Gjest gjest Skrevet 15. desember 2005 #1 Skrevet 15. desember 2005 Hun har en babyborn,men leker lite med den. Tenkte at det er pga at den er litt stor og tung. Hvordan er princess Alexia?Er den myk i kroppen? Eller er det andre "kjente" dukker som passer for småjenter?
Gjest gjest 0 Skrevet 15. desember 2005 #2 Skrevet 15. desember 2005 Miracle baby var iallefall en veldig populær dukke. Når de går lei de vanlige dukkene er ofte slike bevegelige og virkelighetsnære dukker svært populært. Har ikke babyborn kommet med en som beveger seg nå?
Linselus Skrevet 15. desember 2005 #3 Skrevet 15. desember 2005 Miraclebaby har vel myk kropp syns jeg å huske på. Men den er også forholdsvis tung og "ulempelig" for ei på bare 3 år, iom at den gjør ting må den ha batterier, derfor har den også en har del inni seg som styrer hele spekteret av bevegelser osv. som gjør at den veier litt. Jeg vet ikke om noen av de mer kjente dukkene finnes i versjoner som passer for ei som ikke er så stor. Men det finnes jo generellt sett mange dukker som kan passe. Viktigste er jo for øybelikket at den er god for henne å bære rundt på osv. Samtidig tror jeg det kan slå like mye ann om du kjøper feks en litt billigere dukke (de fleste lekebutikker har noen versjoner som er riktig så fine selvom de ikke har riktig merke), og gir med enten noen klær eller en bærbag, som hun kan bare den i. Evt en liten sportsvogn. I disse juletider har de fleste butikkene vogner som ikke koster "skjorta" (mener da ikke at du skal kjøpe en stor liggevogn). Denne Prinsesse Alexandria dukken (om den ikke er oppgradert fra i fjor) har en lilla kjole, spiller en sang moren til 3-åring sikkert kommer til å hate ganske fort og er i mine øyne litt mer sånn "prinsessedukke" enn "ordentligdukke". Men jeg har bare sett henne i pakken, så det kan godt hende det er fint mulig å fjerne prinsesselooken så hun blir en vanlig dukke.
Gjest gjest Skrevet 15. desember 2005 #4 Skrevet 15. desember 2005 Takk for svar! Babyborn kan røre armer og bein ja,men den er litt tung.derfor vil jeg ha en dukke med myk kropp,og helst med hår. Men det er det nesten ingen dukker som har.Rart...
Gjest ann katrin Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Takk for svar! Babyborn kan røre armer og bein ja,men den er litt tung.derfor vil jeg ha en dukke med myk kropp,og helst med hår. Men det er det nesten ingen dukker som har.Rart... gå på ebay å kikk, masse flotte dukker med myk kropp og hår. lee middleton og berenguer. jeg skal kjøpe, men er usikker på hvilken siden, datteren min er 2 år. noen som vet? hun har også etpar babyborn (arv) og de leker hun ikke med, tunge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå