Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nå røyket i smug for kjæresten i snart et år. Han merker ingenting. Hadde du blitt forbanna hvis du fant ut at samboeren din hadde røyket bak din rygg? Eller hadde du tatt det lugnt?

Anonymkode: d7945...f90

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok blitt veldig skuffet over at hun følte hun måtte skjule det for meg, og tillitten hadde fått seg en god trøkk

Anonymkode: 76b52...125

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde nok blitt veldig skuffet over at hun følte hun måtte skjule det for meg, og tillitten hadde fått seg en god trøkk

Kan jo være hun var redd/flau over å vise det til deg?

Skrevet

Jeg forventer at en kjæreste er åpen og ærlig, så... 

Jeg skjønner ikke hvordan han ikke kan ha merket det da..? Kanskje han ikke vil si noe eller ikke bryr seg...?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han har merket det. 

Anonymkode: b21f9...e3c

• Liker 18
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Merker ikke at det stinker røyk?

Han vet jo at du røyker. Det er ikke mulig å skjule.

Anonymkode: d7eb5...94e

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan jo være hun var redd/flau over å vise det til deg?

Hvis man begynner å røyke i voksen alder, så har man all grunn for å være flau. Men jeg forventer også at hun klarer å si ting til meg som føles flaut

• Liker 3
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Hvor har du funnet en kjæreste uten luktesans?

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Røyken hadde ikke gjort meg noe. Det er ærligheten som betyr noe. Hadde blitt skuffet og tenkt hvorfor skjule det for meg? Voksne folk må da gjøre det de selv vil. Røyking er da ikke akkurat verdens undergang. Ingen grunn til å skjule det. Så det er det jeg hadde begynt å lure hvorfor det måtte skjules og ikke bare være ærlig med meg. Røyk kan man lett oppdage fordi da lukter man røyk, så det å prøve å skjule det hadde gjort meg trist.

Endret av Warrior
Gjest Chroma
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Han har merket det. 

Anonymkode: b21f9...e3c

Definitivt, med mindre han mangler luktesans fullstendig 

Skrevet

Kjæresten din har garantert visst lenge at du røyker. Bare valgt å tie. Venter nok på at du skal komme med en forklaring.

Bare en som røyker kan leve i troen på at det ikke merkes.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Venninnen min forsøkte slutte å røyke, men klarte det ikke. Hun var skamfull og ville ikke si det og dermed skjulte hun det for meg.. trodde hun. Luktet det selvsagt med én gang, men tiet om det, og sjekket hvor lang tid det ville ta før hun sa det selv til meg. 

Røyker kjæresten din, ts? Eneste mulighet for at han ikke har lukta det er fordi han røyker selv, ellers vil jeg si med 99,9% sikkerhet at han allerede vet at du røyker. 

• Liker 6
Gjest Keikolina
Skrevet

Synd å si at røyken smaker bedre når man tjuvrøyker 😄

AnonymBruker
Skrevet

Bare en som røyker kan leve i troen på at det ikke lukter(stinker). 

Har han hatt korona? Har hørt at du kan miste luktesansen da. 

Anonymkode: 49bb8...230

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Har nå røyket i smug for kjæresten i snart et år. Han merker ingenting. Hadde du blitt forbanna hvis du fant ut at samboeren din hadde røyket bak din rygg? Eller hadde du tatt det lugnt?

Hvor sjeldent røyker du siden kjæresten din ikke merker noe? Røyk stinker og lukten setter seg i både kropp og klær. 

Men for å svare på spørsmålet ditt så hadde jeg lurt på hvordan han kunne være dum nok til å begynne år røyke, hvorfor han var dum nok til å tro at han kunne skjule det og spurt hvorfor han ikke bare kunne være ærlig. 

Anonymkode: 35596...001

AnonymBruker
Skrevet

Tenk å begynne å røyke på 2020-tallet?? Og hvordan kan du ikke ha luktet det? Det stinker jo grusomt av røykere både på hud og hår og klær? Eksen min skyldte på at kollegaene røykte og at han sto med dem i pausen. Jeg trodde faktisk på det, men da var jeg 25 og naiv...

Anonymkode: 00214...e73

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tenk å begynne å røyke på 2020-tallet?? Og hvordan kan du ikke ha luktet det? Det stinker jo grusomt av røykere både på hud og hår og klær? Eksen min skyldte på at kollegaene røykte og at han sto med dem i pausen. Jeg trodde faktisk på det, men da var jeg 25 og naiv...

Anonymkode: 00214...e73

Slo du opp pga det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor sjeldent røyker du siden kjæresten din ikke merker noe? Røyk stinker og lukten setter seg i både kropp og klær. 

Men for å svare på spørsmålet ditt så hadde jeg lurt på hvordan han kunne være dum nok til å begynne år røyke, hvorfor han var dum nok til å tro at han kunne skjule det og spurt hvorfor han ikke bare kunne være ærlig. 

Anonymkode: 35596...001

Stopper en plass på vei til jobb hver dag og røyker en røyk, av og til to. Så røyker jeg ikke før neste morgen.

Hvis han legger seg tidlig pga migrene, kan jeg ta en røyk hjemme på kvelden, men det er ikke ofte.

Hvis han er bortreist hele helgen enkelte ganger, kan jeg røyke en 20 pk totalt av og til mer fredag og lørdag og et par røyk søndag morgen, og så er det stopp til han kommer hjem på ettermiddag/ kveld. 

Tygger mye tyggis, vasker hender, passer på at røyken ikke blåser mot meg, men bort. 
De helger jeg er alene hjemme har jeg en fast fleece jakke jeg bruker, og da er det ikke så nøye om røyken blåser på meg. Den blir vasket etter helgen da.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt sur for at han hadde sløst med penger og helse og ikke kunnet kysse meg så ofte. 

Anonymkode: 33205...113

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kun en som røyker kan påstå noe så virkelighetsfjernt som at det ikke lukter bare de blåser røyken med vinden og vasker hendene. 

En som ikke røyker kan lukte det på flere meters avstand, selv timer etter du har slukket sigaretten. Det Stinker (med stor S!).

Samme hvor mye du tygger tyggis og vasker hender, så ligger lukten av sur sneip i hvert fiber av klærne dine, huden din, håret ditt.. Selv tisset ditt lukter røyk. 

Hvordan hadde du reagert om du fant ut at kjæresten din holdt noe skjult for deg i over et år?

Anonymkode: 0153d...e53

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...