Gå til innhold

Smerter etter spiral

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, for 6 uker siden satte jeg inn spiral for første gang, fikk da beskjed om at jeg kunne få noe smerter samme dag og kansje neste men at det da ikke lenger skulle være noe problem. Hadde litt smerter samme dag men ikke kjent noe siden. Nå 6 uker senere sitter jeg med vannvittig smerter nederst i magen hver gang jeg beveger meg eller ligger på rygg eller ene siden. Tror det kan ha sammenheng med spiralen, men er ikke sikker, det er utrolig vondt og lurer på om jeg må til legen med det, har noen opplevd slik? Kan det være den sitter feil? 

Anonymkode: 774ed...89e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slik hadde jeg det også. Smerter konstant, stikkende og "skjærende" . Holdt vell ut i 2 mnd, før jeg fjernet spiralen, og det var som å komme til himmelen😅Utrolig deilig å bli kvitt ja👍

Anonymkode: fdcb1...92f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"litt smerter" altså det er så sykt at de har lov til å bare feie det unna sånn. Venninna mi lå på sofaen med fødselsrier i en UKE.  Jaja, helt normalt var det plutselig da! En annen venninne svimte av på legekontoret og måtte ligge der i 4 timer fordi hun fysisk ikke klarte reise seg opp, hemmet av smerter. 

Anonymkode: 5478a...dda

AnonymBruker
Skrevet

Gå til legen og krev at de fjerner den! Hørt at folk blir så desperate at de fjerner den selv å skader seg.. du har all rett til og kreve at de fjerner den uansett hva de sier 

Anonymkode: ac19a...231

AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid kun 'litt smerter' når det kommer til kvinnens kropp...

Jeg måtte få min fjerna pga smerter etter noen måneder.

Anonymkode: 2028d...9bd

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er alltid kun 'litt smerter' når det kommer til kvinnens kropp...

Jeg måtte få min fjerna pga smerter etter noen måneder.

Anonymkode: 2028d...9bd

Uff, var det så gale😬? , har hatt det slik i 2 dager nå, kan ikke bevege meg til enkelte stillinger uten at smerten skyter gjennom hele kroppen  😭 

AnonymBruker
Skrevet

Gå til legen og krev at de fjerner den! Hørt at folk blir så desperate at de fjerner den selv å skader seg.. du har all rett til og kreve at de fjerner den uansett hva de sier 

Anonymkode: ac19a...231

Hadde aldri tørd a fjerne den selv 😬

AnonymBruker
Skrevet

Slik hadde jeg det også. Smerter konstant, stikkende og "skjærende" . Holdt vell ut i 2 mnd, før jeg fjernet spiralen, og det var som å komme til himmelen😅Utrolig deilig å bli kvitt ja👍

Anonymkode: fdcb1...92f

Men hvordan vet jeg at smertene kommer fra spiralen? 

Skrevet

Sikker på at ikke trådene er for lange? Kan gi ganske mye smerter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Snuppiluppi84 said:

Sikker på at ikke trådene er for lange? Kan gi ganske mye smerter.

Verken jeg eller kjæresten har merka noe til dem, så jeg tror ikke det

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Men hvordan vet jeg at smertene kommer fra spiralen? 

Det kan du ikke, har bare gode erfaringer med spiral, men ble sammen med en som "knullet feil, eller hva skal jeg si". Måtte fjerne den. Den var dyttet på selv om jeg hadde hatt den i tre år. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ubehag og stikking i ca 5-6 uker etter innsett av hormonspiral. Holdt ut og har i ettertid ikke kjent noe til den, 4 år siden nå. 

Anonymkode: ae87f...e1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...