Gå til innhold

Kjæreste som aldri inviterer meg på noe sosialt lenger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må bare lufte ut noen tanker 

Meg og min kjæreste har vært sammen i snart 7 mnd. Jeg har møtt vennegjengen hans 3 ganger, men etter dette blir jeg aldri invitert på noe lenger noe jeg syns er kjempe sårt. 

Jeg er kjempe sjenert i starten når jeg møter nye folk, men det kommer seg etterhvert. Har fortalt kjæresten min om dette. Virker til at han ikke invitere meg noe mer siden jeg er sjenert. Jeg prøver mitt beste å bli kjent med vennene hans. Jeg tar initiativ til en samtale, men så stopper det opp for meg. 

Og nei det er ikke bare for meg å trykke på en lysbryter så går skravla mi i ett..

Mine venner har flyttet et godt stykke unna pga studier og derfor vanskelig for han å møte vennene mine. 

Jeg syns dette er kjempe sårt og føler meg egt ikke så godt velkommen… jeg vet at det ikke er kult å ha en sjenert kjæreste, og føler veldig på det.. 

Anonymkode: d8673...50d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at det har vært noe sosialt etter dette, hvor det er naturlig at kjærester er med? 

AnonymBruker
Skrevet
PM75 skrev (2 minutter siden):

Er du sikker på at det har vært noe sosialt etter dette, hvor det er naturlig at kjærester er med? 

Ja! Har sett flere ganger det har vært fester/ sosiale sammenkomster der damene til kompisene er med

Ble heller ikke invitert på nyttårsaften 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja! Har sett flere ganger det har vært fester/ sosiale sammenkomster der damene til kompisene er med

Ble heller ikke invitert på nyttårsaften 

Feiret du ikke nyttårsaften med kjæresten? Ds tenker jeg det er en god ide å ha en prat med kjæresten om dette. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Føler at du kanskje må sørge for at det blir litt maktbalanse. I stedet for å bli trengende så bør du kanskje skaffe deg en ny venn eller to som du kan finne på ting sammen med. Da kan det hende at "pipa hans får en annen lyd etter hvert". Han er kanskje typen som sterkt kjemper  for å beholde en viss selvstendighet i livet selv om han har kjæreste.

Anonymkode: 92758...da4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du ikke om å gå være med? Kanskje han tenker at du ikke har lyst? Fordi det ser ut som du ikke trives? 

Anonymkode: a543d...f31

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dro han på nyttårsfest med venner og kjærestene deres, og så ville han ikke ha deg med?? Hva begrunnet han det med?

Håper ikke du satt alene på nyttårsaften ❤️

Anonymkode: f1cc9...378

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...