Gå til innhold

Arena for å møte jenter/kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dessverre ikke kjekk nok for tinder og nettdating. Så jeg nå prøve meg på en annen arena.

Prøver liksom å holde humøret mitt oppe, men det er ikke lett. Alle i min gjeng er single karer i 30 årene. Godt utdannet og hyggelige, men dessverre har ingen funnet noen. Så gjennom venner går ikke.

Hvilke arenaer tenker dere kunne funket (utenom de som alt er nevnt).

Anonymkode: 92c4f...640

AnonymBruker
Skrevet

Salsa kurs, der mangles det menn. Ellers kan du gå på gruppetrening på treningsstudio, kor (der er mange kvinner), språkkurs, på bar, osv 🙂 

Anonymkode: bb902...365

AnonymBruker
Skrevet

Vær ute og vær sosial. Ikke sitt hjemme. Er ikke værre enn det. 

Anonymkode: 71d9c...ccc

Skrevet

Har samme problem TS. Men motivasjonen for å starte på ett salsa kurs bare for å møte kvinner virker litt merkelig etter mitt syn. Har null interesse for dansing. Sammen kan man si om språkkurs. Kvinner og menn er ofte interessert i litt forskjellige ting er mitt inntrykk. Vurdert en form for kampsport, da det interesserer meg, men tviler jeg finner dama i mitt liv der😏

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vær ute og vær sosial. Ikke sitt hjemme. Er ikke værre enn det. 

Anonymkode: 71d9c...ccc

Hva om ts ikke har venner og bekjente han kan være sosial med? Mener du at han skal gå rundt alene på byen og sjekke opp damer?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Salsa kurs, der mangles det menn. Ellers kan du gå på gruppetrening på treningsstudio, kor (der er mange kvinner), språkkurs, på bar, osv 🙂 

Hvis en mann hadde begynt å prøve seg på meg på salsakurs tror jeg jeg hadde laget metoo sak. Ikke faen om mannfolk som bare er ute etter å tafse skal få komme å ødelegge dansegleden!

Anonymkode: 10735...013

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
danbanan skrev (1 minutt siden):

Hva om ts ikke har venner og bekjente han kan være sosial med? Mener du at han skal gå rundt alene på byen og sjekke opp damer?

Han sier jo han har en gruppe kompiser og alle er single. 

Anonymkode: 4dfcd...140

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis en mann hadde begynt å prøve seg på meg på salsakurs tror jeg jeg hadde laget metoo sak. Ikke faen om mannfolk som bare er ute etter å tafse skal få komme å ødelegge dansegleden!

Er prøve seg det samme som å tafse? Hva om dere hadde kommet i prat og han hadde bedt deg på en kopp kaffe?

AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (2 timer siden):

Er prøve seg det samme som å tafse? Hva om dere hadde kommet i prat og han hadde bedt deg på en kopp kaffe?

Hvis det hadde skjedd over lengre tid så er det helt uproblematisk. Men jeg har gått på aktiviteter hvor menn etter 2-3 ganger begynner å blunke og be meg ut og komme med unødvendige og upassende berøringer.  F eks ingen grunn til at en mann skal holde meg på korsryggen etter spinningtime bare fordi han går bak meg på vei ut. Det var en periode som jeg gikk på akro-yoga og da gjorde man noen øvelser i par og det er syyykt ubehagelig når en man har gjort øvelse med går litt over streken for berøringer men liksom ikke nok til å si fra til han fordi man ikke vil tenke det værste og lar tvilen komme han til gode, også går det tre fire ganger så ber han en ut på kaffe! Da skjønner man at han på utspekulert vis krysset de tafsegrensene med vilje og bare er der for å tafse.  Er ikke bare fysiske berøringer som er upassende men generelt å gå på en hobby aktivitet med mål om å sjekke noen, det blir samme prinsippet som ut på byen og menn ser jenter som bytter! Går man på aktiviteten fordi man liker å drive med det og etter et semester eller to har blitt kjent med folk der og fått en ekstra god tone med noen er det noe annet 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ingen steder. 

Kvinner har gjort det klinkende klart at de ikke vil ha oppmerksomhet fra menn. 

Anonymkode: 42964...233

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvis det hadde skjedd over lengre tid så er det helt uproblematisk. Men jeg har gått på aktiviteter hvor menn etter 2-3 ganger begynner å blunke og be meg ut og komme med unødvendige og upassende berøringer.  F eks ingen grunn til at en mann skal holde meg på korsryggen etter spinningtime bare fordi han går bak meg på vei ut. Det var en periode som jeg gikk på akro-yoga og da gjorde man noen øvelser i par og det er syyykt ubehagelig når en man har gjort øvelse med går litt over streken for berøringer men liksom ikke nok til å si fra til han fordi man ikke vil tenke det værste og lar tvilen komme han til gode, også går det tre fire ganger så ber han en ut på kaffe! Da skjønner man at han på utspekulert vis krysset de tafsegrensene med vilje og bare er der for å tafse.  Er ikke bare fysiske berøringer som er upassende men generelt å gå på en hobby aktivitet med mål om å sjekke noen, det blir samme prinsippet som ut på byen og menn ser jenter som bytter! Går man på aktiviteten fordi man liker å drive med det og etter et semester eller to har blitt kjent med folk der og fått en ekstra god tone med noen er det noe annet 

Nå vet ikke jeg hvor lang tid en trenger for et nybegynnerkurs i salsa, men ser liksom for meg et dansekurs som noe som varer 8 kvelder omtrent og om han da spør en kveld dere har pratet greit og du avslår så er det jo ingen katastrofe.

Da må han selvfølgelig gi seg med dette forsøket og ikke ha mindre propre grep.

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kan godt møte min kommende kjæreste på salsakurs

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips :) Noen andre med forslag?

Anonymkode: 92c4f...640

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ingen steder. 

Joda det vil vi, bare ikke fra dårlige menn.

Anonymkode: df86b...b33

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Joda det vil vi, bare ikke fra dårlige menn.

Anonymkode: df86b...b33

Dette! 

Hvis du ikke har kjangs på tinder vil vi rett og slett ikke ha kontakt fra deg enten det er på nett eller på salsakurs 

Anonymkode: cdf93...46d

AnonymBruker
Skrevet
danbanan skrev (På 4.1.2023 den 18.33):

Har samme problem TS. Men motivasjonen for å starte på ett salsa kurs bare for å møte kvinner virker litt merkelig etter mitt syn. Har null interesse for dansing. Sammen kan man si om språkkurs. Kvinner og menn er ofte interessert i litt forskjellige ting er mitt inntrykk. Vurdert en form for kampsport, da det interesserer meg, men tviler jeg finner dama i mitt liv der😏

Hvorfor kan du ikke møte kvinnen i ditt liv i kampsport-miljøet? Fordi det der du bor består bare av menn? 
Jeg kjenner mange kvinner som trener kampsport. 

Mitt tips: 

Få med deg en annen singel kompis, og meld dere på et kurs eller en fritidsaktivitet dere er interessert i. 
Kokkekurs? Dansekurs? Fjelltur? Gruppereise? Quiz? Vinsmaking? Ølsmaking? 

Mulighetene er vel antagelig uendelige. 

Forsøk å bli litt kjent med andre når dere er der. 

Anonymkode: c6870...ead

Skrevet

Bli frivillig i Dyrebeskyttelsen (ikke alle er crazy cat ladies) hvor du tilbyr henting av katter, fôr, utstyr osv. Da vil du møte mange hyggelige studenter som er fosterhjem. Støtte ved veterinær besøk er noe flere setter pris på. Du skal ikke undervurdere kvinner som skryter til venninner om den snille, kjekke mannen som stiller opp. 

Turgrupper og treningsgrupper med sirkeltrening er også fine arenaer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.1.2023 den 22.00):

Ingen steder. 

Jo. Vi vil bare ikke ha oppmerksomhet fra de mange som er drittsekker. Ikke verre enn det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...