Gå til innhold

Elsker kvinner svart hår på menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker det ganske godt. Svart hår på menn er noe som nesten garanterer partner for menn. Du må være ganske så stygg og ha dårlig personlighet dersom en skal være upopulær.

Hvordan har det seg? Når jeg ser på kvinner har hårfarge nesten ingen ting å si. Rødt, lyst, brunt og svart. Null betydning.

Eller har det en annen årsak? Eksempelvis at menn med svart hår blir behandlet annerledes og derfor får en attraktiv personlighet?

Anonymkode: 5ab30...211

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en ting jeg virkelig aldri har lagt vekt på hos menn er det hårfargen. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel helt tilfeldig. Jeg selv har alltid falt for mørkhårete menn, men har ei venninne som kun liker skalla, og ei ann helt lyse..

Anonymkode: 2bde6...6a9

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel smak og behag? Selv har jeg lagt merke til at jeg tiltrekkes mer av menn med brunt hår og brunt skjegg/bart, men har en venninne som har hatt flere ex-kjærester, alle med blondt hår

Anonymkode: d0c33...4b5

AnonymBruker
Skrevet

Liker mørkhårede menn best, men vet ikke hvorfor 

Anonymkode: d8450...380

Skrevet

Har aldri latt hårfarge avgjøre hvem jeg liker. Datet både lyse, mørke og rødhårete menn.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke om menns hårfarge i det hele tatt.

Anonymkode: 27b67...bf3

AnonymBruker
Skrevet

Ser mange stygge med svart hår, men ja mørkt hår er finere enn blondt(helt lyst) på menn. Mellombrunt er finest syns jeg 

Anonymkode: 53ef1...b99

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kullsvart hår men aldri hatt sjans på noen damer. 

Anonymkode: 895b1...c3b

AnonymBruker
Skrevet

Når du sier det hadde begge eksene svart hår og grønne øyne (og 3 dagers skjegg/stubber). Det er min absolutt favoritt. Eller mørkebrunt hår. Er selv blond og blåøyd. 

Anonymkode: 9e030...e47

AnonymBruker
Skrevet

Vi liker svart hår både oppe og nede. Hilsen Damer ❤️

Anonymkode: ddf37...d61

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Når du sier det hadde begge eksene svart hår og grønne øyne (og 3 dagers skjegg/stubber). Det er min absolutt favoritt. Eller mørkebrunt hår. Er selv blond og blåøyd. 

Da har vi jo kanskje forklaringen på hvorfor lyst hår eksisterer. Menn aksepterer mer variasjon i fargespekter, det har ingen betydning for partnervalg. Noe som er grunnen til at lyst hår eksisterer. Nå som samfunnet er mer likestilt og kvinner har mer de skulle ha sagt, vil alle få svart hår med tiden.

Anonymkode: 5ab30...211

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Mørkhåra mann med grønne øyne her hehe. Har alltid fått skryt av øyenfargen min og fått interesse fra damer fra ganske tidlig alder. Når det er sagt er det flust av damer som liker blåøyde blonde menn og sikkert oransje håra/skalla også. Damer liker forskjellige type menn akkurat som vi menn gjør med damer. Tror ikke det er noe fasit når det gjelder bare øye/hårfarge.

Endret av Iterion
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Vi liker svart hår både oppe og nede. Hilsen Damer ❤️

Anonymkode: ddf37...d61

Jeg liker rødt hår best 🤷‍♀️

Anonymkode: c7cb7...ab0

AnonymBruker
Skrevet

Med andre ord finnes det ingen single eller upopulære menn med afrikansk eller asiatisk opprinnelse?

Anonymkode: 9fa38...3ef

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best blonde menn aller best☺️ Men hårfarge er i seg selv veldig lite avgjørende for attraktiv jeg synes en mann er

Anonymkode: 453df...b03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og liker definitivt best menn med mørkt hår ja. Dvs brunt eller svart hår. Jeg har selvfølgelig sett utrolig attraktive menn også som er blonde, men de er i stor mindretall for meg. Alle partnerene jeg har hatt, har hatt mørkt hår. 

Og ja jeg synes damer er attraktive i alle hårfarger. Både blondt, rødt, brunt osv er kjempe fint uansett 😅 kommer an på personen ellers. Så det er akkurat slik du beskriver det ts for meg. Jeg tenker det handler bare om preferanse. Men mørk og mystisk har nok noe rot i seg i virkeligheten når det kommer til menn. Selv om mange liker blonde men også. 

Anonymkode: 1dd8e...51e

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, Iterion said:

Mørkhåra mann med grønne øyne her hehe. Har alltid fått skryt av øyenfargen min og fått interesse fra damer fra ganske tidlig alder. Når det er sagt er det flust av damer som liker blåøyde blonde menn og sikkert oransje håra/skalla også. Damer liker forskjellige type menn akkurat som vi menn gjør med damer. Tror ikke det er noe fasit når det gjelder bare øye/hårfarge.

Det har alltid vekket en sterk attraksjon i meg 😄 men det er umiddelbar attraksjon da, datet en med blå øyne og mørkeblondt hår og ble tiltrukket av han også, så det er ikke utelukket med andre trekk og farger. Bare en preferanse jeg har hatt i alle år :) 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Med andre ord finnes det ingen single eller upopulære menn med afrikansk eller asiatisk opprinnelse?

Anonymkode: 9fa38...3ef

For min del blir jeg ikke tiltrukket av afrikanske eller asiatiske menn selv om jeg elsker svart hår

• Liker 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg faller aldri for menn med mørkt hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...