AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Coregasme er en orgasme som oppstår under fysisk aktivitet https://www.klikk.no/helse/har-du-hort-om-coregasme-4415206 Sexolog Gro Isachsen, ekspert på Doktor Online har alltid anbefalt at kvinner å trene bekkenbunnsmusklene for å bli mer våte, følsomme og erigerte Ved å stramme og slappe av i musklene, blir skjedeveggene lettere blodfylte, lengre og mer følsomme. Under samleiet kjenner både hun og mannen mer trykk og friksjon, siden trente muskler gir trangere skjede og større motstand og friksjon over et lengere område av skjeden, sier Isachsen. Anonymkode: e5629...44b 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Nope, men mange her har nok godt å gjøre det som står i artikkelen uten at jeg skal utdype det noe særlig 😅 Det er ikke bare mannens ansvar for at du skal komme i mål, ingen liker potetsekker. Spoiler Spar meg for liten penis kommentar, dere er forutsigbare så det holder. Decent pikk er det eneste genet i kroppen min som er topp notch så der klarer du ikke ta fra meg manndommen min 😂 Anonymkode: de8ac...151 1 2
Mezzosoprena Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Coregasme er en orgasme som oppstår under fysisk aktivitet https://www.klikk.no/helse/har-du-hort-om-coregasme-4415206 Sexolog Gro Isachsen, ekspert på Doktor Online har alltid anbefalt at kvinner å trene bekkenbunnsmusklene for å bli mer våte, følsomme og erigerte Ved å stramme og slappe av i musklene, blir skjedeveggene lettere blodfylte, lengre og mer følsomme. Under samleiet kjenner både hun og mannen mer trykk og friksjon, siden trente muskler gir trangere skjede og større motstand og friksjon over et lengere område av skjeden, sier Isachsen. Anonymkode: e5629...44b Har ikke hørt begrepet, men det er ikke noe i denne artikkelen som er nytt. Kvinner må ta ansvar for egen orgasme og kan ikke forvente at mannen skal "gi" den. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Core, Kegel, ikke lett å navigere her. Som reklamens sier, outsource jobben, på mittanbud.no, få jobben gjort. Nyttårsforsett.no Anonymkode: 02da5...b4c 1
Mezzosoprena Skrevet 4. januar 2023 #6 Skrevet 4. januar 2023 svartkatt skrev (Akkurat nå): Er det ikke vanlig å klemme der nede? Nei nei, dama skal jobbe minst mulig mens hun venter på at mannen skal gi henne en orgasme 🤣 1
Fioljenta Skrevet 5. januar 2023 #7 Skrevet 5. januar 2023 Jepp (https://fiolsex.net/wp/?p=7499), men selv om jeg kan bli litt tent av noen typer trening, har jeg aldri fått orgasme av trening.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #8 Skrevet 5. januar 2023 Tror at noen av oss kan trene så mye vi bare orker, kommer aldri til å få noen coregasme. Defekte. Anonymkode: 12a11...da6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #9 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tror at noen av oss kan trene så mye vi bare orker, kommer aldri til å få noen coregasme. Defekte. Anonymkode: 12a11...da6 Neppe defekte, men veldig forskjellige. Jeg er mann og kan lite om kvinners orgasme, men en ting har jeg lært, og det er å teste nye ting. Har vært gift med samme dame i over 20 år og fortsatt finner vi nye ting som funker på henne. Bare 3-4 år siden vi fant ut hvordan hun kan squirte, og har nylig også funnet ut at hun kan få flere klit-orgasmer etter hverandre, om vi gjør det riktig. Damene kan få mye nytelse igjen for å sette av tid til å teste nye ting, så kjør på!! Anonymkode: 99529...f75 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #10 Skrevet 5. januar 2023 Jeg fikk det som tenåring. Trente som bare faen. Forsto ikke at jeg kunne få det til på svært mye lettere måter. 😁 Etter at jeg skjønte at det fantes lettere måter så har jeg ikke fått det til. Anonymkode: 1cdb6...00c
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #11 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Neppe defekte, men veldig forskjellige. Jeg er mann og kan lite om kvinners orgasme, men en ting har jeg lært, og det er å teste nye ting. Har vært gift med samme dame i over 20 år og fortsatt finner vi nye ting som funker på henne. Bare 3-4 år siden vi fant ut hvordan hun kan squirte, og har nylig også funnet ut at hun kan få flere klit-orgasmer etter hverandre, om vi gjør det riktig. Damene kan få mye nytelse igjen for å sette av tid til å teste nye ting, så kjør på!! Anonymkode: 99529...f75 At hun tisser på seg når dere har sex er vel ikke noe særlig. Anonymkode: b1e20...dcb 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #12 Skrevet 5. januar 2023 Jeg trener pc muskelen og har fått mye sterkere orgasmer av det ja. Men en som kaller fingring for å være i veien gidder jeg ikke høre på! Anonymkode: 5155b...749
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #13 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): At hun tisser på seg når dere har sex er vel ikke noe særlig. Anonymkode: b1e20...dcb Seriøst? Går du i barnehagen? Anonymkode: 5155b...749
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #14 Skrevet 30. januar 2023 Det er flere kjernemuskulatur-øvelser jeg ikke kan gjøre på treningssenteret fordi jeg får orgasme når jeg gjør dem. Det er kun rent kroppslig, jeg er ikke kåt når det skjer. Det skjer i de periodene jeg er svært godt trent og har sterk kjernemuskulatur. Det er stort sett mageøvelser hvor både hofteleddsbøyerne og kjernemuskulaturen er involvert samtidig, for eksempel hengende beinløft. Anonymkode: ae944...0a0
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #15 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er flere kjernemuskulatur-øvelser jeg ikke kan gjøre på treningssenteret fordi jeg får orgasme når jeg gjør dem. Det er kun rent kroppslig, jeg er ikke kåt når det skjer. Det skjer i de periodene jeg er svært godt trent og har sterk kjernemuskulatur. Det er stort sett mageøvelser hvor både hofteleddsbøyerne og kjernemuskulaturen er involvert samtidig, for eksempel hengende beinløft. Anonymkode: ae944...0a0 Samme her! Anonymkode: ba7ac...b8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå