AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Pls help a girl out!! Har fått en del hår der nede nå, og når jeg shaver med barberhøvel så sliter jeg med at jeg får kviser etterpå, da innenfor de ytre kjønnsleppene altså rundt med skjeden. Dette er utrolig irriterende og setter såklart en demper på sexlivet - hvem orker å ha sex når man har kviser der.. Så noen som har noen hot tips til å fjerne hårene der nede, uten å få kviser og smerter? Å bruke sånn strips/vokse har jeg hørt skal gjøre veldig vondt så vil helst unngå det.. Anonymkode: f2790...295
Trolltunge Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Peelingklut. Vaske seg med det hver dag i området der du har barbert. Det hjelper med å ikke få inngrodde hår, som fører til kviser og byller. Skal ikke skrubbe hardt, bare vaske litt grundig. Pass også på å vaske peelingkluten godt mellom hver vask, for skapes fort bakterier i den, og da er man like langt, fordi det også kan føre til kviser.
feliek54 Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Pls help a girl out!! Har fått en del hår der nede nå, og når jeg shaver med barberhøvel så sliter jeg med at jeg får kviser etterpå, da innenfor de ytre kjønnsleppene altså rundt med skjeden. Dette er utrolig irriterende og setter såklart en demper på sexlivet - hvem orker å ha sex når man har kviser der.. Så noen som har noen hot tips til å fjerne hårene der nede, uten å få kviser og smerter? Å bruke sånn strips/vokse har jeg hørt skal gjøre veldig vondt så vil helst unngå det.. Anonymkode: f2790...295 Jeg er mann og har lidt vokset. lit vondt men deilig etterpå. Da fikk jeg en krem å smøre på i 3 dager og en skrubbekrem som jeg skal bruke når jeg dusjer
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #4 Skrevet 5. januar 2023 Bruk niacinamide serum eller en svak aha/bha syre etter barbering og et par dager etter. For min del hjalp det veldig med ipl når det kommer til inngrodde hår, og deilig at man etterhvert ikke får noe særlig hår. Anonymkode: 59a63...385
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #5 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 4.1.2023 den 18.03): Pls help a girl out!! Har fått en del hår der nede nå, og når jeg shaver med barberhøvel så sliter jeg med at jeg får kviser etterpå, da innenfor de ytre kjønnsleppene altså rundt med skjeden. Dette er utrolig irriterende og setter såklart en demper på sexlivet - hvem orker å ha sex når man har kviser der.. Så noen som har noen hot tips til å fjerne hårene der nede, uten å få kviser og smerter? Å bruke sånn strips/vokse har jeg hørt skal gjøre veldig vondt så vil helst unngå det.. Anonymkode: f2790...295 Det er jo ikke kviser, det er inngrodde hår som irriterer huden. Bruk en skrubb på bikinilinjen når du shaver deg, så er problemet løst. Jeg bruker en helt naturlig kaffe og havsalt - skrubb, og anbefaler det samme når man skal bruke på sensitive områder. Anonymkode: 1e27f...30d
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #6 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 5.1.2023 den 12.41): Bruk niacinamide serum eller en svak aha/bha syre etter barbering og et par dager etter. For min del hjalp det veldig med ipl når det kommer til inngrodde hår, og deilig at man etterhvert ikke får noe særlig hår. Anonymkode: 59a63...385 Det høres absolutt ikke bra ut, så mange kjemikalier i nærheten av kjønnsorgan er nok en svært dårlig ide. Det trekker fort inn i kroppen og da opptar kroppen disse kjemikaliene fortere og bedre. På slike området må man bruke noe som er økologisk, helst en skrubb du lager selv med rene produkter (økologisk kaffegrut og økologisk himalayasalt f.eks). Anonymkode: 1e27f...30d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå