Gå til innhold

skader kjendisene samfunnet vårt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folka i seg selv er ikke det, men all medieoppmerksomheten tror jeg er skadelig for samfunnet og enkeltmennesker, inkludert kjendisene selv. 

Også har du de som ønsker å være kjendiser, såkalte ‘influensere’. At media hauser de opp er rett og slett forkastelig! 

Anonymkode: 215c9...df3

• Hjerte 1
Skrevet

Det er folks nesegruse dyrking av kjendiser som gir skadevirkninger i samfunnet.  

Se bare på TV-kanalens valg av deltakere i programmer.  Kjendiser, kjendiser!  Helgens TV-programmer er full av kjendiser.  Ja, man kan ikke engang se et matlagingsprogram uten at kjendiser deltar! Som om vanlige mennesker er altfor kjedelige!?  
Siden jeg ikke er på sosiale medier vet jeg ikke hvem halvparten av kjendisene er, og spesielt influencere går meg hus forbi. Men noen av dem omtales til og med i riksdekkende aviser.  Da gjerne om samlivsbrudd og boligkjøp. Er sånt egentlig av nasjonal interesse?

Klart dyrkingen av kjendiser og influensere ikke er sunt!  Hva de sier og gjør påvirker hodene til folk. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Amossa skrev (1 minutt siden):

Det er folks nesegruse dyrking av kjendiser som gir skadevirkninger i samfunnet.  

Se bare på TV-kanalens valg av deltakere i programmer.  Kjendiser, kjendiser!  Helgens TV-programmer er full av kjendiser.  Ja, man kan ikke engang se et matlagingsprogram uten at kjendiser deltar! Som om vanlige mennesker er altfor kjedelige!?  
Siden jeg ikke er på sosiale medier vet jeg ikke hvem halvparten av kjendisene er, og spesielt influencere går meg hus forbi. Men noen av dem omtales til og med i riksdekkende aviser.  Da gjerne om samlivsbrudd og boligkjøp. Er sånt egentlig av nasjonal interesse?

Klart dyrkingen av kjendiser og influensere ikke er sunt!  Hva de sier og gjør påvirker hodene til folk. 

100%! Helt enig.

Skjønner ikke hva folk synes er så interessant med kjendiser.

Anonymkode: a094a...7af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg interesserer meg for mennesker i det hele og store...  Kjendiser er også mennesker - enkelte dessverre med litt vel større ego...  Syns såkalte influensere er oppskrytt tull som mange ganger burde prøvd vanlig jobb, og som mange er veldig gode komme med svada for å virke litt mer interressant og "viktig"... Omtrent null troa på de fleste...  

Sånn utenom det syns jeg kun høre om kjendisliv er kjedelig! Mulig jeg er kjedelig,  men da får jeg være det da!😆

Anonymkode: 447fa...2a4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...