AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Del Skrevet 4. januar 2023 Noen som vet hvordan CRP ser ut ved leukemi? Tenker spesielt på ALL og AML. Den vil vel være forhøyet, eller? Har en 3 åring som har vært syk av og på lenge, går nå på antibiotika for halsbetennelse (ble ikke tatt CRP da), var på sjekk i dag fordi han er ekstremt slapp, irritabel og grinete. Sover mye, spiser lite. Vil bare bæres. Allmenntilstanden er helt på tur. Crp var under 5 så antibiotikaen virker mot infeksjonen sa legen. Var kun den prøven som ble tatt. Flere grunner til at jeg er redd for leukemi, selv om jeg vet at sannsynligheten er forsvinnende liten. Anonymkode: 018a6...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Del Skrevet 4. januar 2023 Gjerne forhøyet, men trenger ikke være det. Anonymkode: bf378...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Del Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Gjerne forhøyet, men trenger ikke være det. Anonymkode: bf378...3d8 Takk for svar. Har du erfaring selv? Anonymkode: 018a6...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Del Skrevet 4. januar 2023 Mange har forhøyet CRP ved kreftsykdom, men det er ikke en indikator for om man har kreft. Anonymkode: 611e3...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Del Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Mange har forhøyet CRP ved kreftsykdom, men det er ikke en indikator for om man har kreft. Anonymkode: 611e3...eea Men når den er normal så er det ingenting å frykte? Anonymkode: 018a6...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma989 Skrevet 13. januar 2024 #6 Del Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 4.1.2023 den 19.05): Men når den er normal så er det ingenting å frykte? Anonymkode: 018a6...5fb Hei kan jeg spørre hvordan det gikk med gutten din? Opplever nemlig samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå