Gå til innhold

Hva er din alder, stilling og hva tjener du i året.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

K 37. Adjunkt med tilleggsutdanning og kontaktlærer. 10 år ansiennitet. Tjener 582 000,-

Anonymkode: 22277...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

K 37. Adjunkt med tilleggsutdanning og kontaktlærer. 10 år ansiennitet. Tjener 582 000,-

Anonymkode: 22277...b8f

Spørsmål til deg og andre som kan svare. Er  ikke adjunkt med opprykk noe som tilsvarer 5 år på universitetet/høyskole? 

Har ei venninne som har 4 års universitetsutdanning + videreutdanning 1 år høyskole. Så hvorfor tjener hun som adjunkt og ikke adjunkt med opprykk? 

Anonymkode: 06c6b...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Er dette vanlig lønn? Hvordan er arbeidstidene? Utdanning? Hvordan ser dagen ut?

Anonymkode: f2f5f...c07

Jeg jobber med avfallshåndtering på skip. Rotasjon 3 måneder på, 3 måneder av. Har bachelorgrad.

Anonymkode: 3a9d8...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Renholder/helivakt offshore. Hadde 870.000 i fjor. 

Anonymkode: 33992...6bc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helsesykepleier

602.100 i årslønn 

full ansiennitet

42 år

Anonymkode: 198db...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Renholder/helivakt offshore. Hadde 870.000 i fjor. 

Anonymkode: 33992...6bc

hvilken plattform er du på?

Anonymkode: deae5...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kvinne 32, Lege i spesialisering på sykehus med 6 års ansennitet. Grunnlønn 750 000 og tillegg på ca 100000 i året. Tjener i realiteten mer pga jeg utover vanlig arbeidsuke på 40 timer jobber ca 250 timer med overtid og ekstravakter i året. 

Anonymkode: 5255a...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.1.2023 den 22.01):

23 år, helsefagarbeider (studerer egt. noe annet men siden jeg er ferdig med et visst antall år på studiet så regner de meg som helsefagarbeider), 100% stilling, 448500kr i året

Anonymkode: 45d33...90c

Ikke for å være frekk, men hvordan er det mulig? Jeg har en bachelor innenfor helse og sosial, og min tjener mindre enn deg i 100% stilling. 

Anonymkode: f4dae...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ikke for å være frekk, men hvordan er det mulig? Jeg har en bachelor innenfor helse og sosial, og min tjener mindre enn deg i 100% stilling. 

Anonymkode: f4dae...144

Husk at noen av disse jobber i Oslo. De tjener vesentlig bedre enn allmennheten. Forøvrig er denne lønnen «topplønn» med full ans i Bergen. 

Anonymkode: 17e48...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann 38 år.

Ingeniør i oljeselskap i Stavanger.

Tjener 880.000 i grunnlønn. Byttet nettopp jobb og gikk opp ganske mye i lønn fra 620k. Er gode tider nå i Stavanger etter mange dårlige år.

Anonymkode: dccd5...469

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinne 49. Prosjektleder. 1,1 mill pluss bonus opptil 20%. Gode pensjons- og forsikringsavtaler. 

Anonymkode: 288c4...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

M32. Ingeniør i bygg- og anleggsbransjen. Mastergrad. Snart 4 års erfaring og har hatt en fantastisk karriereutvikling. Er høyt respektert av dem jeg jobber med. Jobber i grensesnittet mellom prosjektering og utførelse av de dyreste konstruksjonene på de største prosjektene i Norge. Tjener 950' i året, og skulle gjerne tjent noen hundre tusen mer, slik mine studiekompiser gjør.

Anonymkode: 711ff...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
aksase skrev (På 4.1.2023 den 20.32):

Utdannet ingeniør, jobbet som IT-konsulent i 20 år, nå bonde i 170% stilling. Mann 52 år.

Tjente før prisstigninger på diesel og gjødsel ca. 1,4 mill. Nå vet jeg ikke for regnskap 2022 er ikke ferdig før i mai. Kan variere noen hundre tusen opp og ned med sesongens vær og presset av skadedyr og soppsykdommer samt alle sprell regjeringa måtte finne på år for år.

Omsetning på gården 1,4? Ca samme omsetning på vår gård men kostnadene er jo så høye at det som tas ut i lønn her er maks 400'. Mannen jobber kun på gården, jeg jobber 100% utenfor. 

Anonymkode: e299f...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Omsetning på gården 1,4? Ca samme omsetning på vår gård men kostnadene er jo så høye at det som tas ut i lønn her er maks 400'. Mannen jobber kun på gården, jeg jobber 100% utenfor. 

Anonymkode: e299f...fa2

Omsetning på gården er ca 4,5 mill. Overskuddet ca. 1,4 mill. Driver med potet, løk og korn på ca. 700 dekar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Kvinne, 43, ingeniør privat sektor. 680 000,- årlig/100%. Ingen bonuser eller overtid. Gode forsikringer og pensjon.

Anonymkode: 9a960...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinne, 43, ingeniør privat sektor. 680 000,- årlig/100%. Ingen bonuser eller overtid.

Hvilken bransje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinne, 30 år. Analytiker i bank. Tjener 598k grunnlønn. 

Jobber noen ganger overtid og kveld, så bleier ligge på 650k.

Anonymkode: 5d657...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...