AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Som overskriften sier. Var sikker på at mannen min var utro da det var mange tegn på det, nå har jeg funnet ut at hun er lesbisk. Dårlig stemning i huset så klart og han er sint på meg, over at jeg snoket i hans privatliv. Jeg prøver å forklare så godt jeg kan når det kommer til hvorfor, men han hører ikke etter Nå har han truet med brudd da han mener streken har gått her. Vi har ikke hadd mange problemer så jeg vet ikke hvorfor han vil gå fra meg, dette er første gangen jeg har vært sjalu. Kan hun fake at hun er lesbisk tror dere? Jeg aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Anonymkode: 46c49...26c
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Hvem er det som er lesbisk? Anonymkode: bb01c...276 5 7
Arild37 Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som overskriften sier. Var sikker på at mannen min var utro da det var mange tegn på det, nå har jeg funnet ut at hun er lesbisk. Dårlig stemning i huset så klart og han er sint på meg, over at jeg snoket i hans privatliv. Jeg prøver å forklare så godt jeg kan når det kommer til hvorfor, men han hører ikke etter Nå har han truet med brudd da han mener streken har gått her. Vi har ikke hadd mange problemer så jeg vet ikke hvorfor han vil gå fra meg, dette er første gangen jeg har vært sjalu. Kan hun fake at hun er lesbisk tror dere? Jeg aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Anonymkode: 46c49...26c Du må nok jobbe hardt for å få tilbake tillitten om du har snoket i privatlivet hans, det er et stort overtramp, så vil du dette skal funke, så legg deg helt flat 8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Hva slags snoking gjorde du? Anonymkode: 56095...9a0 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 Det er mange par som mener at man ikke kan ha venner av motsatt kjønn. Folk kan være lesbisk eller de kan bytte fil. Om du ikke stoler på mannen din, synes jeg du skal søke hjelp eller evt. bryte forholdet. Man kan ikke eie andre mennesker, deres tid, liv og vennskap. Anonymkode: 1d963...3ac 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #6 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvem er det som er lesbisk? Anonymkode: bb01c...276 Hun jeg vet at han har pratet mye med, på en flørtende måte. Arild37 skrev (6 minutter siden): Du må nok jobbe hardt for å få tilbake tillitten om du har snoket i privatlivet hans, det er et stort overtramp, så vil du dette skal funke, så legg deg helt flat Ja, jeg gjør gjerne det. Dette er første gangen jeg har gjort dette. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva slags snoking gjorde du? Anonymkode: 56095...9a0 Jeg tok mobilen hans når han var på badet, gikk gjenom Messenger, Snapchat samt Instagram. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er mange par som mener at man ikke kan ha venner av motsatt kjønn. Folk kan være lesbisk eller de kan bytte fil. Om du ikke stoler på mannen din, synes jeg du skal søke hjelp eller evt. bryte forholdet. Man kan ikke eie andre mennesker, deres tid, liv og vennskap. Anonymkode: 1d963...3ac Dette er første gangen jeg i det hele tatt hadde en misstanke, jeg er ikke en av de sjalue. Derfor er dette ekstra vanskelig. Anonymkode: 46c49...26c 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #7 Skrevet 4. januar 2023 Kunne noen ha sendt henne en melding og sjekket om hun faktisk er lesbisk? Kan sende melding med navn. Anonymkode: 46c49...26c
Mandalorian Skrevet 4. januar 2023 #8 Skrevet 4. januar 2023 Trenger litt mer info for å gi råd…😊 Hvordan fant du ut at hun var lesbisk? Hvilken tone er chattingen til mannen din med denne andre damen? Han kan jo fremdeles ha blitt forelsket i henne selvom hun ikke er interessert tilbake? Skjønner at det føles som et overtramp at du «snoket» på mobilen hans, men om du fortalte han hvorfor så synes jeg det er litt rart at han skal bli så sint hvis han føler at han ikke har noe å skjule? Beklager ingen råd og bare spm fra meg, men forstår så godt din sårhet også her❤️ 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #9 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kunne noen ha sendt henne en melding og sjekket om hun faktisk er lesbisk? Kan sende melding med navn. Anonymkode: 46c49...26c Nei, det er det INGEN her inne som kan! Du deler ikke vedkommendes navn med fullstendig fremmede mennesker på et anonymt forum! Anonymkode: c4ddf...79e 6 15
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #10 Skrevet 4. januar 2023 Hvorfor har han ikke vært åpen om kontakten, og type kontakt? Han har jo gitt deg grunn til å føle mistillit. Og så vil han gå fra deg, når forholdet ellers er uten særlige problemer? Høres merkelig ut. Anonymkode: 54c69...26a 7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #11 Skrevet 4. januar 2023 Er ALLE på kg sammen med menn de har null tillit til? Anonymkode: 119cf...0c7 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #12 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kunne noen ha sendt henne en melding og sjekket om hun faktisk er lesbisk? Kan sende melding med navn. Anonymkode: 46c49...26c Lol. En fremmed skal sende melding og spør om legningen hennes? Hva hadde du svart på det selv, tror du? 😅 Enda bedre om forklaringen på spørsmålet er at navnet hennes er outet på kvinneguiden, hvor diskusjonen går i om hun er en fake lesbe som ligger med opptatte menn... Du har gått over streken og tillit er brutt begge veier, dere må i parterapi eller gå fra hverandre sporenstreks. Anonymkode: e7af5...51a 4 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #13 Skrevet 4. januar 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Kunne noen ha sendt henne en melding og sjekket om hun faktisk er lesbisk? Kan sende melding med navn. Anonymkode: 46c49...26c Haha. "Hei, Anonym Bruker fra kg her. Du kjenner ikke meg, men jeg bare lurte på en ting. Stemmer det at du er lesbisk?" Anonymkode: 119cf...0c7 7 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #14 Skrevet 4. januar 2023 Han kan ha vært utro selv om hun er lesbisk, eller tenker du at utroskap er kun sex? Min eks stalket en yngre lesbisk kvinne han jobbet med, sendte henne god-natt og god-morgen meldinger, lot som han var kjæresten hennes overfor andre på jobb, kjørte henne over alt, sendte henne ekstremt flørtete meldinger - kort sagt, det var love-bombing alle veier. Ekstremt pinlig for meg, og selv om de aldri hadde sex var det helt klart utroskap. Anonymkode: dad55...9cd 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #15 Skrevet 4. januar 2023 Du har brutt loven, og kan få straff hvis mannen din anmelder deg. Å gå inn på andres mobil etc er forbudt. Du har brutt tilliten. Forstå at han er sint. Anonymkode: 80c5e...08d 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #16 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kunne noen ha sendt henne en melding og sjekket om hun faktisk er lesbisk? Kan sende melding med navn. Anonymkode: 46c49...26c Seriøst? Anonymkode: 6dfc9...df4 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #17 Skrevet 4. januar 2023 Hvordan vet du at hun er lesbisk da? Og ikke bi? Anonymkode: 6a2e3...aa5 2
Snok1 Skrevet 4. januar 2023 #18 Skrevet 4. januar 2023 Så hyggelig! Da har mannen din en kamerat å prøvekjøre traktor med! 1
Jocelynn Skrevet 4. januar 2023 #19 Skrevet 4. januar 2023 Han burde vel vært åpen om at han har kontakt med ei, men at hun er lesbisk. Så hadde du sluppet å bli mistenksom/sjalu. 3
Silva Pluvialis Skrevet 4. januar 2023 #20 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kunne noen ha sendt henne en melding og sjekket om hun faktisk er lesbisk? Kan sende melding med navn. Anonymkode: 46c49...26c Det tikker inn en melding fra en totalt fremmed: "Hei, er du lesbisk?". Herremin det er så antenneløst at jeg blir flau. 3 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå