AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Hei. Fikk melding om at foreldrepengene var utregnet. Det ser ut som jeg bare har fått beregnet utifra min fast stilling på 80%. Trodde alt av ekstravakter skulle telle med jeg? Eller tar jeg helt feil? Sender ikke arbeidsgiver de 3 siste lönnsslippene för permisjon? Anonymkode: 48ee9...3b2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Du må kontakte arbeidsgiver og høre hva de har oppgitt i inntektsmeldingen. Det er gjennomsnittet av de siste 3 mnd som skal tas med, også ekstravakter. Anonymkode: aa8e1...bee
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du må kontakte arbeidsgiver og høre hva de har oppgitt i inntektsmeldingen. Det er gjennomsnittet av de siste 3 mnd som skal tas med, også ekstravakter. Anonymkode: aa8e1...bee Takk for svar, har tatt kontakt med henne men ikke fått svar. Får pröve igjen i morgen. Anonymkode: 48ee9...3b2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #4 Skrevet 5. januar 2023 Hvis det blir betegnet som overtid får du det ikke beregnet med dessverre da nav ikke betaler for overtid, kun fastlønn Anonymkode: b6bfb...52f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå