Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2002 #1 Del Skrevet 26. oktober 2002 blæææææ...jeg har s¨å vondt i halsen... noe som hjelper mot det da..kjerringråd, te ..something? ...hjeelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 26. oktober 2002 #2 Del Skrevet 26. oktober 2002 Spise is? Er også plaget for tiden. Igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 26. oktober 2002 #3 Del Skrevet 26. oktober 2002 Te med masse sukker i eller søt solbærtoddy! Det lindrer i hvertfall! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 27. oktober 2002 #4 Del Skrevet 27. oktober 2002 prøv å hell innpå med vekk i morgen tabletter( de gule), ekstra c.vitaminer og tran :D da pleier det å gå fortere over ,men det er hvis du gjør det med det samme du kjenner symptomene da... god bedring sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2002 #5 Del Skrevet 27. oktober 2002 hihi..jeg spiser så mye multivitaminer og omega 3...men det begynenr og gå over litt idag igjen..sitter og dytter i meg doc til den store gullmedaljen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 27. oktober 2002 #6 Del Skrevet 27. oktober 2002 man SKAL være syk av og til,det er bare et sunt tegn på at kroppen virker:) men jeg har et KJEMPEGODT tips mot halsvondt!!!!! ALPENKRAFT MIKSTUR. denne er sinnsykt god, jeg har den alltid i kjøleskapet. jeg kødder ikke når jeg sier at resultatet kommer etter maks 2 sekunder!!!! du skal holde det i munnen i ca 10 sekunder først, og ta 1-2 ss. (10-20 ml) spør på helsekosten om de har gratisprøver, det har vi. jeg "stjeler" dem alltid og har et lager i vesken også hihi. klem Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå