok du den? 👊

Anonymkode: ef180...c9a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor skjønner ikke kvinnfolk at ikke alle menn er én homogen masse, men faktisk ulike individer?

Tok du den? 👊

Anonymkode: ef180...c9a

Fordi så mange absolutt må prate om sex, og man blir drittlei.

Selv her på KG, får man seksuelle privat meld, bare fordi du har kvinnelig nick. Ganske utrolig.

Anonymkode: 200ef...aa8

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vil menn ha sex bør de kanskje innse at de bare skyver kvinner bort ved å skulle skrive om sex umiddelbart. Litt tålmodighet kan lønne seg. 

Anonymkode: 62dd6...9b3

Enig, men det er ikke det TS beskriver at disse mennene gjør.

Sitat

Noen begynner bra og vi kan snakke om alt mulig og ganske dype ting og så penser de inn på sex og min interesse daler ned til -10... Æsj.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal menn konstant dytte seksualiteten sin på kvinner?

Anonymkode: 200ef...aa8

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Må dere undertrykke normale menneskelige interesser og lyster om dere ikke får chattet om det med fremmede kvinner, som ønsker å bli kjent? Tror du ikke at sjansen for å faktisk ende opp med å ha sex til slutt er større om dere klarer å snakke om andre normale ting - altså bortsett fra sexen?

Anonymkode: 79a47...4f6

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes egentlig det er greit å holde sexpraten unna. Det luker ut kvinner som tenker at sex er det eneste de har å tilby. Ihvertfall når man søker noe seriøst.

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig, så drittlei av det. Har begynt å si fra at jeg ikke gidder å snakke om sex. 

Anonymkode: 2443a...e11

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Tjo - det går det an å svare på.  Nok en gang leser jeg merkelige ting på KG som ikke stemmer med den verden jeg observerer.  

Kanskje "pavlovs lov" fører til at menn etter lang nok tid i dette gamet lærer seg at de må gå raskt rett på sak hvis det skal bli noe...

Jeg har ved enkelte anledninger opplevd å få match på Tinder med ganske flotte damer. Når jeg prøver å innlede en normal samtale på chatten for å vite litt mer om dem (de har skrevet lite på profilen sin) så går det bare et par tre høflige meldinger og vips så er det unmatch. Min konklusjon : Jeg var alt for uinteressant!  Jeg vil snakke om hvem dem er og hva de liker å gjøre ol. og det gidder de ikke. Her snakker vi ikke om lange, kjedelige samtaler. Vi snakker bare om 3-5 meldinger og borte vekk.  Jeg kan bare anta at disse var ute etter noen alfahanner som var klare til å gi dem en svingom der og da, og gadd ikke sånn kjedelig bli-kjent-dritt.   

Hittil er flertallet av kvinnelige matcher enten dette eller total ghosting fra starten av (med overtall på ghosting). De som vil føre en god bli-kjent samtale for deretter å treffes er i klart mindretall.  

Jeg har det ikke travelt. Jeg er ute etter en dame som matcher meg på ekte og som vil utforske muligheten for en varig relasjon, så jeg er ikke spesielt såret eller lei meg, men synes enkelte har unmatchet litt vel fort. - siden de tross alt valgte å matche i første omgang..

Anonymkode: a4d0f...0ae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er helt ok! Da kan jeg sortere ut de dårlige og useriøse mennene så tidlig som mulig 😊

Anonymkode: ed010...c52

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke om sex direkte, er det for å snakke om sex indirekte. Alt fra størrelse på eksens utstyr, hvem som dumpet hvem, og var det pga størrelsen? Men fortsett gjerne, så vet jeg hvem som skal sorteres ut 👌🏻

Anonymkode: f66fc...63d

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tjo - det går det an å svare på.  Nok en gang leser jeg merkelige ting på KG som ikke stemmer med den verden jeg observerer.  

Kanskje "pavlovs lov" fører til at menn etter lang nok tid i dette gamet lærer seg at de må gå raskt rett på sak hvis det skal bli noe...

Jeg har ved enkelte anledninger opplevd å få match på Tinder med ganske flotte damer. Når jeg prøver å innlede en normal samtale på chatten for å vite litt mer om dem (de har skrevet lite på profilen sin) så går det bare et par tre høflige meldinger og vips så er det unmatch. Min konklusjon : Jeg var alt for uinteressant!  Jeg vil snakke om hvem dem er og hva de liker å gjøre ol. og det gidder de ikke. Her snakker vi ikke om lange, kjedelige samtaler. Vi snakker bare om 3-5 meldinger og borte vekk.  Jeg kan bare anta at disse var ute etter noen alfahanner som var klare til å gi dem en svingom der og da, og gadd ikke sånn kjedelig bli-kjent-dritt.   

Hittil er flertallet av kvinnelige matcher enten dette eller total ghosting fra starten av (med overtall på ghosting). De som vil føre en god bli-kjent samtale for deretter å treffes er i klart mindretall.  

Jeg har det ikke travelt. Jeg er ute etter en dame som matcher meg på ekte og som vil utforske muligheten for en varig relasjon, så jeg er ikke spesielt såret eller lei meg, men synes enkelte har unmatchet litt vel fort. - siden de tross alt valgte å matche i første omgang..

Som kvinne mener jeg resonnementet ditt er grunnleggende feil. La meg gjette... De tre meldingene du sender er "Hei." (Hei i retur), "Skjer?" (Ikke mye), "Hvordan går det/Hva gjør du?" (Zzzz)

Dette er samtaler som aldri går noen vei. Meningen med nettdating er å bli kjent! Før kunne man skrive lange brev til hverandre på nett og per post for å bli kjent, dele av seg selv, gi et skikkelig inntrykk av hvem og hvordan man er, sine interesser, sitt liv og hva man søker og har som mål. Nå er mange blitt så sosialt tilbakestående av å sitte bak en skjerm og evner ikke å by på seg selv eller føre en givende samtale. Det gir et elendig førsteinntrykk og man tenker at en som ikke byr på seg selv og viser ordentlig interesse for å bli kjent med meg (altså meg, ikke overfladisk "hva gjør du?" når det er helt åpenbart at man sitter i sofaen å slapper av eller noe når man er inne på tinder og det sier ingenting om hvem eller hvordan man er) så virker fyren ikke klar for noe relasjon. Hvertfall ikke en relasjon som er givende for damen. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

^Og da unmatcher man. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det som er bra når de begynner å chatte om sex, er at man fort kan sile de ut🥰

Anonymkode: 88554...d88

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Som kvinne mener jeg resonnementet ditt er grunnleggende feil. La meg gjette... De tre meldingene du sender er "Hei." (Hei i retur), "Skjer?" (Ikke mye), "Hvordan går det/Hva gjør du?" (Zzzz)

Her bommer du grovt , antar i løse lufta, og leste tydeligvis ikke det jeg skrev. 

Spørsmålene går på å vite mer om hvem dem er og hva de liker å drive med.  Hvis man synes 2-3 spørsmål av den sjangeren er "zzz" så har man et problem, spør du meg. Uansett ikke noe jeg blir spes lei meg for. Hvis man ikke tåler et par spørsmål som det, så er de ikke noe for meg. Da er de alt for shallow. 

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg gadd ikke å svare mer om de begynte med sånn prat. De som begynte rett på med sånt var greit nok. Da trengte jeg ikke å svare i det hele tatt, men andre som begynte med vanlig prat for så å begynne med noe klein "er du kåt?", "vet du hva jeg har lyst til å sende deg nå?" osv. Gjerne ispedd tåpelige emojis.

Jeg synes ikke at det er spennende å snakke om sex med tilfeldige menn. Da må det være noen jeg har en relasjon til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...