Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2002 #1 Skrevet 26. oktober 2002 blæææææ...jeg har s¨å vondt i halsen... noe som hjelper mot det da..kjerringråd, te ..something? ...hjeelp
Gjest Starya Skrevet 26. oktober 2002 #2 Skrevet 26. oktober 2002 Spise is? Er også plaget for tiden. Igjen..
Labella Skrevet 26. oktober 2002 #3 Skrevet 26. oktober 2002 Te med masse sukker i eller søt solbærtoddy! Det lindrer i hvertfall! God bedring!
Gjest sola Skrevet 27. oktober 2002 #4 Skrevet 27. oktober 2002 prøv å hell innpå med vekk i morgen tabletter( de gule), ekstra c.vitaminer og tran :D da pleier det å gå fortere over ,men det er hvis du gjør det med det samme du kjenner symptomene da... god bedring sola
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2002 #5 Skrevet 27. oktober 2002 hihi..jeg spiser så mye multivitaminer og omega 3...men det begynenr og gå over litt idag igjen..sitter og dytter i meg doc til den store gullmedaljen ...
Iset Skrevet 27. oktober 2002 #6 Skrevet 27. oktober 2002 man SKAL være syk av og til,det er bare et sunt tegn på at kroppen virker:) men jeg har et KJEMPEGODT tips mot halsvondt!!!!! ALPENKRAFT MIKSTUR. denne er sinnsykt god, jeg har den alltid i kjøleskapet. jeg kødder ikke når jeg sier at resultatet kommer etter maks 2 sekunder!!!! du skal holde det i munnen i ca 10 sekunder først, og ta 1-2 ss. (10-20 ml) spør på helsekosten om de har gratisprøver, det har vi. jeg "stjeler" dem alltid og har et lager i vesken også hihi. klem Iset
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå