AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Jeg bare lurer på om det er innafor å sende melding til en person som er innlagt på et behandlingssted jeg kanskje skal til? Bare praktisk info som hva som står på timeplanen og hvor ofte man får samtale med behandler? Står ingenting på behandlingsstedets nettsider. Personen har åpen instagram profil der hun har lagt ut at hun er ved dette stedet... Anonymkode: 89909...fb9
svartkatt Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Nei.. tror ikke det er noe.. hvorfor ikke spørre her inne eller i en fb-gruppe? 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Ja, send en melding og spør, er ikke sikkert vedkommende svarer men så lenge profilen er åpen og vedkommende er åpen om at hen er innlagt er det helt greit å spørre! Anonymkode: db7dc...06a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Nei. Det synes jeg ikke. Du kan jo spørre behandlingssted? Anonymkode: 256f1...c77 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 svartkatt skrev (17 minutter siden): Nei.. tror ikke det er noe.. hvorfor ikke spørre her inne eller i en fb-gruppe? Ja, det var nok en bedre ide. Opprettet tråd nå: Anonymkode: 89909...fb9
Eva-Lena Skrevet 4. januar 2023 #6 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg bare lurer på om det er innafor å sende melding til en person som er innlagt på et behandlingssted jeg kanskje skal til? Bare praktisk info som hva som står på timeplanen og hvor ofte man får samtale med behandler? Står ingenting på behandlingsstedets nettsider. Personen har åpen instagram profil der hun har lagt ut at hun er ved dette stedet... Anonymkode: 89909...fb9 Jeg ville ikke spurt personen om det. Hadde heller spurt behandlerne pp stedet. Det er individuell behandling, så om du får samtaler fleee ganger om dagen, så kan andre ha en samtale daglig eller annenhver dag. Timeplanen er nok også individuell bortsett fra når det er frokost, lunsj osv. Kanskje også om det er felles trening.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #7 Skrevet 4. januar 2023 Eva-Lena skrev (1 minutt siden): Jeg ville ikke spurt personen om det. Hadde heller spurt behandlerne pp stedet. Det er individuell behandling, så om du får samtaler fleee ganger om dagen, så kan andre ha en samtale daglig eller annenhver dag. Timeplanen er nok også individuell bortsett fra når det er frokost, lunsj osv. Kanskje også om det er felles trening. Ja, du har nok rett. Tør bare ikke ringe behandlingsstedet... Anonymkode: 89909...fb9
Eva-Lena Skrevet 4. januar 2023 #8 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, du har nok rett. Tør bare ikke ringe behandlingsstedet... Anonymkode: 89909...fb9 Hva er du redd for? Du kan jo vente til du evt blir innlagt. Du vil få all informasjon da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå