Gå til innhold

Hvor lenge etter ubeskyttet sex kan man vite

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om man er gravid? 
Ok, så jeg sluttet på p-piller for 4-5mnd siden og enda ikke fått skikkelig mensen etter det. Jeg sluttet først og fremst på grunn av manglende sexlyst og ville gjerne av pga hormoner osv. Jeg regner med at jeg er i eggløsnings perioden da jeg har vært veldig fiksert på sex de siste dagene. 

Så jeg er ikke på p-pille og før vi da brukte kondom så var han våt, dette har jeg lest at man kan bli gravid av hvis han er inni deg. 

Men leenge før han kom så tok vi på kondom og han kom inni meg. 

HVOR STOR er sannsynligheten at jeg kan bli gravid nå? Herreguuud jeg stresser så sykt med dette fordi blir jeg gravid så er abort uaktuelt for meg og jeg ønsker ikke bruke noe hormon preparater. Så kondom blir eneste prevansjon hos oss. Dette er også første gang vi har samleie etter p-pille slutt. 

NÅR bør jeg evt ta en graviditets test og er det evt noe tegn nå disse dagene etter at jeg kan se/merke noe på kroppen? 

Anonymkode: e3448...5c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta graviditetstest 5 dager før du skal ha menstruasjon(iallefall med clearblue tidlig test)👍🏼 Tidlig tegn på graviditet er veeeldig individuelt, men kan av erfaring liste opp følgende tidlig-symptomer=
- Ekstremt god luktesans                                 
- «Bobling» i livmor (området rett ovenfor skambeinet ditt).                               
- Tett i nesen                                                     
- Slapp og sliten

Håper du finner ut av det😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...